Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-02-19-001388-b 6dd75b388db545b190a3218df4dc3141
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кубарська Наталія Іванівна

380442073905 kubarska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрпції
Код ЄДРПОУ: 37485511
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/#/createProfilewww.e-tender.biz
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київська обл., КИЕВ, просп. Повітрофлотський, 40
Контактна особа: Кубарська Наталія Іванівна
380442073905
kubarska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 11:42
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
355 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03186, Україна, Київська область, Київ, проспект Повітрофлотський, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником накладної та відвантаження товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 09:59
Дата відповіді: 20 лютого 2020 10:09
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно читайте додаток до закупівлі № 1, де все прописано. До участі в закупівлі допускаютьсяя всі бажаючі Учасники. Пропозиція ФОП розглядається як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 22 833,60
UAH з ПДВ
22 663,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 23 621,70
UAH з ПДВ
22 812,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 12:10
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:34
Електронний підпис

Публічні документи

27 лютого 2020 11:32
цп.pdf
27 лютого 2020 11:32
тв.pdf
27 лютого 2020 11:32
Сертифікат Smart line.pdf
27 лютого 2020 11:32
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 лютого 2020 11:32
Протокол.pdf
27 лютого 2020 11:32
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
27 лютого 2020 11:32
проект договору.pdf
27 лютого 2020 11:32
Наказ.pdf
27 лютого 2020 11:32
лист-згода з проектом.pdf
27 лютого 2020 11:32
загальні відомості.pdf
27 лютого 2020 11:31
Довідка ЄДРПОУ.pdf
27 лютого 2020 11:31
гарантія якості.pdf
27 лютого 2020 11:31
гарантійний лист.pdf
27 лютого 2020 11:31
Витяг ПДВ Ромус.pdf
27 лютого 2020 11:31
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
27 лютого 2020 11:31
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 22 663,20
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

28 лютого 2020 14:50
протокол № 10.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
22 663,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 14:50
протокол № 10.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 11:53
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 16:26
ду Укрпапір.PDF зміни до договору
17 березня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 14:17
договір № 26.PDF укладений
05 березня 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару (відповідно до п.2 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 26
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 22 655,22
UAH (в тому числі ПДВ 3 775,87 UAH)