Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (печиво Марія , пісочне печиво, вівсяне печиво, вафлі в асортименті)
Очікувана вартість
578 000,00 UAH
UA-2020-02-19-000677-b dde0deaa3c3c4dc3b3f1c35b87a31d75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хонько Зоряна Михайлівна

380322546425 sl_osvitalviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321310
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, проспект Червоної Калини,66
Контактна особа: Хонько Зоряна Михайлівна
380322546425
sl_osvitalviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 00:00
Очікувана вартість: 578 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Тендерна документація

19 лютого 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 11:07
Додаток 5 Тендерна пропозиція.doc
19 лютого 2020 11:07
Додаток 7 Лист - гарантія стаття 17.doc
19 лютого 2020 11:04
Додаток 8 Лист - згода.doc
19 лютого 2020 11:04
Додаток 9 перелік закладів дошкільної освіти.doc
19 лютого 2020 11:01
Додаток 3 Інші документи.doc
19 лютого 2020 11:01
Додаток 2 Стаття 17.doc
19 лютого 2020 11:00
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
19 лютого 2020 11:00
Додаток 6 Проект договору.docx
19 лютого 2020 11:00
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
19 лютого 2020 10:57
ТД печиво лот 1 та лот 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 24 лютого 2020 10:25
Дата відповіді: 24 лютого 2020 11:44
Замовник вимагає, в Додатку 1 до тендерної документації: Копія аналогічного договору за період роботи у 2018р.- 2019р., зазначеного в довідці на постачання предмету закупівлі* юридичним особам державної чи комунальної форми власності (не менше одного). У разі відсутності в договорі найменування предмету закупівлі, обов’язково додається копія специфікації або накладної, що підтверджує постачання аналогічного товару. (копії завірені печаткою і підписом уповноваженої особи учасника). У випадку якщо з договору не прослідковується його виконання, учасник надає документ, який підтверджує виконання такого договору. На підставі чого Замовник обмежує коло суб'єктів за принципом фінансування?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Вами процитовано одну із вимог, подану тендерною документацією в межах процедури, що проводиться на даний час. Тендерному комітету є незрозумілим ваше запитання, зокрема, що саме з переліченого ви вважаєте обмеженням принципу фінансування? Просимо уточнити ваше запитання.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 24 лютого 2020 12:40
Дата відповіді: 26 лютого 2020 10:12
Замовник вимагає в Додатку 1 до тендерної документації: Копія аналогічного договору за період роботи у 2018р.- 2019р., зазначеного в довідці на постачання предмету закупівлі укладеним включно з юридичними особами державної чи комунальної форми власності (не менше одного). Повідомляємо замовника, що ця вимога є незаконною та дискримінаційною, адже грубо порушує ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та основоположні принципи Закону. Відповідно до ч.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі чого замовник обмежує коло суб'єктів за принципом фінансування, та вимагає від Учасників копію аналогічного договору за період роботи у 2018р.- 2019р., зазначеного в довідці на постачання предмету закупівлі юридичним особам державної чи комунальної форми власності (не менше одного). Відповідно до вищезазначеного, вимагаємо привести документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного Законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв, підтвердження яких вимагається Замовником в процесі подання тендерних пропозицій учасниками. Однак, дана норма не дає чітких форм підтвердження таких критеріїв, а законодавець залишає право Замовнику визначити таку форму самостійно, враховуючи специфіку предмету закупівлі. За вимогою тендерної документації, оприлюдненої в межах проведення даної процедури, учасники мають підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору шляхом подання договорів, укладених в попередні роки з юридичними особами комунальної або державної форми власності. Така вимога зумовлена закупівлею товару, який поставлятиметься в заклади освіти систематично, впродовж року. Саме наявність такого досвіду може підтвердити виконання в попередні роки договору, де контрагентами виступали юридичні особи державної та комунальної форми власності. І цей факт (достовірність поданої учасником інформації) тендерний комітет може перевірити під час оцінки та розгляду пропозиції учасника, скориставшись наявними реєстрами відкритого доступу з відповідною інформацією. В цей же час виконання договору, укладеного з ФОП, чи ЮР- особою приватної форми власності , зазвичай з поставкою одноразового характеру, не є аналогічним відповідно до специфіки предмету даної закупівлі , й інформація про це не може бути перевірена тендерним комітетом Дякуємо за запитання.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (печиво Марія , пісочне печиво, вівсяне печиво, вафлі в асортименті)
Опис предмету закупівлі:
місце поставки - заклади дошкільної освіти Сихівського району м. Львова
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 309 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 309,60 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 березня 2020 15:41
Закінчення: 06 березня 2020 16:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (печиво Марія , пісочне печиво, вівсяне печиво, вафлі в асортименті)
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, проспект Червоної Калини, 66
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Качмарик Тарас Степанович 309 600,00
UAH з ПДВ
184 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Родина" 294 505,00
UAH з ПДВ
269 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дорош Роман Володимирович 309 300,00
UAH з ПДВ
309 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 15:17
Погодження на 20% договір.jpg
05 березня 2020 15:17
Плата за оренду.jpg
05 березня 2020 15:17
Інформація про Статут.jpg
05 березня 2020 15:16
Гарантія постачання,2.jpg
05 березня 2020 15:16
33- Якісні.rar
05 березня 2020 15:16
відгук Качмарик.pdf
05 березня 2020 15:16
31- Копії договорів.rar
05 березня 2020 15:16
Гарантія поставки.jpg
05 березня 2020 15:16
23-Договір оренди авто.rar
05 березня 2020 15:16
ТЕХ паспорт авто.jpg
05 березня 2020 15:16
21- Оренда приміщення.rar
05 березня 2020 15:16
20- Експлуатацій.rar
05 березня 2020 15:16
19- Медкнижка.rar
05 березня 2020 15:16
ІПН 001.jpg
05 березня 2020 15:16
17- Паспорт.rar
05 березня 2020 15:16
Витяг платника ЄП.jpg
05 березня 2020 15:16
15- Виписка про реєстраію.rar
05 березня 2020 15:16
Довідка про працівників.jpg
05 березня 2020 15:16
Лист по 1-ДФ.jpg
05 березня 2020 15:16
Інформація про печатку.jpg
05 березня 2020 15:16
5-Інформація по СТ 17.rar
05 березня 2020 15:16
Довідка про учасника.jpg
05 березня 2020 15:16
3-Технічна специфікація.rar
05 березня 2020 15:16
2-Істотні умови договору.rar
05 березня 2020 15:16
1-Пропозиція.rar

