Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі (цокольний поверх АТС-4) під центр надання адміністративних послуг по вул.Івана Скоропадського, 102 в м.Прилуки Чернігівської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
1 833 292,00 UAH
UA-2020-02-19-001320-c ● d2e221008c774c78b544e19b2e862e35
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26211349 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., ПРИЛУКИ, вул.Незалежності, буд. 82 |
Контактна особа: |
Созінов Олег Сергійович 0661214110 pril-ugkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 19:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 1 833 292,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 833,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція будівлі (цокольний поверх АТС-4) під центр надання адміністративних послуг по вул.Івана Скоропадського, 102 в м.Прилуки Чернігівської області (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17500, Україна, Чернігівська область, ПРИЛУКИ, вул.Івана Скоропадського, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 19:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 19:31 |
ТД ЦНАП.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання сертифікату на систему менеджементу якості ISO 9001:201
Дата подання: 24 лютого 2020 08:53
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:24
Просимо зазначити чи є необхідністю надавати сертифікат на систему менеджементу якості ISO 9001:2015, адже наявність даного сертифікату допоможе Замовнику пересвідчитися в спромозі Учасника виконати роботи якісно за дпомогою наявного кваліфікованого персонала
Відповідь: За рішенням тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради надаємо відповідь на пставлене питання:
“Сертифікація систем управління якістю в Україні відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. ISO 9001 - це стандарт, що входить в серію міжнародних стандартів ISO 9000 і описує вимоги до систем управління якістю на підприємствах і в організаціях. Відповідно до загальних положень ДСТУ ISO 9001:2015 запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Іншими словами, рішення пройти сертифікацію відповідно до вищевказаного ISO є факультативним і необов’язковим для підприємств України.
Вважаємо, що вимога про надання даного сертифікату може бути розцінена як дискримінаційна, що є порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дякуємо за поставлене запитання.
“Сертифікація систем управління якістю в Україні відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. ISO 9001 - це стандарт, що входить в серію міжнародних стандартів ISO 9000 і описує вимоги до систем управління якістю на підприємствах і в організаціях. Відповідно до загальних положень ДСТУ ISO 9001:2015 запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Іншими словами, рішення пройти сертифікацію відповідно до вищевказаного ISO є факультативним і необов’язковим для підприємств України.
Вважаємо, що вимога про надання даного сертифікату може бути розцінена як дискримінаційна, що є порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дякуємо за поставлене запитання.
Згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних
Дата подання: 24 лютого 2020 11:32
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:31
Чи потрібно засвідчувати у Згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток №5) підпис Генерального директора, якщо саме генеральний директор є підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи, що надаються учасником.
Таким чином згідно форми генеральний директор сам собі завіряю свій підпис.
Просимо надати роз'яснення з даного приводу, при необхідності внести відповідні зміни до ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За рішенням тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради надаємо відповідь на поставлене питання: "Згода на обробку, використання та доступ до персональних даних складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи, що надаються учасником. Виходячи з форми Додатку 5 до Тендерної документації, у Вашому випадку генеральний директор і підписує і завіряє".
Дякуємо за поставлене питання.
Дякуємо за поставлене питання.
Надання сканкопій
Дата подання: 24 лютого 2020 14:54
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:33
Надайте будь ласка роз'яснення.
Якщо тендерною документацією передбачається надання копії документа чи можливо в такому випадку надати сканкопію оригінала документа ?
Наприклад, сканкопію оригінала Статуту
Відповідь: За рішенням тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради надаємо відповідь на поставлене питання: “Надання сканкопій оригіналу можливе”. Дякуємо за поставлене питання.
Форма Календарного графіку
Дата подання: 24 лютого 2020 16:26
Дата відповіді: 25 лютого 2020 12:45
Тендерною документацією не встановлена форма календарного графіку.
Надайте будь ласка роз'яснення чи можливо надання календарного графіку в довільній формі або будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь: За рішенням тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради на питання надаємо наступну відповідь: "Календарний графік виконання робіт може складатися у довільній формі, враховуючи терміни виконання робіт, які передбачені умовами закупівлі". Дякуємо за надане запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2020 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АВІСТАЛЬ" |
1 376 729,97
UAH з ПДВ
|
1 376 729,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МПБП Стимул" |
1 685 812,15
UAH з ПДВ
|
1 685 812,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" |
1 698 285,55
UAH з ПДВ
|
1 698 285,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АВІСТАЛЬ" #40857015 |
Відхилено |
1 376 729,97
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 11:43
|
ПП "МПБП Стимул" #30894417 |
Переможець |
1 685 812,15
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 15:56
|
Додатк. дог.2.PDF | зміни до договору |
12 червня 2020 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 17:30
|
Додаткова 1 ЦНАП.PDF | зміни до договору |
24 березня 2020 17:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 12:00
|
Договір ЦНАП.PDF | укладений |
24 березня 2020 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до календарного графіку виконання робіт, подовживши його до 30.06.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |