Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (картриджі для принтерів для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Очікувана вартість
285 500,00 UAH
UA-2020-02-19-000280-b f1f56fb9fa16475c9de5a59c0676fc10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 13:50
Очікувана вартість: 285 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 427,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 штуки
Картриджі для принтерів для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади та установи освіти Дарницького району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником поставленого товару в заклади освіти Дарницького району м. Києва відповідно до накладних. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів. Платіжні зобов’язання Замовника за цим Договором виникають у межах відповідних бюджетних асигнувань. .Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через Держказначейську службу України м. Києва. Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу терміном до 60 к. днів видаткових накладних. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 7-ми банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 09:30
Додаток № 7.doc
19 лютого 2020 09:30
Додаток № 6.doc
19 лютого 2020 09:30
Додаток № 5.doc
19 лютого 2020 09:30
Додаток № 3.doc
19 лютого 2020 09:29
Додаток № 1.doc
19 лютого 2020 09:29
Додаток № 2.doc
19 лютого 2020 09:29
ТД.doc
19 лютого 2020 09:29
Додаток № 4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 09:48
Дата відповіді: 21 лютого 2020 08:41
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Заамовником мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ. Замовником будуть розглядатися товари, які відповідають технічним характеристикам що вимагається в Додатку № 3 до тендерної документації. До участі в закупівлі допускаються як фізичні так і юридичні особи не платники ПДВ, для яких надається перелік документів в тендерній документації. Ціна в пропозиції буде розглядатися як остаточна без додавання до неї ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС" 284 622,00
UAH з ПДВ
284 622,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" 285 498,76
UAH з ПДВ
285 498,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 14:11
Електронний підпис
17 березня 2020 14:10
Довідка МВС 16-03-2020.zip
17 березня 2020 14:10
Довідка ДПІ 17-03-2020.zip
05 березня 2020 11:08
Електронний підпис
05 березня 2020 11:07
8 - ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 березня 2020 11:07
1_3 - Договір + відгук.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 14:35
Електронний підпис
05 березня 2020 14:35
Електронний підпис
05 березня 2020 14:34
Електронний підпис
05 березня 2020 14:28
15 Статут.pdf
05 березня 2020 14:28
17 Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 14:28
14 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС"
#30435354
Переможець 284 622,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС"
#30435354
284 622,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 11:21
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 12:28
Договір № 296.pdf укладений
25 березня 2020 12:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 284 622,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 437,00 UAH)