Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Знаки поштової оплати
Очікувана вартість
3 540 460,00 UAH
UA-2020-02-19-002009-b 368895b2dd294eeeb000edb436254d01
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабащук Тетяна Григорівна

+380412225261 barabachshuk@zt.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 26278626
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вул.Бориса Лятошинського, 5
Контактна особа: Барабащук Тетяна Григорівна
+380412225261
barabachshuk@zt.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Умови застосування переговорної процедури закупівлі: Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 15 Закону України «Про поштовий зв'язок», виключно національному оператору надано право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв`язку» від 10.01.2002 №10-р (із змінами, внесеними Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 №277-р) виконання функцій національного оператора поштового зв`язку покладено на Публічне акціонерне товариство «Укрпошта». Наказом Міністерства інфраструктури України від 14.12.2018 № 611 змінено тип Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» з публічного на приватне та товариство перейменоване в Акціонерне товариство «Укрпошта». Таким чином, Акціонерне товариство «Укрпошта» має виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу. Територіальним представником АТ «Укрпошта» у м. Житомирі є Житомирська дирекція АТ «Укрпошта», яка здійснює функції підприємства у місті Житомирі. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 закупівля знаків поштової оплата здійснюється шляхом застосування переговорної процедури на підставі п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 13:12
Оскарження наміру укласти договір: 25 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
303860 шт
Ціна за одиницю: 11.65UAH без ПДВ
Знаки поштової оплати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Київська,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець упродовж 3-х банківських днів з моменту отримання рахунку на ЗПО здійснює попередню оплату в розмірі 100% шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

19 лютого 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ «УКРПОШТА» в особі Житомирської дирекції АТ «Укрпошта»
#22046132
Переможець 3 540 460,00
UAH
19 лютого 2020 13:12

Документи

19 лютого 2020 13:12
Електронний підпис
19 лютого 2020 13:11
протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 13:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ «УКРПОШТА» в особі Житомирської дирекції АТ «Укрпошта»
#22046132
3 540 460,00
UAH
Документи

Документи

19 лютого 2020 13:12
Електронний підпис
19 лютого 2020 13:11
протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 16:19
Дод. уг. _5 до Дог. від 25.02.20 _96-20.pdf зміни до договору
30 червня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 15:54
Додаткова угода _4 до дог. від 25.02.20 _96-20.pdf зміни до договору
21 травня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 10:46
додаткова _3.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 18:04
Дод угода 2 до договору від 25.02.2020 _ 96-20.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 10:05
дод.уг.1 укрпошта.pdf зміни до договору
27 березня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 12:11
договір укладений
25 лютого 2020 12:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Знаки поштової оплати 303860 шт 11,65
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п.3.1. Розділ 3 «Ціна Договору» викласти в новій редакції : Ціна цього Договору складає 3540460,00 (три мільйони п’ятсот сорок тисяч чотириста шістдесят гривень 00 коп.) без ПДВ. (березень – вересень – 1789400,00 грн., жовтень – грудень – 1751060,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 96-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити Розділ 15 «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін»: зазначивши рахунок UA 178201720343100001000000277.
Номер договору про закупівлю: 96-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.4.2.Розділу 4 "Порядок здійснення оплати" Договору в слідуючій редакції:Покупець упродовж 3-х банківських днів, з моменту отримання рахунку-фактури на ЗПО здійснює попередню оплату в розмірі 100% шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця ,або після отримання ЗПО з моменту оформлення накладної.
Номер договору про закупівлю: 96-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1. Розділ 3 «Ціна Договору» викласти в новій редакції : Ціна цього Договору складає 3540460,00 (три мільйони п’ятсот сорок тисяч чотириста шістдесят гривень 00 коп.) без ПДВ. (березень – листопад – 3353655,36 грн., грудень – 186804,64 грн.).
Номер договору про закупівлю: 96-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п.3.1. Розділ 3 «Ціна Договору» викласти в новій редакції : «Ціна цього Договору складає 3540460,00 (три мільйони п’ятсот сорок тисяч чотириста шістдесят гривень 00 коп.) без ПДВ. (березень – грудень 3540460,00 грн.).»
Номер договору про закупівлю: 96-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Знаки поштової оплати 303860 шт 11,65
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 540 460,00
UAH