Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт санітарної кімнати першого поверху та прилеглого коридору КП "Нікопольський медичний спеціалізований центр медико-соціальної реабілітації дітей" ДОР" по вул. Р. Кириченко,20 в м. Нікополь Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
98 272,68 UAH
UA-2020-02-19-003274-b bc6e87e17550464094b5c06a66a9fd75
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Шевчук

+380689221821 buh_priyut@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКОПОЛЬСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01987244
Місцезнаходження: 53210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Раїси Кириченко, буд. 20
Контактна особа: Ірина Шевчук
+380689221821
buh_priyut@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 11:49
Очікувана вартість: 98 272,68 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 982,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Залишок робіт по Капітальному ремонту санітарної кімнати першого поверху та прилеглого коридору КП "Нікопольський медичний спеціалізований центр медико-соціальної реабілітації дітей" ДОР" по вул. Р. Кириченко,20 в м. Нікополь Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Кошторисна вартість завершаючих робіт на кошти передбачені кошторисом на 2020 рік становлять - 98272,68 грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт санітарної кімнати першого поверху та прилеглого коридору КП "Нікопольський медичний спеціалізований центр медико-соціальної реабілітації дітей" ДОР" по вул. Р. Кириченко,20 в м. Нікополь Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53210, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул. Раїси Кириченко, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за Договором здійснюються шляхом зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 30-ти календарних днів від дати акту виконаних робіт. Оплата здійснюється Замовником після виконання робіт, після виставлення рахунку та підписання акта виконаних робіт при надходженні коштів з бюджету. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані послуги здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. При зміні ціноутворюючих факторів нові ціни узгоджуються додатково. Договірна ціна тверда. Про зміну ціни Сторони укладають додаткову угоду до даного Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕЦЬ ВІРА ПЕТРІВНА 79 481,61
UAH з ПДВ
79 481,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОМАСТЕР" 97 801,00
UAH з ПДВ
90 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Тандем Буд Інвест" 98 254,39
UAH з ПДВ
90 652,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 11:14
Електронний підпис
03 березня 2020 11:14
Лист повідомлення.PDF
28 лютого 2020 09:26
Електронний підпис
28 лютого 2020 09:25
ТЕНДЕР.zip

Публічні документи

05 березня 2020 12:02
Електронний підпис
27 лютого 2020 13:27
Електронний підпис
27 лютого 2020 13:25
Трудові книжки.pdf
27 лютого 2020 13:25
Тендерна пропозиція.PDF
27 лютого 2020 13:25
Статут .pdf
27 лютого 2020 13:25
Сертифікат двері .PDF
27 лютого 2020 13:25
Дозвіл.PDF
27 лютого 2020 13:25
Довідка не платник ПДВ.PDF
27 лютого 2020 13:25
Гарантійний лист.PDF
27 лютого 2020 13:25
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

27 лютого 2020 10:45
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:57
пропозиція.pdf
26 лютого 2020 15:57
підсумкова відомость.pdf
26 лютого 2020 15:57
локальний кошторис.pdf
26 лютого 2020 15:57
Ліцензія.rar
26 лютого 2020 15:57
дозволи.rar
26 лютого 2020 15:57
Довідки з банків.rar
26 лютого 2020 15:57
гарантійний лист.pdf
26 лютого 2020 15:57
СТАТУТ 2019.pdf
26 лютого 2020 15:57
Статистика.rar
26 лютого 2020 15:57
охорона праці.rar
26 лютого 2020 15:57
Опис до Статуту 2019.pdf
26 лютого 2020 15:57
витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕЦЬ ВІРА ПЕТРІВНА

ТОВ "ЕКОМАСТЕР"

ТОВ "Тандем Буд Інвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕЦЬ ВІРА ПЕТРІВНА
#2784904424
Відхилено 79 481,61
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:22
ТОВ "ЕКОМАСТЕР"
#38167634
Переможець 90 650,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 10:16

Документи

Документи

11 березня 2020 10:12
акцепт.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОМАСТЕР"
#38167634
90 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 10:12
акцепт.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 12:35
ду капремонт.pdf зміни до договору
02 червня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 14:28
дод угода капремонт.pdf зміни до договору
05 травня 2020 14:26
ду 1 капремонт.pdf зміни до договору
31 березня 2020 15:34
Договір 33 капітальний ремонт.pdf укладений
17 березня 2020 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі проведених переговорів (лист від підрядника) Сторони домовились подовжити строк виконання робіт та термін дії Договору № 33 від 17.03.2020р.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі проведених переговорів, у зв’язку з форс-мажорними обставинами, які склалися на території України (поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2), сторони домовились подовжити строк виконання робіт та термін дії Договору № 33 від 17.03.2020р.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі проведених переговорів, у зв’язку з обмеженнями пов’язаними з карантинними заходами на території України (поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2), сторони домовились подовжити строк виконання робіт та термін дії Договору № 33 від 17.03.2020р. до 15 червня 2020р.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 90 650,00
UAH