Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний комплекс, Навчальний комп’ютерний комплекс (НКК), комп’ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
2 936 720,00 UAH
UA-2020-02-19-003709-b d49fa140254a49fab1168ec98f1f574c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Галина Михайлівна

380326430079
380326421130
osvita-busk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ БУСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02144559
Вебсайт: http://busk.lvivedu.com/uk
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, Є. Петрушевича, 27
Контактна особа: Олійник Галина Михайлівна
380326430079,380326421130
osvita-busk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 13:13
Очікувана вартість: 2 936 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 683,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Під кількістю "5 одиниць" слід розуміти "Кількість: 5 найменувань, згідно Додатку 3 до Тендерної документації".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
Інтерактивний комплекс, Навчальний комп’ютерний комплекс (НКК), комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, Львів, вул. Є. Петрушевича, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором між Постачальником та Покупцем здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки. Джерело фінансування- кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 14:04
Рішення про внесення змін.docx
05 березня 2020 14:04
ТЗ.docx
05 березня 2020 14:04
Тендерна документація (3).doc
27 лютого 2020 17:45
Рішення про внесення змін.docx
19 лютого 2020 16:05
Проект договору.docx
05 березня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 14:04
Рішення про внесення змін.docx
05 березня 2020 14:04
ТЗ.docx
27 лютого 2020 17:44
ТЗ.docx
19 лютого 2020 16:02
ТЗ.docx
05 березня 2020 14:04
Тендерна документація (3).doc
19 лютого 2020 16:01
Тендерна документація (3).doc
27 лютого 2020 17:45
Рішення про внесення змін.docx
19 лютого 2020 16:05
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:13
Дата відповіді: 21 лютого 2020 13:09
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно умов Технічного завдання, всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Еквівалентом є товар, технічні характеристики якого відповідають умовам Технічного завдання, або є кращими. Всі технічні характеристики викладені в Технічному завданні і тендерний комітет розгляне всі пропозиції, які відповідають Тендерній документації. Окрім того Технічне завдання вже містить вимогу подати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Документація
Дата подання: 20 лютого 2020 16:04
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:57
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно умов Технічного завдання, всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Еквівалентом є товар, технічні характеристики якого відповідають умовам Технічного завдання, або є кращими. Всі технічні характеристики викладені в Технічному завданні і тендерний комітет розгляне всі пропозиції, які відповідають Тендерній документації.
Документація
Дата подання: 20 лютого 2020 16:04
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:52
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно умов Технічного завдання, всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Еквівалентом є товар, технічні характеристики якого відповідають умовам Технічного завдання, або є кращими. Замовник розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice.
Документація
Дата подання: 20 лютого 2020 16:15
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:41
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Згідно умов Технічного завдання , Додатку 3 до Тендерної документації, "Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник".
Строк та місце поставки товару
Дата подання: 20 лютого 2020 18:21
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:37
Шановний Замовник. Просимо уточнити строк поставки товару в проекті Договору та надати розташування закладів для поставки в окремому Додатку до проекту Договору. У тендерній документації вказано до 31.12.2020, в договорі "5.2. Місце поставки товарів: __________________________________________________(згідно заявок замовника). Строк поставки товару до ____________ року". Ціна за товар повинна включати також і затрати на поставку товару, для цього потрібно враховувати скільки буде місць поставки і де саме вони будуть розташовані. Адже є різниця- буде одне місце поставки чи їх буде десять. І саме в Додатку до Договору мають бути закріплені конкретні місця поставки товару з розподілом товару у кожен заклад освіти, до якого планується поставка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація про строк поставки міститься в умовах тендерної документації та на майданчику в електронній системі закупівель. Інформація про місце поставки заходиться як в тендерній документації, так і в Технічному завданні до Тендерної документації. Замовником буде внесено додаткові зміни з уточненням місця поставки товару.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-003709-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 лютого 2020 14:23
Про забезпечення чесної конкуренції під час закупівлі
В розділі 3, Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Інтерактивний комплекс, Навчальний комп’ютерний комплекс (НКК), комп’ютерне обладнання та приладдя) ви вказали, що інтерактивна панель повинна мати Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального вмісту; сумісне з операційною системою інтерактивної панелі; підтримує імпорт створених файлів різних форматів; містить функціонал створення та зміни (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) об’єктів за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення; містить вбудований інструмент запису екрану з функцією запису та збереження робочого стола або його обраної зони; містить функціонал автоматичного оновлення; містить не менше 1200 вбудованих 3D моделей освітньої тематики українською мовою; містить інтерактивні інструменти для створення тестів.
Такій вимозі на ринку України відповідає лише програмна продукція MozaBook.
На це хотілося б зазначити, що дана програмна продукція завозиться в Україну та розповсюджується через єдиного дистриб’ютора - ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», на підтвердження цього, дана інформація розміщена на офіційному сайті відповідної закордонної компанії https://www.mozaweb.com/uk/Portal/partners?country=UA.
Незрозуміло, чому Замовник вимагає не менше 1200 вбудованих 3Dмоделей освітньої тематики українською мовою? Чому не 500 або 2000? Окрім MozaBook жодна програмна продукція, яка представлена на ринку України не містить 1200 вбудованих 3Dмоделей. Кількість моделей, що містить програмне забезпечення не впливає на якість навчального процесу, адже головне не їх кількість, а відповідність вимогам навчальних програм, що використовуються в Україні. Невідомо чи відповідають вбудовані в MozaBook 3Dмоделі освітнім програмам навчання.

