Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба ПФ -116 Зебра 2,8 кг біла
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2020-02-19-001662-b 2a9497f26e2a40eeb5f462350fa943a0
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Леонець Ігор Володимирович

380444248129 kvpubia8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське вище професійне училище будівництва і архітектури
Код ЄДРПОУ: 05536739
Вебсайт: http://bia.ucoz.ua
Місцезнаходження: 03164, Україна , Київська обл., Київ, Клавдіївська, 22
Контактна особа: Леонець Ігор Володимирович
380444248129
kvpubia8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 15:23
Очікувана вартість: 87 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Фарба ПФ -116 Зебра 2,8 кг біла
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Фарба ПФ -116 Зебра 2,8 кг біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03164, Україна, Київська область, Київ, Клавдіївська,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 12:55
Фарба ЗІП.doc
19 лютого 2020 12:55
Фарба ЗІП.doc
19 лютого 2020 12:14
Фарба ЗІП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналога
Дата подання: 19 лютого 2020 16:20
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 10:03
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
ЩОДО ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ
Дата подання: 24 лютого 2020 11:28
Доброго дня! П.7 істотних умов договору передбачена можливість не підписувати видаткову накладну в день поставки у разі ненадання податкової накладної, або виявлення порушення під час оформлення податкової. Зазначена умова суперечить вимогам діючого законодавства, а саме: Видаткова накладна підписується Замовником та Виконавцем в день поставки товару, що підтверджує факт отримання товару у відповідній кількості та асортименті. Оформлення та реєстрація податкової накладної здійснюється на підставі підписаної видаткової накладної у відповідності до ПК України та Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. №1246. Керуючись п. 201.1. Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: - для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; - для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. У відповідності до зазначеного, на момент складання податкової накладної, видаткова накладна вже має бути складена та підписана Сторонами. Керуючись вище викладеним, прошу внести відповідні зміни в істотні умови договору, а саме викласти а. 4 п.7 в такій редакції: «- У випадку порушення Порядку заповнення податкової накладної, Замовник має право затримувати оплату вартості отриманих товарів (робіт, послуг) доки Виконавцем не буде зареєстрована належним чином оформлена, згідно вимог чинного законодавства, податкова накладна, про що письмово повідомляє Виконавця. Сторони погодили, що затримка оплати вартості отриманих товарів (робіт, послуг) у випадках, передбачених цим пунктом Договору не є порушенням Замовником своїх зобов’язань за Договором.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Надання податкової накладної
Дата подання: 24 лютого 2020 11:43
Доброго дня! Істотні умови договору, передбачають вимогу надання податкової накладної Виконавцем. Керуючись положеннями Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов’язань платник ПДВ зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений термін. Таким чином, надання податкової накладної Замовнику діючим законодавством не передбачена. Відповідно до п. 18 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних затв. постановою КМ України від 29.12.2010 №1246 визначено, що після реєстрації податкових накладних обом сторонам одночасно надсилається квитанція про реєстрацію податкових, що підтверджує виконання зобов'язань платника податку належним чином. Керуючись зазначеним, прошу замінити вимогу щодо надання податкової накладної, на обов'язок реєстрації податкової накладної належним чином у порядку та строку визначені законодавством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 62 400,00
UAH з ПДВ
59 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Руденко Ірина Володимирівна 68 400,00
UAH з ПДВ
59 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗІП" 65 712,00
UAH з ПДВ
65 712,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 69 648,00
UAH з ПДВ
69 648,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 09:11
Цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2020 09:11
Паспорт якості.pdf
26 лютого 2020 09:11
Копія Статуту.pdf
26 лютого 2020 09:10
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
26 лютого 2020 09:10
Копія Виписка.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 08:47
сканирование0003.jpg
26 лютого 2020 08:47
сканирование0002.jpg
26 лютого 2020 08:47
сканирование0001.jpg
26 лютого 2020 08:46
Пропозиція-2.docx

Публічні документи

24 лютого 2020 14:10
ПРП.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 12:27
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

Фізична особа-підприємець Руденко Ірина Володимирівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗІП"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Відхилено 59 280,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 11:55
Фізична особа-підприємець Руденко Ірина Володимирівна
#2625011004
Переможець 59 400,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 09:38

Документи

04 березня 2020 11:54
скас.pdf

Документи

05 березня 2020 09:36
Фарба.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Руденко Ірина Володимирівна
#2625011004
59 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2020 09:36
Фарба.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 202.pdf укладений
22 червня 2020 10:20