Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Установка ямкового ремонту струменевим методом
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-02-19-000657-a 114e3a2dfcc54f558cdb546ec7c305c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галицький Олександр Анатолійов

+3804594 5-02-26 kpbrovb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Код ЄДРПОУ: 38337116
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., Бровари, Київська обл, м. Бровари, вул. Оникієнка Олега, 2 (Кутузова, 2)
Контактна особа: Галицький Олександр Анатолійов
+3804594 5-02-26
kpbrovb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 14:21
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43310000-9: Машини для цивільного будівництва


Установка ямкового ремонту струменевим методом
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Установка ямкового ремонту струменевим методом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 43310000-9 — Машини для цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Договором здійснюється лише за фактично отриманий Товар на підставі, належним чином оформлених документів (акту приймання-передачі та накладної), при надходженні коштів на зазначені цілі, з можливістю відстрочки платежу 90 (дев’яносто) днів від дати поставки Товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 15:19
додаток 7 гарант.лист.doc
19 лютого 2020 15:19
Додаток 6 проект договору.doc
19 лютого 2020 15:19
додаток 5 ТП.doc
19 лютого 2020 15:19
Додаток 4 технічні вимоги.doc
19 лютого 2020 15:19
додаток 3 ст.16 ЗУ.doc
19 лютого 2020 15:19
додаток 2 ст.17.docx
19 лютого 2020 15:19
додаток 1 відомості про учасника.doc
19 лютого 2020 15:19
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000133 ● c5a0751753b94b67adf2a458432409d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 17:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.03.2020 № 49

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 30.03.2020 № 49

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
35 UA-2020-02-19-000657-a 19.02.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

згідно ч.8 ст.8 розділу 2 Закону України Про публічні закупівлі, надаємо аргументовані заперечення, документи (договір, специфікація, додаткова угода до договору) та протокол засідання тендерного комітету до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 17.04.2020р.

2020-04-23 12:24:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" 1 498 000,00
UAH з ПДВ
1 483 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пролог ТД 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 14:54
Електронний підпис
13 березня 2020 13:42
2.Довідка п.4 ч.1 ст17 ЗУ.pdf
13 березня 2020 13:42
1.Довідка п.2 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
27 лютого 2020 10:55
Електронний підпис
27 лютого 2020 10:55
22.Копія Статуту, опису.pdf
27 лютого 2020 10:55
21.Копія Витягу ПДВ.pdf
27 лютого 2020 10:55
20.Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2020 10:55
9.Гарантійні листи.pdf
27 лютого 2020 10:55
11.Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 16:40
Статут_Пролог ТД.pdf
04 березня 2020 16:40
Довідка_захист довкілля.pdf
04 березня 2020 16:40
Проект договору.pdf
04 березня 2020 16:40
Витяг_ЄДР_Пролог_010719.rtf
04 березня 2020 16:40
Vutjah PDV 26_03_2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ"

ТОВ Пролог ТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ"
#37696993
Переможець 1 483 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 10:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ"
#37696993
1 483 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 10:44
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2020 14:07
Додаткова угода установка (2).pdf зміни до договору
21 квітня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 11:53
133.pdf укладений
24 березня 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закон України Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 483 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 247 166,67 UAH)