Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне ДГКОМ 13-100, вугілля кам’яне ДГР 0-200, вугілля кам’яне Ж 25-80
Очікувана вартість
595 440,00 UAH
UA-2020-02-19-000651-c 5e8a0f82bba0454dbe10adaee51d026a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ГОЛЯЧЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

+380683686447 06669394m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ РИЖАНСЬКА ГІМНАЗІЯ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 06669394
Місцезнаходження: 12122, Україна , Житомирська обл., ХОРОШІВСЬКИЙ РАЙОН СЕЛО РИЖАНИ, ВУЛИЦЯ КУТУЗОВА, 44
Контактна особа: ГОЛЯЧЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
+380683686447
06669394m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 12:49
Очікувана вартість: 595 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 977,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46.17 т
Вугілля кам’яне ДГКОМ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12122, Україна, Хмельницька область, с. Рижани, вул. Кутузова, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
46.15 т
Вугілля кам’яне ДГР 0-200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12122, Україна, Хмельницька область, с. Рижани, вул. Кутузова, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
46.15 т
Вугілля кам’яне Ж 25-80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12122, Україна, Хмельницька область, с. Рижани, вул. Кутузова, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника протягом 7 робочих днів, але не пізніше 31.12.2020 року Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 13:58
4.2 Додаток 2.docx
19 лютого 2020 13:58
4.1 Додаток 1.docx
19 лютого 2020 13:58
4 ТД вугілля.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000025 ● 05d7011ac4f84385800c9d3002f6951a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020 17:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.03.2020
№ 16

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.03.2020 № 16.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2020-02-19-000651-c від 19.02.2020 – Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-19-000651-c розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. По-перше, щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовником при розроблені Тендерної документації в повній мірі дотримано вищевказаної норми. Так, згідно п.п.3.1.1 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Крім того, п.п. 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації,передбачено для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема, Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав (із їх зазначенням) для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, документацією передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої ст. 17 Закону. Замовник залишає за собою право перевірки наданої Учасником інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах. Слід зауважити, що згідно із ч.3 ст.17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Отже, Замовником при розроблені тендерної документації повністю дотримано норм чинного законодавства, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі». Окрім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не деталізовано, що у тендерній документації повинні бути зазначені підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. Так, частиною першою ст.17 Закону встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі. Тобто зазначена стаття є імперативною нормою для Замовника торгів щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення його тендерної пропозиції у разі наявності зазначених підстав. По-друге, щодо правомірності рішення про обрання переможця процедури закупівлі: На виконання вимог п.п. 3.5.2. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка сформована не пізніше ніж за 10 днів до подання тендерної пропозиції, з зазначенням усіх договорів на поставку твердого палива, переліку контрагентів із якими укладено договори на поставку твердого палива з адресами та контактними телефонами, ПІБ керівників контрагентів, номер, дати укладання та суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені у 2019 році, разом із копіями будь-яких договорів (не менше двох), що вказані в довідці, та оригіналами чи копіями відгуків завірених учасником від замовників відповідно до наданих копій договорів. Відгуки повинні містити інформацію про якість поставленого товару, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. Оскільки учасником надано вищевказані документи, як це вимагалось Замовник, в тендерного комітету відсутні підстави для відхилення такого учасника. Не зазначення у відгуках інформації щодо додаткових угод, вважаємо формально несуттєвою помилкою та такою, що не впливає на зміст пропозиції учасника (протокол надається). Додатково повідомляємо, що аналогічні договори, надані у складі тендерній пропозиції укладені із бюджетними установами та інформацію щодо укладення таких угод можна перевірити на веб-порталі уповноваженого органу, через електронну систему закупівель. По-третє, щодо розірвання договору. Висновком про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує Замовника в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору 02.04.2020 року № 1 відповідно до законодавства. Повідомляємо, що ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Статтею 526 ЦК України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до чт.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 214 ЦК України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін. Таким чином, розірвання укладеного із переможцем процедури можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із ліцею штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат. Договір про закупівлю робіт №1 від 02 квітня 2020 року укладений між Замовником та постачальником містить вичерпний перелік обставин за яких договір може бути розірваний за ініціативи Замовника. У зв’язку із вищевикладеним, на сьогоднішній день в Замовника відсутні правові підстави для розірвання договору із Постачальником.

