Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (ДК 021:2015 - 33140000-3) (58490 система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії; 40601 набір для артеріальної катетерізації)
Очікувана вартість
312 690,00 UAH
UA-2020-02-19-001238-b a3378b3263654851b87016c0538ce5da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 13:02
Очікувана вартість: 312 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 563,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17100 штуки
(58490 система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії; 40601 набір для артеріальної катетерізації) (джерело фінансування - державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київська область, Київ, вул. Братиславська 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом та/або можливості здійснити платежі. Покупець не несе відповідальності перед Продавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 11:24
Проєкт Договору.docx
19 лютого 2020 11:24
ТД - медичні матеріали _системи переливання_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Антоненко Наталія Валентинівна 306 260,00
UAH з ПДВ
306 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Екомедіка 306 815,00
UAH з ПДВ
306 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Антоненко Наталія Валентинівна

ТОВ Екомедіка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Антоненко Наталія Валентинівна
#2555311782
Відхилено 306 260,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:51
ТОВ Екомедіка
#38240284
Переможець 306 815,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Екомедіка
#38240284
306 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 15:23
Звіт_3314-14Т.pdf укладений
03 червня 2021 15:23
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 10:55
ДУ 2 від 15.12.до Д 3314-14Т_Екомедіка.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 11:42
ДУ 1 від 30.11.2020 до Д 3314-14Т_Екомедіка.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 11:41
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 18:41
Договір 3314-14Т від 23.03.20_Екомедіка.pdf укладений
23 березня 2020 18:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (ця закупівля створена до 19.04.2020 тому проводиться згідно з попередньою редакцією Закону "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 3314-14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку (Ця закупівля створена до 19.04.2020 тому проводиться згідно з попередньою редакцією Закону "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 3314-14Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 270 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 683,18 UAH)