Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги провайдерів
Очікувана вартість
318 000,00 UAH
UA-2020-02-19-003379-b ● 55de2179a80f492c86aabbc7d125203d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ізмаїльська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728402 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Друченко Ігор +380674886562 izmailampu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 318 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 590,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Послуги резервного каналу Інтернет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги резервного каналу Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Кишинівська,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2023
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги оплачуються Абонентом щомісяця по факту іх надання протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня, наступного за днем отримання відповідного рахунку Провайдера, складеного на підставі підписаного сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 15:27 |
Тендерна документація.doc | |
19 лютого 2020 15:27 |
ДОДАТОК 2.doc | |
19 лютого 2020 15:27 |
ДОДАТОК 4.doc | |
19 лютого 2020 15:27 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення.doc | |
19 лютого 2020 15:27 |
ДОДАТОК 3.doc | |
19 лютого 2020 15:27 |
ДОДАТОК 5.doc | |
19 лютого 2020 15:27 |
ДОДАТОК 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-19-003379-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЄКОЛ", Код ЄДРПОУ:32398592
Дата подання: 24 лютого 2020 15:46
внесення змін до Тендерної документації відповідно до вимог Законодаства України
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний тендерний комітет! Керуючись статтями 11 п.3,ст. 22, ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" вважаємо необхідним внести зміни до тендерної документації з метою приведення до відповідності Тендерної документації до норм діючого законодавства України.
Так, організаційно-правовою формою замовника Ізмаїльської філії ДП "Адміністрація морських портів України" є «Державне підприємство».
На виконання пункту 1.5).б) рішення РНБО від 10 липня 2017 року «Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 грудня 2016 року «Про загрози кібербезпеці держави та невідкладні заходи з їх нейтралізації», веденого в дію Указом Президента України від 13 лютого 2017 року № 32» , веденого в дію Указом Президента України від 30 серпня 2017 року № 254/2017 прийняте рішення: «…врегулювати питання щодо заборони державним органам, підприємствам, установам і організаціям державної форми власності закуповувати послуги (укладати договори) з доступу до мережі Інтернет у операторів (провайдерів) телекомунікації, у яких відсутні документи про підтвердження відповідності системи захисту інформації встановленим вимогам у сфері захисту інформації…»
На підставі цього виникла вимога щодо підключення інформаційно-телекомунікаційних систем (далі – ІТС) органів, підприємств, установ і організацій державної форми власності до мережі Інтернет з використанням захищених вузлів доступу(далі - ЗВІД).
Підтвердження відповідності системи захисту інформації встановленим до неї вимогам здійснюється в рамках проведення державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, порядок проведення якої визначається «Положенням про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації», затвердженим наказом Адміністрації Держспецзв'язку від 16.05.2007 № 93 зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.07.2007 за № 820/14087.
На підставі позитивного рішення щодо результатів оцінки системи захисту ЗВІД видається зареєстрований Держспецзв’язку Атестат відповідності. Невід’ємною частиною Атестата є Експертний висновок, який додається до нього. Атестат відповідності засвідчує, що система захисту інформації об’єкта експертизи (ЗВІД) побудована відповідно до НД ТЗІ 3.7-003-05 та відповідає вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації в обсязі функцій, зазначених у технічному завданні на ЗВІД.
При прийнятті рішення щодо використання послуг певного провайдера телекомунікацій Замовник – Державне підприємство має вимагати від Учасників (операторів, провайдерів) підтвердження наявності Атестату відповідності (з експертним висновком) затвердженим Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства, та внести в Тендерну документацію обов’язкового підтвердження Учасником наявності діючого Атестату відповідності, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Розгорнути
Згорнути
Шановний тендерний комітет! Керуючись статтями 11 п.3,ст. 22, ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" вважаємо необхідним внести зміни до тендерної документації з метою приведення до відповідності Тендерної документації до норм діючого законодавства України.
Так, організаційно-правовою формою замовника Ізмаїльської філії ДП "Адміністрація морських портів України" є «Державне підприємство».
На виконання пункту 1.5).б) рішення РНБО від 10 липня 2017 року «Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 грудня 2016 року «Про загрози кібербезпеці держави та невідкладні заходи з їх нейтралізації», веденого в дію Указом Президента України від 13 лютого 2017 року № 32» , веденого в дію Указом Президента України від 30 серпня 2017 року № 254/2017 прийняте рішення: «…врегулювати питання щодо заборони державним органам, підприємствам, установам і організаціям державної форми власності закуповувати послуги (укладати договори) з доступу до мережі Інтернет у операторів (провайдерів) телекомунікації, у яких відсутні документи про підтвердження відповідності системи захисту інформації встановленим вимогам у сфері захисту інформації…»
На підставі цього виникла вимога щодо підключення інформаційно-телекомунікаційних систем (далі – ІТС) органів, підприємств, установ і організацій державної форми власності до мережі Інтернет з використанням захищених вузлів доступу(далі - ЗВІД).