До того, ж ви вимагаєте надати лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»), який зрозуміло є дише у ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН». Для того, щоб отримати авторизаційний лист чи підтвердження співпраці з цією компанією, необхідно придбати мінімум 5 ПЗ MozaBook. Оскільки, для даної закупівлі потрібне лише 1 ПЗ, купувати 5 не має сенсу.

Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Внесення Замовником до тендерної документації вищевказаних необґрунтованих пуктів є реальною дискримінацією до інших учасників (окрім ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», звичайно), не дозволяють Скаржнику та багатьом іншим підприємствам взяти участь та перемогти у Торгах.
Це безумовно порушує права нашого підприємства на рівноправну участь в Торгах та суперечить принципам публічних закупівель, які викладені в ст. ст. 3, 5, 22 «Про публічні закупівлі». Тому, просимо внести виправлення до тендерної документації, що надасть можливість приймати участь у закупівлі іншим учасникам ринку та зробити умови для участі конкурентними.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 17:57
Доброго дня. Тендерний комітет уважно розглянув ваше питання і повідомляє наступне. Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація не містить посилань на конкретні торгові марки, виробників, моделі обладнання. Замовником встановлені мінімальні характеристики обладнання що можуть бути пропоновані Учасниками тендерної закупівлію. Разом з тим повідомляємо що Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі . З метою уникнення порушень вимог законодавства щодо недопущення використання в загальноосвітніх навчальних закладах ділової документації, що не відповідає санітарним нормам і правилам, технічним умовам та педагогічним вимогам, Міністерство освіти і науки України звернулось до департаментів (управлінь) освіти і науки обласних державних адміністрацій (лист № 1/9-255 від 23.05.2016) з рекомендацією включити в перелік документації конкурсних торгів свідоцтво( грифи) про визнання відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України під час проведення процедури закупівлі обов’язкової ділової документації для загальноосвітніх навчальних закладів .
Таким чином даний документ є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками Грифу МОН повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-19-003709-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 лютого 2020 15:16
Стосовно надання документів на електронні підручники
Шановний замовнику, поясніть будь ласка, навіщо в документації прописана вимога надати Копію договорів з виробником або дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення з видавництвами електронних підручників, що підтверджують право на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу?
Шановний замовнику, чи знаєте ви, що електронні підручники зніходяться у вільному доступі і завантажити їх можна безкоштовно? Таких сайтів безліч, наприклад, http://pidruchniki.net/himiya9/1879-pidruchnik-himiya-9-klas-yaroshenko.html. Або цей, як варіант, http://www.geneza.ua/. Навіщо тоді заключати договори та платити кошти за користування? Навіщо вимагати від учасників закупівлі наявність подібних договорів з виробниками таких електронних підручників? Виходить якось не логічно.... У звʼязку з цим, просимо видалити з вимог тендерної документації пункт, де потрібно надати Копію договорів з виробником або дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення з видавництвами електронних підручників, що підтверджують право на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 17:52
Доброго дня. Тендерний комітет уважно розглянув ваше питання і повідомляє наступне. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про
публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до
дискримінації учасників. Тендерна документація не містить посилань на конкретні торгові марки, виробників, моделі
обладнання. Замовником встановлені мінімальні характеристики обладнання що можуть бути пропоновані Учасниками
тендерної закупівлію. Разом з тим повідомляємо що Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема
стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22
Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає
за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки
товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-
виховному процесі, та для впевненості, що даний товар відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у
тендерній документації. Повідомляємо, що вимога про надання копії договорів передбачає отримання ліцензійних прав