2020-04-14 14:46:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС" 479 383,14
UAH з ПДВ
467 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУДКОВСЬКИЙ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ " 512 339,00
UAH з ПДВ
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕПЛО ЖИТОМИРЩИНИ 540 033,00
UAH з ПДВ
540 033,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 564 038,60
UAH з ПДВ
564 038,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вугілля Спец пром 574 650,50
UAH з ПДВ
574 650,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 13:56
Електронний підпис
05 березня 2020 12:02
Електронний підпис
05 березня 2020 12:00
Реєстр документів.pdf
05 березня 2020 12:00
Довідки з банка.pdf
05 березня 2020 12:00
Довідка про ПДВ.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 16:23
Досвід виконання.pdf
05 березня 2020 16:23
Виписка ЄДР.pdf
05 березня 2020 16:23
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 15:28
СТАТУТУ 2019.pdf
03 березня 2020 15:28
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 березня 2020 15:28
Протокол 1.pdf
03 березня 2020 15:28
проект договору.pdf
03 березня 2020 15:28
Паспорт.pdf
03 березня 2020 15:28
наказ.pdf
03 березня 2020 15:28
Згода на відхилення.pdf
03 березня 2020 15:28
На застосування пені.pdf
03 березня 2020 15:28
Лист щодо ліцензування.PDF
03 березня 2020 15:27
Згода з ТД.pdf
03 березня 2020 15:27
Лист про доступ до ЄДР.pdf
03 березня 2020 15:27
Договір оренди дубрівка.pdf
03 березня 2020 15:27
Довідка про працівників.pdf
03 березня 2020 15:27
Довідка про КВЕД.pdf
03 березня 2020 15:27
Довідка МТБ.pdf
03 березня 2020 15:27
Гарантійний лист ст.17.pdf
03 березня 2020 15:27
1ДФ.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 16:11
Електронний підпис
05 березня 2020 16:07
Статут.PDF
05 березня 2020 16:07
гар лист ціна.PDF
05 березня 2020 16:07
гар лист заміна товару.PDF
05 березня 2020 16:07
сертифікат.pdf
05 березня 2020 16:07
тех вимоги.PDF
05 березня 2020 16:07
наказ та паспорт.PDF
05 березня 2020 16:06
дов банк.PDF
05 березня 2020 16:06
гар лист ст 17.PDF
05 березня 2020 16:06
досвід постачання.pdf
05 березня 2020 16:06
дов працівники.PDF
05 березня 2020 16:06
мат тех база.pdf
05 березня 2020 16:06
дов уповноважена особа.PDF
05 березня 2020 16:06
гар лист сплата пені.PDF
05 березня 2020 16:06
згода персон дані.PDF
05 березня 2020 16:06
пропозиція.PDF

Публічні документи

23 березня 2020 12:24
Електронний підпис
23 березня 2020 12:23
податкова
23 березня 2020 12:23
мвс
04 березня 2020 13:58
Електронний підпис
04 березня 2020 13:58
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 березня 2020 13:58
СТАТУТ ВСП.pdf
04 березня 2020 13:58
СТ 17.pdf
04 березня 2020 13:58
САНКЦІЯ ГАРАНТІЙКА.pdf
04 березня 2020 13:58
РІШЕННЯ НА ПІДПИСАННЯ.pdf
04 березня 2020 13:57
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 березня 2020 13:57
НАКАЗ НА ПРИЗНАЧЕННЯ.pdf
04 березня 2020 13:57
ПРО ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЙ.pdf
04 березня 2020 13:57
ЛИСТ ПРО ПДВ.pdf
04 березня 2020 13:57
ПРО ВКЛЮЧЕННЯ В ЦІНУ.pdf
04 березня 2020 13:57
ЛИСТ ОРЕНДОДАВЦЯ.pdf
04 березня 2020 13:57
ЛИСТ КВЕД.pdf
04 березня 2020 13:57
ОПИС ДО СТАТУТУ.pdf
04 березня 2020 13:57
ЛИСТ ЗГОДА З ДТ.pdf
04 березня 2020 13:57
ЗГОДА НА ПЕНЮ 5_.pdf
04 березня 2020 13:57
ЗГОДА НА ЕКСПЕРТИЗУ.pdf
04 березня 2020 13:57
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
04 березня 2020 13:57
ЗАМІНА 6 ДНІВ.pdf
04 березня 2020 13:57
ДОГОВІР ОРЕНДА 2020.pdf
04 березня 2020 13:57
Договір 315.pdf
04 березня 2020 13:57
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
04 березня 2020 13:57
ДОВІДКА МТБ.pdf
04 березня 2020 13:57
ВИПИСКА 2020.pdf
04 березня 2020 13:57
1 ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС"

ФОП "РУДКОВСЬКИЙ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ "

ТОВ ТЕПЛО ЖИТОМИРЩИНИ

ТОВ Вуглеторфзбагачення

ТОВ Вугілля Спец пром

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС"
#41917640
Відхилено 467 999,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 11:48
ФОП "РУДКОВСЬКИЙ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ "
#2517717590
Відхилено 468 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 12:06
ТОВ ТЕПЛО ЖИТОМИРЩИНИ
#41007002
Відхилено 540 033,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 12:27
ТОВ Вуглеторфзбагачення
#21748702
Відхилено 564 038,60
UAH з ПДВ
18 березня 2020 12:29
ТОВ Вугілля Спец пром
#39912334
Переможець 574 650,50
UAH з ПДВ
18 березня 2020 12:31

Документи

16 березня 2020 11:47
Електронний підпис
06 березня 2020 13:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 березня 2020 12:05
Електронний підпис
16 березня 2020 11:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2020 12:27
Електронний підпис
18 березня 2020 12:26
протокол відхилення
16 березня 2020 12:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2020 12:29
Електронний підпис
18 березня 2020 12:28
протокол відхилення
18 березня 2020 12:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Вугілля Спец пром
#39912334
574 650,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 12:52
Додаткова угода.pdf зміни до договору
25 січня 2021 12:51
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:58
Додаткова угода _1 від 30.12.20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 11:31
договір укладений
02 квітня 2020 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4, ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 689 580,50
UAH