Підтвердження відповідності системи захисту інформації встановленим до неї вимогам здійснюється в рамках проведення державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, порядок проведення якої визначається «Положенням про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації», затвердженим наказом Адміністрації Держспецзв'язку від 16.05.2007 № 93 зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.07.2007 за № 820/14087.
На підставі позитивного рішення щодо результатів оцінки системи захисту ЗВІД видається зареєстрований Держспецзв’язку Атестат відповідності. Невід’ємною частиною Атестата є Експертний висновок, який додається до нього. Атестат відповідності засвідчує, що система захисту інформації об’єкта експертизи (ЗВІД) побудована відповідно до НД ТЗІ 3.7-003-05 та відповідає вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації в обсязі функцій, зазначених у технічному завданні на ЗВІД.
При прийнятті рішення щодо використання послуг певного провайдера телекомунікацій Замовник – Державне підприємство має вимагати від Учасників (операторів, провайдерів) підтвердження наявності Атестату відповідності (з експертним висновком) затвердженим Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства, та внести в Тендерну документацію обов’язкового підтвердження Учасником наявності діючого Атестату відповідності, зареєстрованого в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 10:55
Вважаємо вимогу щодо обов’язковості внесення змін в тендерну документацію від 19.02.2020р. на закупівлю послуг провайдерів - за кодом СРV за ДК 021:2015 – 72410000-7 (Послуги резервного каналу Інтернет) безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-19-003379-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЄКОЛ", Код ЄДРПОУ:32398592
Дата подання: 28 лютого 2020 16:06
Дата подання: 28 лютого 2020 16:06
порушення законодавства під час складання тендерної документації
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Лєкол»
67560 , Одеська обл., Лиманський р-н,
с.Ілічанка , вул.Шкільна , 3
код ЄДРПОУ 32398592
тел. (048)750-20-25
ел.пошта: yurist@westele.com.ua
Замовник: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" код ЄДРПОУ 38728402, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, вул. Набережна Лукі Капікраяна, буд. 4
Інформація про закупівлю: КОД ДК: 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-19-003379-b
ID: 55de2179a80f492c86aabbc7d125203d
Плата за скаргу 5 000,00 (п’ять тисяч гривень)
СКАРГА
на порушення законодавства під час складання тендерної документації
Замовником – Ізмаїльською філією Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-19-003379-b, за кодом СРV за ДК 021:2015 – 72410000-7 ( Послуги резервного каналу Інтернет). Оголошення про проведення відкритих торгів розміщено 19.02.2020 року.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лєкол» ознайомилося з умовами тендерної документації (разом із додатками до неї), та повідомляємо що тендерна документація не містить умов (вимог), які є обов’язковими відповідно до норм діючого законодавства для даного предмету закупівлі, а саме:
Згідно пункту 1 частини 1 ст. 39 ЗУ «Про телекомунікації», Оператори телекомунікацій зобов’язані здійснювати діяльність у сфері телекомунікацій відповідно до законодавства за умови включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, а у визначених законом випадках також за наявності відповідних дозволів.
Додаток 3 до тендерної документації на закупівлю послуг провайдерів - за кодом СРV за ДК 021:2015 – 72410000-7 (Послуги резервного каналу Інтернет) «Технічні вимоги до предмету закупівлі» має розділ «вимоги до провайдера», перший пункт яких містить вимогу: «провайдер повинен надати довідку у довільній формі на фірмовому бланку з посиланням на рішення та номер запису про внесення учасника (Провайдера) в Реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ».
Але для виконання даного виду закупівлі підтвердження включення до реєстру операторів провайдерів недостатньо. А тендерна документація не містить вимоги про надання учасником документу, який надає право отримання державним органам телекомунікаційних послуг у певного Провайдера (оператора). Таким підтвердженням є зареєстрований Держспецзв’язком Атестат відповідності системи захисту ЗВІД. Його обов’язковість встановлена наступними нормами законодавства:
Згідно ст. 4 ЗУ «Про телекомунікації», Законодавство України про телекомунікації складається з Конституції України, цього закону та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері.
