Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Послуги з ремонту вимикачів 330 кВ Дніпровської ЕС
Очікувана вартість
1 860 000,00 UAH
UA-2020-02-20-000509-a 097d817e96824a72a97b4ade99d8866a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бенда Марія Пантелеевна

+380442383740 Benda.MP@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Бенда Марія Пантелеевна
+380442383740
Benda.MP@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 12:13
Очікувана вартість: 1 860 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44640 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Послуги з ремонту вимикачів 330 кВ Дніпровської ЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Часткова попередня оплата за Роботи (Аванс) становить не більше 20% (двадцяти відсотків) від ціни Договору. Аванс сплачується Виконавцю протягом двадцяти п’яти банківських днів з дати надання ним рахунку (після набрання Договором чинності), за умови наявності фінансування в Замовника. Аванс 25 Банківські 20
Iнша подія Подальша оплата здійснюється Замовником протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним акту виконаних робіт (далі – Акт) та за наданим Виконавцем (після підписання Замовником Акту) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 11:09
ТД_17 083404.docx
20 лютого 2020 11:09
Титул_ТД_17 083404.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-МУ-3" 1 858 368,00
UAH
1 858 368,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕ ГРУП" 1 859 600,00
UAH
1 859 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 09:00
Електронний підпис
20 березня 2020 08:59
r_23_ДЦ_ДЦ.pdf
18 березня 2020 12:22
Електронний підпис
17 березня 2020 14:49
Електронний підпис
17 березня 2020 14:49
Довідка з МВС.7z
10 березня 2020 11:41
Електронний підпис
10 березня 2020 11:41
Кваліфікаційна частина.7z
10 березня 2020 08:54
Електронний підпис
10 березня 2020 08:53
Технічна частина.7z
10 березня 2020 08:53
Кваліфікаційна частина.7z
10 березня 2020 08:53
Пропозиція 06-03-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-МУ-3"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-МУ-3"
#31329706
Переможець 1 858 368,00
UAH
16 березня 2020 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-МУ-3"
#31329706
1 858 368,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 08:29
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2020 11:27
Додаткова угода №1 від 27.11.2020 до Договору №17-083404-20 від 31.03.2020 (1).pdf зміни до договору
28 листопада 2020 11:26
1_Додаткова угода №1 від 27.11.2020 до Договору №17-083404-20 від 31.03.2020.pdf укладений
28 листопада 2020 11:26
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 13:21
Договір №17-083404-20 від 31.03.2020р..pdf укладений
01 квітня 2020 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 17-083404-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 15 лютого 2021
Сума оплати за договором: 2 230 041,58
UAH (в тому числі ПДВ 371 673,60 UAH)