Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до електровозів серії ВЛ
Очікувана вартість
2 083 730,39 UAH
UA-2020-02-19-003840-b dd521ddc932d42fda4c4ff3a3fab76f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 2 083 730,39 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


запасні частини до електровозів серії ВЛ

Тендерна документація

17 березня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 17:17
3559 ТД зч до ВЛ_нова редакція_16.03.2020.docx
17 березня 2020 17:17
Зміни до тендеру_3559_16.03.2020.doc
19 лютого 2020 16:06
Додаток № 9 3559.docx
17 березня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 17:17
3559 ТД зч до ВЛ_нова редакція_16.03.2020.docx
19 лютого 2020 16:06
3559 ТД зч до ВЛ.docx
17 березня 2020 17:17
Зміни до тендеру_3559_16.03.2020.doc
19 лютого 2020 16:06
Додаток № 9 3559.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо пункту 3.5 технічних вимог на продукцію
Дата подання: 24 лютого 2020 15:19
Дата відповіді: 17 березня 2020 17:20
Бажаємо прийняти участь у торгах. Тендерним комітетом Замовника вимагається у складі своєї тендерної пропозиції надання наступних документів, згідно вимог пункту 3.5 «Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції; - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України. Всі зазначені документи у пункті 3.5 тендерної документації неможливо отримати в період з дати публікації оголошення до кінцевої дати подання тендерних пропозиції (з 19.02.2020р. по 06.03.2020р). Уповноважені на видачу цих документів державні органи, надають такі висновки не менш ніж протягом 20 робочих днів. Вважаємо вимогу тендерного комітету по пункту 3.5 тендерної документації дискримінаційною та такою, що суттєво звужує коло потенційних учасників. Замовник порушує п. 3 Закону України «Про публічні закупівлі, а саме - недискримінація учасників. Просимо тендерний комітет Замовника виключити з тендерної документації вимогу по п.3.5 Технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни
Вимоги до технічних та якісних характеристик
Дата подання: 24 лютого 2020 17:27
Дата відповіді: 17 березня 2020 17:20
Просимо надати роз’яснення щодо пункту 3.5 Додатку №1 тендерної документації. Згідно цього пункту вимагається: «Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу, учасник повинен надати: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції; - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.» Просимо надати роз’яснення, чи вважається продукція, яка є предметом закупівлі даних торгів «неметалевою продукцією яка застосована у конструкціях рухомого складу» та чи потрібно для виконання вимог тендерної документації надати документи передбачені пунктом 3.5 Додатку 1 тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію, у таблицю «Вимоги до оцінки відповідності продукції» (сторінка 17 тендерної документації), додавши колонку, в якій вказати яка саме продукція вважається «неметалевою продукцією яка застосована у конструкціях рухомого складу», на яку вимагається підтвердження документами, що визначені пунктом 3.5 Додатку1 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-003840-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41412418
Дата подання: 21 лютого 2020 10:26
Зміни до технічних вимог тендерної документації (пункт 3.5)
Ми, як представники вітчизняного виробника, продукція якого виготовляється згідно ТУ, що погоджені з усіма відповідними департаментами (управліннями) АТ "Укрзалізниця" (що стосується воєнізованої охорони, санітарно-епідеміологічної та пожежної безпеки) звертаємось з вимогою викласти пункт 3.5 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у наступній редакції:
"3.5 Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
Пункт 3.5 не застосовується у випадку, якщо продукція виготовляється згідно ТУ, що погоджені відповідними департаментами (управліннями) АТ "Укрзалізниця"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2020 17:20
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2020-02-19-003840-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік", Код ЄДРПОУ:38284929
Дата подання: 24 лютого 2020 12:10
Вимога
Акціонерне товариство «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» в особі Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» оголошено закупівлю частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів серії ВЛ) (номер в системі Prozorro UA-2020-02-19-003840-b).
Всі креслення з літерами «ТЛ», заявлені в Додатку № 1 до тендерної документації є аналогами оригінальних креслень та належать ТОВ «Науково-виробнича компанія «ЛЕМЗ-ОГМК».
Таким чином Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі чим порушив частину 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищенаведеного наявність вимог п.2.1 тендерної документації має явний дискримінаційний характер. Таким чином ця вимога є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ «Про публічні закупівлі» і має бути змінена у Документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми бажаємо взяти участь у відповідній процедурі та реально претендуємо на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того наше підприємство є реальним учасником відповідного ринку.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплені принципи здійснення закупівель, серед яких є принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, а також принцип недискримінації учасників.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» розкривається зміст принципу недискримінації учасників, а саме:
1. рівність умов для учасників закупівель.
2. вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
3. не встановлення дискримінаційних вимог до учасників.