на використання інтелектуальною власністю розробника. Згідно технічних вимог програмне забезпечення повинно бути
сумісне з пропонованими підручниками, і тому підручники які знаходяться у вільному доступі не можуть бути
використані разом з ПЗ в навчальному процесі. Згідно закону України «Про авторське право і суміжні права» майнові
права автора (чи іншої особи, яка має авторське право) можуть бути передані (відчужені) іншій особі згідно з
положеннями статті 31 цього Закону, після чого ця особа стає суб’єктом авторського права. Принагідно повідомляємо
Вас що використання інтелектуальної власності без згоди автора або правовласника є піратством та карається Законом.
Договір з виробником і є згодою про передачу авторських прав кінцевому користувачу, а отже законне використання
контенту та підручників.
З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 2 845 800,00
UAH з ПДВ
2 845 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна 2 923 861,00
UAH з ПДВ
2 900 121,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сахарук Вероніка Володимирівна 2 930 000,00
UAH з ПДВ
2 915 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 17:02
Електронний підпис
12 березня 2020 16:46
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 16:46
Тех. специфікація ТЧ.pdf
12 березня 2020 16:46
СТАТУТ 22.02.20.pdf
12 березня 2020 16:46
СЕТ-65.pdf
12 березня 2020 16:46
СЕС ПК.pdf
12 березня 2020 16:46
Сертифікати ISO9001.pdf
12 березня 2020 16:46
Сертифікати 9001, 14001.pdf
12 березня 2020 16:46
Сертифікат Ноутбук.pdf
12 березня 2020 16:46
Сертифікат ISO14001.pdf
12 березня 2020 16:46
Сертифіка ноутбук_ISO_9001.pdf
12 березня 2020 16:46
ПРОТОКОЛ+НАКАЗ ДИРЕКТОР.pdf
12 березня 2020 16:46
Принтери, БФП, сканери.pdf
12 березня 2020 16:46
Паспорт директора.pdf
12 березня 2020 16:46
Лист розяснення ІД.pdf
12 березня 2020 16:46
Лист згода ІД ВВП17.pdf
12 березня 2020 16:46
Лист -гарантія ВПВ 17.pdf
12 березня 2020 16:46
Інформаційна довідка ІД.pdf
12 березня 2020 16:46
Довіреність ІД.pdf
12 березня 2020 16:46
Довідка ст 17 ВВП 17.pdf
12 березня 2020 16:46
Довідка мат-тех база КК.pdf
12 березня 2020 16:46
Довідка банк ІД.pdf
12 березня 2020 16:46
Декларація БФП L3150_L3151_DoC.pdf
12 березня 2020 16:46
Декларація Epson.pdf
12 березня 2020 16:46
Декларація 65 дюймов.pdf
12 березня 2020 16:46
ГРИФ multiboard ІМЗО.pdf
12 березня 2020 16:46
ГРИФ mClass.pdf
12 березня 2020 16:46
Гарантійний лист ІД.pdf
12 березня 2020 16:46
Відгук.pdf
12 березня 2020 16:46
ВИТЯГ ПДВ.pdf
12 березня 2020 16:46
ВИТЯГ 24.02.2020.pdf
12 березня 2020 16:46
ВИПИСКА 05.02.20.pdf
12 березня 2020 16:46
Видаткова +довіреність 5.pdf
12 березня 2020 16:46
Видаткова +довіреність 4.pdf
12 березня 2020 16:46
Видаткова +довіреність 3.pdf
12 березня 2020 16:46
Видаткова +довіреність 2.pdf
12 березня 2020 16:46
Видаткова +довіреність 1.pdf
12 березня 2020 16:46
Аналогічний договір.pdf
12 березня 2020 16:46
Авторизаційний Epson.pdf
12 березня 2020 16:46
65 дюймов.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 11:14
Електронний підпис
17 березня 2020 11:11
Відсутність судимості.pdf
12 березня 2020 16:38
Електронний підпис
12 березня 2020 16:34
7. Інші документи.pdf
12 березня 2020 16:34
6. Технічна частина.pdf
12 березня 2020 16:34
5. Проект договору.pdf
12 березня 2020 16:34
3. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 14:24
Електронний підпис
04 березня 2020 16:54
Електронний підпис
04 березня 2020 16:53
Проект договору.pdf
04 березня 2020 16:53
Цінова пропозиція.pdf
04 березня 2020 16:53
Технічна частина.pdf
04 березня 2020 16:53
Реєстр.pdf
04 березня 2020 16:53
Кваліфікаційна частина.pdf
04 березня 2020 16:53
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"

ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна

ФОП Сахарук Вероніка Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
Відхилено 2 845 800,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 10:51
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна
#2863710161
Переможець 2 900 121,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна
#2863710161
2 900 121,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 14:20
Додаткова комп'ютерне.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 12:40
Додаткова комп'ютерне.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 10:49
Договір комп'ютерне Кирильченко.pdf укладений
31 березня 2020 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 26/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікація у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 26/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 900 121,00
UAH