Публічні документи

04 березня 2020 18:36
печиво 4.zip
04 березня 2020 18:36
печиво 3.zip
04 березня 2020 18:36
печиво 2.zip
04 березня 2020 18:36
печиво 1.zip

Публічні документи

05 березня 2020 07:33
2 ПЕЧЕВО.rar
05 березня 2020 07:33
1 ПЕЧЕВО.rar
05 березня 2020 07:33
1.Пропозиція 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Качмарик Тарас Степанович

ТОВ "Родина"

ФОП Дорош Роман Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Качмарик Тарас Степанович
#2543900210
Рішення скасоване 184 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 16:35
ФОП Качмарик Тарас Степанович
#2543900210
Відхилено 184 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 16:37
ТОВ "Родина"
#31206598
Відхилено 269 900,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 17:35
ФОП Дорош Роман Володимирович
#2905517797
Переможець 309 300,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дорош Роман Володимирович
#2905517797
309 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 18:29
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 18:28
додаткова угода.pdf зміни до договору
12 березня 2021 18:27
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 13:44
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 січня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 15:12
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
04 січня 2021 15:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:01
додаткова угода на зменшення суми.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:01
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 16:38
ДУ на збільшення ціни.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 16:37
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 09:53
Договір печиво.pdf укладений
12 травня 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінена ціна за одиницю товару у зв`язку із зміною ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: №61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору скореговано відповідно до потреб Замовника.
Номер договору про закупівлю: №61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №61
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік із збільшення вартості договору, що не перевищує 20% від суми договору.
Номер договору про закупівлю: №61
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору скореговано відповідно до вартості поставленого товару
Номер договору про закупівлю: №61
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 17 березня 2021
Сума оплати за договором: 203 797,22
UAH