Згідно ст. 33 ЗУ «Про телекомунікації» Споживачі телекомунікаційних послуг зобов’язані дотримуватися Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, що затверджує КМУ, зокрема: не допускати дій, що можуть створювати загрозу захисту інформаційної безпеки мереж телекомунікацій (підпункт 3 пункту 1 ст.33 Закону). Споживачі телекомунікаційних послуг зобов’язані виконувати інші обов’язки відповідно до цього Закону та законодавства України (ч.3 ст. 33 Закону).
На виконання підпункту б) пункту 1.5 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 10 липня 2017 року «Про стан виконання рішення РНБО від 29 грудня 2016 року «Про загрози кібербезпеці держави та невідкладні заходи з їх нейтралізації», веденого в дію Указом Президента України від 13 лютого 2017 року № 32», веденого в дію Указом Президента України від 30 серпня 2017 року № 254/2017 прийняте рішення: «…врегулювати питання щодо заборони державним органам, підприємствам, установам і організаціям державної форми власності закуповувати послуги (укладати договори) з доступу до мережі Інтернет у операторів (провайдерів) телекомунікації, у яких відсутні документи про підтвердження відповідності системи захисту інформації встановленим вимогам у сфері захисту інформації…»
На підставі цього виникла вимога щодо підключення інформаційно-телекомунікаційних систем (далі – ІТС) органів, підприємств, установ і організацій державної форми власності до мережі Інтернет з використанням захищених вузлів доступу(далі - ЗВІД).
Підтвердження відповідності системи захисту інформації встановленим до неї вимогам здійснюється в рамках проведення державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, порядок проведення якої визначається «Положенням про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації», затвердженим наказом Адміністрації Держспецзв'язку від 16.05.2007 № 93 зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.07.2007 за № 820/14087.
На підставі позитивного рішення щодо результатів оцінки системи захисту ЗВІД (проведеної експертизи) видається зареєстрований Держспецзв’язку Атестат відповідності. Невід’ємною частиною Атестата є Експертний висновок, який додається до нього. Атестат відповідності засвідчує, що система захисту інформації об’єкта експертизи (ЗВІД) відповідає вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації в обсязі функцій, зазначених у технічному завданні на ЗВІД.
Відповідно до ЗУ «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», комплексна система захисту інформації (КСЗІ) - взаємопов'язана сукупність організаційних та інженерно-технічних заходів, засобів і методів захисту інформації. Застосування захищених вузлів доступу до мережі Інтернет забезпечить належний рівень захисту державних інформаційних ресурсів та зведе до мінімізації збитків від кібератак. Перелік операторів (провайдерів) телекомунікацій, що надають послуги з доступу до мережі Інтернет та мають чинні атестати відповідності систем захисту ЗВІД розміщуються на офіційному сайті Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України за посиланням: http://www.dsszzi.gov.ua/dsszzi/control/uk/publish/article?art_id=283080&cat_id=44795.
На підставі вищезазначеного, при прийнятті рішення щодо використання послуг певного провайдера телекомунікацій Замовник – Державне підприємство має вимагати від Учасників (операторів, провайдерів) підтвердження наявності Атестату відповідності (з експертним висновком) затвердженого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Відповідно до пункту 5 розділу 3 Тендерної документації, «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації». Додаток 1 до Тендерної документації також немає відповідної вимоги про надання діючого атестату КСЗІ.
У зв’язку із тим, що Замовник у закупівлі UA-2020-02-19-003379-b, за кодом СРV за ДК 021:2015 – 72410000-7 (Послуги резервного каналу Інтернет) є Державним підприємством, він має право отримувати телекомунікаційні послуги виключно у оператора (провайдера) що має чинний атестат відповідності КСЗІ. Цю вимогу до переліку документів що вимагаються від Учасників в підтвердження його кваліфікації (відповідності) до Тендерної документації Замовником не включено. Таким чином під час складання Тендерної документації Замовником порушені норми діючого законодавства України.
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути включена до Тендерної Документації.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника усунути зазначені вище порушення та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом включення до Тендерної документації вимоги в наданні Учасником чинний Атестат відповідності систем захисту ЗВІД (Атестат КСЗІ).
Додаток: - платіжне доручення про сплату за подачу Скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
Директор ТОВ «Лєкол» Н.А.Міндак
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 03.03.2020 № 4020.pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 10:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ ВЕЛСАТ" |
265 000,00
UAH
|
259 920,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙНЕТ- МЕДІА" |
270 000,00
UAH
|
261 000,00
UAH
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
16 березня 2020 10:33
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі