Папір для друку
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-02-19-001388-b 6dd75b388db545b190a3218df4dc3141
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління праці та соціального захисту населення Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрпції
Код ЄДРПОУ: 37485511
Вебсайт замовника: http://www.e-tender.biz/#/createProfilewww.e-tender.biz
Місцезнаходження замовника: 03186, Україна , Київська обл., КИЕВ, просп. Повітрофлотський, 40
Контактна особа замовника: Кубарська Наталія Іванівна
380442073905
kubarska@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 11:42
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
355 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03186, Україна, Київська область, Київ, проспект Повітрофлотський, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником накладної та відвантаження товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 лютого 2020 11:39
Оголошення закупівлі паперу.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 09:59
Дата відповіді: 20 лютого 2020 10:09
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно читайте додаток до закупівлі № 1, де все прописано. До участі в закупівлі допускаютьсяя всі бажаючі Учасники. Пропозиція ФОП розглядається як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 22 833,60
UAH з ПДВ
22 663,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 23 621,70
UAH з ПДВ
22 812,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 12:10
sign.p7s
27 лютого 2020 11:34
sign.p7s

Публічні документи

27 лютого 2020 11:32
цп.pdf
27 лютого 2020 11:32
тв.pdf
27 лютого 2020 11:32
Сертифікат Smart line.pdf
27 лютого 2020 11:32
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 лютого 2020 11:32
Протокол.pdf
27 лютого 2020 11:32
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
27 лютого 2020 11:32
проект договору.pdf
27 лютого 2020 11:32
Наказ.pdf
27 лютого 2020 11:32
лист-згода з проектом.pdf
27 лютого 2020 11:32
загальні відомості.pdf
27 лютого 2020 11:31
Довідка ЄДРПОУ.pdf
27 лютого 2020 11:31
гарантія якості.pdf
27 лютого 2020 11:31
гарантійний лист.pdf
27 лютого 2020 11:31
Витяг ПДВ Ромус.pdf
27 лютого 2020 11:31
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
27 лютого 2020 11:31
Виписка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 22 663,20
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:51

Документи

28 лютого 2020 14:50
протокол № 10.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
22 663,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 14:50
протокол № 10.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 березня 2020 14:17
договір № 26.PDF укладений
05 березня 2020 14:16
sign.p7s зміни до договору
17 березня 2020 16:26
ду Укрпапір.PDF зміни до договору
17 березня 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару (відповідно до п.2 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 26
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку