Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер лазерний
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2020-02-19-002330-b 7e54a9f3ba9c4cfe906f6c95458febb9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гончарова

+380566742279 ordmfin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02312399
Місцезнаходження: 53303, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 48
Контактна особа: Ірина Гончарова
+380566742279
ordmfin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 13:52
Початок аукціону: 27 лютого 2020 14:45
Очікувана вартість: 6 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Принтер лазерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53303, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 13:55
Оголошення_з додатками_Kyocera.docx
19 лютого 2020 13:55
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 10:27
Дата відповіді: 20 лютого 2020 12:00
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги товару, який вказано в тендерній документації та оголошенні, розглядатися не будуть. До участі в закупівлі допускаються ФО-П - неплатники ПДВ. Сума на придбання товару в оголошенні вказана чітко з ПДВ. Очікувана вартість - це розмір бюджетного призначення за кошторисом, меньше може бути, а не більше.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 5 100,00
UAH з ПДВ
5 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 5 574,00
UAH з ПДВ
5 508,96
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна 5 990,00
UAH з ПДВ
5 573,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 13:07
Електронний підпис
26 лютого 2020 13:06
ЕКО1256_Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
#40679208
Переможець 5 100,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 09:01

Документи

28 лютого 2020 09:01
Електронний підпис
28 лютого 2020 08:40
Протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
#40679208
5 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 09:01
Електронний підпис
28 лютого 2020 08:40
Протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:38
Договір на придбання принтеру.PDF укладений
03 березня 2020 10:36
додаток до Договору на придбання принтеру.PDF укладений
03 березня 2020 10:36