Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Косинка кутова права, шафа для документів закрита, тумба під ксерокс, полка для документів навісна, полка під клавіатуру, стінова панель з ДСП (Венге), стінова панель з ДСП (Бук), тумба для стола, шафа для документів технічна
Очікувана вартість
27 511,00 UAH
UA-2020-02-19-000899-b 5c5d486983314510a580a8a6e2e6c27d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412429096 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412429096
406009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Згідно договору. Звіт оприлюднений в межах загального договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Косинка кутова права
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для документів закрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба під ксерокс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Полка для документів навісна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Полка під клавіатуру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стінова панель з ДСП (Венге)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стінова панель з ДСП (Бук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Тумба для стола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа для документів технічна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 лютого 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЗОЗУЛЯ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3066104713
Переможець 27 511,00
UAH
19 лютого 2020 10:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 10:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Косинка кутова права 1 штуки 900,00
UAH
Шафа для документів закрита 1 штуки 3 940,00
UAH
Тумба під ксерокс 1 штуки 1 564,00
UAH
Полка для документів навісна 3 штуки 854,66
UAH
Полка під клавіатуру 3 штуки 485,00
UAH
Стінова панель з ДСП (Венге) 1 штуки 4 136,00
UAH
Стінова панель з ДСП (Бук) 1 штуки 2 320,00
UAH
Тумба для стола 2 штуки 1 191,00
UAH
Шафа для документів технічна 2 штуки 4 125,00
UAH