Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24. Мішки поліпропіленові та пакети (мішки) для сміття
Очікувана вартість
64 460,00 UAH
UA-2020-02-19-003901-b cc9181fe0f3342cdbe08b952e44a1aa4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 16:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 16:11
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:50
Очікувана вартість: 64 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2080 штуки
Мішки поліпропіленові та пакети (мішки) для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми банківських днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника, сертифікат відповідності, посвідчення про якість тощо). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 16:13
договір.doc
19 лютого 2020 16:13
документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 20 лютого 2020 09:30
Дата відповіді: 20 лютого 2020 10:21
Доброго дня! Чи можлива участь в тендері по окремим позиціям? Чи розглядаєте пропозицію поставки пакетів для сміття інших ТМ?
Відповідь: Добрий день! Згідно вимог документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:15
Дата відповіді: 20 лютого 2020 11:19
Просимо надати чітку відповідь на питання: " Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, які відповідають, вказаним Вами тех. вимогам в тендерній документації?" - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! ФОП для участі у торгах допускаються. Остаточна ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, яка повинна включати в себе всі витрати Учасника та доставку товара Замовнику.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович " 44 970,00
UAH з ПДВ
44 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ " 59 973,90
UAH з ПДВ
59 973,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 09:23
СЕС мішки для сміття.jpg
28 лютого 2020 09:23
СЕС мішки для сміття (2).jpg
28 лютого 2020 09:23
паспорт.jpg
28 лютого 2020 09:23
паспорт 2.jpg
28 лютого 2020 09:23
ІНН.jpg
28 лютого 2020 09:23
Довідка переміщ. особи.jpg
28 лютого 2020 09:23
Витяг.jpg
28 лютого 2020 09:23
договір проект.pdf
28 лютого 2020 09:23
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 16:08
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:07
Згода з договором.pdf
28 лютого 2020 16:07
ГІС35_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович "

ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович "
#2803308219
Відхилено 44 970,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 10:42
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "
#2592310439
Переможець 59 973,90
UAH з ПДВ
10 березня 2020 16:18

Документи

04 березня 2020 10:42
Електронний підпис

Документи

10 березня 2020 16:18
Електронний підпис
10 березня 2020 15:28
переможець.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "
#2592310439
59 973,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2020 16:18
Електронний підпис
10 березня 2020 15:28
переможець.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 14:11
Договір.pdf укладений
17 березня 2020 14:09