Виходячи з викладеного, з метою підвищення рівня конкуренції, спрощення участі учасників в торгах, дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі а саме:
1. Викласти перелік та кількість продукції в Додатку № 1 з зазначенням оригінальних креслеників на продукцію що закуповується.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 17:21
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-19-003840-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ, Код ЄДРПОУ:41949611
Дата подання: 02 травня 2020 09:36
Скарга на незаконне відхилення пропозиції
Скарга на незаконне відхилення пропозиції
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 19:20
Скарга відкликана скаржником
Причина: Карантин
Дата: 19 травня 2020 09:57
Рішення від 06.05.2020 № 8759 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 19:20
рішення від 20.05.2020 № 9898.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 18:22

Документи подані скаржником

02 травня 2020 09:35
СКАРГА.pdf
02 травня 2020 09:35
Повноваження.pdf
02 травня 2020 09:35
Платіжне.pdf
02 травня 2020 09:36
ДСТУ ISOIEC 17050-2006.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

21 травня 2020 18:22
рішення від 20.05.2020 № 9898.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000075 ● 616f7addd5e5414d862f73bc70d999fa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2020-02-19-003840-b 19.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-19-003840-b 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2020-04-02 17:28:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 126 064,09 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 630,32 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33700 UAH

Аукціон

Початок: 26 березня 2020 15:24
Закінчення: 26 березня 2020 15:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

24 шт
Стрижень
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
851 шт
Втулка стержня
люлечного подвешивания
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
6 шт
Опора люлечного
подвешивания
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-02-19-003840-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ, Код ЄДРПОУ:41949611
Дата подання: 02 травня 2020 09:36
Скарга на незаконне відхилення пропозиції
Скарга на незаконне відхилення пропозиції
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 19:20
Скарга відкликана скаржником
Причина: Карантин
Дата: 19 травня 2020 09:57
Рішення від 06.05.2020 № 8759 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 19:20
рішення від 20.05.2020 № 9898.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 18:22

Документи подані скаржником

02 травня 2020 09:35
СКАРГА.pdf
02 травня 2020 09:35
Повноваження.pdf
02 травня 2020 09:35
Платіжне.pdf
02 травня 2020 09:36
ДСТУ ISOIEC 17050-2006.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

21 травня 2020 18:22
рішення від 20.05.2020 № 9898.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим» 1 126 063,80
UAH з ПДВ
600 336,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ 896 463,00
UAH з ПДВ
700 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" 1 125 752,40
UAH з ПДВ
1 125 752,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 13:12
Електронний підпис
23 березня 2020 13:10
Цінова пропозиція.pdf
23 березня 2020 13:10
4.1. Дані на товар.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 19:01
Ліцензія завірена.zip
24 березня 2020 19:01
Довіреність 29_завірена.zip
24 березня 2020 19:01
Гарантия 17788-1.zip
24 березня 2020 19:01
гарантія 17788.7z
24 березня 2020 19:01
18 Цінова пропозиція.pdf
24 березня 2020 19:01
17 Дані на товар.pdf
24 березня 2020 19:01
16 ISO.pdf
24 березня 2020 19:01
15 Дилерство.pdf
24 березня 2020 19:01
14 Сертифікати якості.pdf
24 березня 2020 19:01
12 Лист щодо констр докум.pdf
24 березня 2020 19:01
11 Акт випробувань.pdf
24 березня 2020 19:01
10 Декларація.pdf
24 березня 2020 19:01
9 Технічні, якісні хар-ки.pdf
24 березня 2020 19:01
8 Про довкілля.pdf
24 березня 2020 19:01
7 Лист-підтвердження.pdf
24 березня 2020 19:01
4 Витяг ПДВ.pdf
24 березня 2020 19:01
3 Лист-згода.pdf
24 березня 2020 19:01
2 Протоколи та Наказ.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 11:15
Електронний підпис
24 березня 2020 11:10
ua20200219003840b1.zip
24 березня 2020 11:10
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим»

ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим»
#41941867
Відхилено 600 336,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 17:25
ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ
#41949611
Відхилено 700 450,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 17:26
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
Переможець 1 125 752,40
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 17:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

23 квітня 2020 17:25
Електронний підпис
26 березня 2020 16:18
Електронний підпис
26 березня 2020 16:18
3840.pdf
26 березня 2020 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 квітня 2020 17:26
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
1 125 752,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 11:47
ЦЗВ-01-03520-01.pdf укладений
26 травня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 08:24
ЦЗВ-01-03520-01 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 08:24
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 14:53
ЦЗВ-01-03520-01 (1).pdf зміни до договору
08 липня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 15:01
ЦЗВ-01-03520-01.pdf укладений
27 травня 2020 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-03520-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-03520-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 275 424,50
UAH (в тому числі ПДВ 212 570,75 UAH)