Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютери моноблоки укомплектовані
Очікувана вартість
69 000,00 UAH
UA-2020-02-19-002580-b 61e0adbc916e45579d7eca2da570abfc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Шарабан

+380501756243 02215466@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНОГО ЗАПОВІДНИКА У М. СВЯТОГІРСЬКУ"
Код ЄДРПОУ: 02215466
Місцезнаходження: 84130, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, м. Святогірськ, вул. Зарічна, буд. 3, корпус 20
Контактна особа: Світлана Шарабан
+380501756243
02215466@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 11:20
Очікувана вартість: 69 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 345,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Додаток до річного плану закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Комп'ютер моноблок укомплектований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, м. Святогірськ, вул. Зарічна, 3 корп. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 10:30
Дата відповіді: 21 лютого 2020 09:38
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! 1. Замовник визначився з параметрами, необхідними для товару, який є предметом даної закупівлі, що відображено в Додатку 2 до оголошення. Також, Замовник не вказав конкретну модель та виробника, натомість, вказав товари яких торгівельних марок (знаків) або виробників будуть розглядатися в даній закупівлі, що надає можливість потенційним Учасникам запропонувати, саме, модель/модифікацію. До розгляду можуть бути запропоновані такі торгівельні марки (знаки) або виробники: HP, Asus, Acer та Dell. Важливо! Технічні та якісні вимоги (технічні характеристики, гарантія тощо) мають бути не нижчими за визначені в тендерній документації. 2. В тендерній документації, зокрема, в формі Попередньої цінової пропозиції (Додаток 1) та в Специфікації проекту договору (Додаток 4) є вимога вказати повну назву моделі, модифікацію товару, комплектацію та операційну систему. Є вимога надати дані форми заповненими та засвідченими уповноваженою особою. Недотримання даної вимоги буде розцінюватися як невідповідність умовам тендерної документації. Тож, всі учасники закупівлі будуть мати доступ до даної інформації та ПРИНЦИП ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ буде дотриманий. 3. Замовник не уповноважений допускати, чи не допускати до участі суб'єктів підприємницької діяльності. Замовника цікавить остаточна цінова пропозиція з усіма податками та зборами, та доставкою товару на адресу Замовника (згідно тендерної документації та проекту договору), включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ. Кожен учасник надає свою остаточну ціну (платник ПДВ - ціну з ПДВ, неплатник ПДВ - ціну без ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 63 963,00
UAH з ПДВ
63 963,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 68 184,00
UAH з ПДВ
68 184,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 68 190,00
UAH з ПДВ
68 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 14:38
R14908_V241F_UM_WEB.pdf
26 лютого 2020 14:33
Довідка 1.pdf
26 лютого 2020 14:33
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 лютого 2020 14:33
Довідка.pdf
26 лютого 2020 14:33
Уставні_завірені.zip
26 лютого 2020 14:33
сервісни центри ASUS.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 63 963,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 15:54
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 68 184,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 16:42
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 68 190,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 12:19

Документи

27 лютого 2020 15:54
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:53
Протокол 21.pdf

Документи

27 лютого 2020 16:42
Електронний підпис
27 лютого 2020 16:41
Протокол 22.pdf

Документи

28 лютого 2020 12:19
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:17
Протокол 23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
68 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 12:19
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:17
Протокол 23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 14:32
Договір 17-20_Моноблоки.pdf укладений
24 березня 2020 14:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 190,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 365,00 UAH)