Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 083 730,39 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
17 березня 2020 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2020 17:17 |
3559 ТД зч до ВЛ_нова редакція_16.03.2020.docx | |
17 березня 2020 17:17 |
Зміни до тендеру_3559_16.03.2020.doc | |
19 лютого 2020 16:06 |
Додаток № 9 3559.docx |
17 березня 2020 17:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2020 17:17 |
3559 ТД зч до ВЛ_нова редакція_16.03.2020.docx
|
|||
17 березня 2020 17:17 |
Зміни до тендеру_3559_16.03.2020.doc
|
|||
19 лютого 2020 16:06 |
Додаток № 9 3559.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
"3.5 Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
Пункт 3.5 не застосовується у випадку, якщо продукція виготовляється згідно ТУ, що погоджені відповідними департаментами (управліннями) АТ "Укрзалізниця"
Всі креслення з літерами «ТЛ», заявлені в Додатку № 1 до тендерної документації є аналогами оригінальних креслень та належать ТОВ «Науково-виробнича компанія «ЛЕМЗ-ОГМК».
Таким чином Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі чим порушив частину 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищенаведеного наявність вимог п.2.1 тендерної документації має явний дискримінаційний характер. Таким чином ця вимога є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ «Про публічні закупівлі» і має бути змінена у Документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми бажаємо взяти участь у відповідній процедурі та реально претендуємо на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того наше підприємство є реальним учасником відповідного ринку.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплені принципи здійснення закупівель, серед яких є принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, а також принцип недискримінації учасників.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» розкривається зміст принципу недискримінації учасників, а саме:
1. рівність умов для учасників закупівель.
2. вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
3. не встановлення дискримінаційних вимог до учасників.
Виходячи з викладеного, з метою підвищення рівня конкуренції, спрощення участі учасників в торгах, дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі а саме:
1. Викласти перелік та кількість продукції в Додатку № 1 з зазначенням оригінальних креслеників на продукцію що закуповується.
Скарги до процедури
Дата подання: 02 травня 2020 09:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-20-000075 ● 616f7addd5e5414d862f73bc70d999fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2020-02-19-003840-b 19.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-19-003840-b 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2020-04-02 17:28:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 126 064,09 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 630,32 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33700 UAH |
Аукціон
Позиції
люлечного подвешивания
подвешивания
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 02 травня 2020 09:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2020 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим» |
1 126 063,80
UAH з ПДВ
|
600 336,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ |
896 463,00
UAH з ПДВ
|
700 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" |
1 125 752,40
UAH з ПДВ
|
1 125 752,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим» #41941867 |
Відхилено |
600 336,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 17:25
|
|
ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ #41949611 |
Відхилено |
700 450,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 17:26
|
|
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838 |
Переможець |
1 125 752,40
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 17:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2021 11:47
|
ЦЗВ-01-03520-01.pdf | укладений |
26 травня 2021 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 08:24
|
ЦЗВ-01-03520-01 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 08:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2020 14:53
|
ЦЗВ-01-03520-01 (1).pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2020 15:01
|
ЦЗВ-01-03520-01.pdf | укладений |
27 травня 2020 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-03520-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-03520-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |