Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-02-19-000213-c 52c8fcf2b2044f26937b1993d507ef38
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чіпак Дмитро Олександрович

+380952127731 CHIPAK.DMYTRO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39985748
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Чіпак Дмитро Олександрович
+380952127731
CHIPAK.DMYTRO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 11:30
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Товар повинен відповідати вимогам, які зазначені в документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 шт
Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Богдана Хмельницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату після здійснення постачання Товару в повному обсязі згідно із заявкою, на підставі накладних, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, відповідно до умов даного Договору в межах виділених Покупцю бюджетних асигнувань на 2020 рік. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 10:27
Додаток № 4.doc
19 лютого 2020 10:27
Додаток № 6.docx
19 лютого 2020 10:27
Оголошення Конверти 2020 Допорогові закупівлі .doc
19 лютого 2020 10:27
Додаток № 5.docx
19 лютого 2020 10:27
Додаток № 3.docx
19 лютого 2020 10:27
Додаток № 2.docx
19 лютого 2020 10:27
Додаток № 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 20 лютого 2020 09:50
Дата відповіді: 21 лютого 2020 14:24
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Питання, отримане на платформі smarttender.biz, повідомляємо наступне.
Відповідно до чинного законодавства вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
По завершенню аукціону Замовник приймає рішення щодо кваліфікації переможця за тендерною пропозицією, яка відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому Замовник повідомив про намір укласти договір.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 18 660,00
UAH з ПДВ
13 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбланковидав 24 720,00
UAH з ПДВ
15 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 43 440,00
UAH з ПДВ
43 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 11:13
Відмова Луцьк.pdf
26 лютого 2020 17:36
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:35
Повноваження.pdf
26 лютого 2020 17:35
Згода на обробку даних.pdf
26 лютого 2020 17:35
Технічна специфікація.pdf
26 лютого 2020 17:35
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 17:57
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:55
Документи пропозиції.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 16:02
Довіреність.pdf
25 лютого 2020 16:02
Довідка.pdf
25 лютого 2020 16:02
цін пропоз.pdf
25 лютого 2020 16:02
характ товару_copy.pdf
25 лютого 2020 16:02
лист-згода.pdf
25 лютого 2020 16:02
інформ довідка_copy.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"

ТОВ Укрбланковидав

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
#30972388
Рішення скасоване 13 800,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 11:30
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"
#30972388
Відхилено 13 800,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 16:15
ТОВ Укрбланковидав
#36002620
Відхилено 15 270,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 11:41
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 43 440,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 12:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

04 березня 2020 17:51
Протокол 4.pdf

Документи

18 березня 2020 16:15
Відмова Компанія ТВМ.pdf
18 березня 2020 16:15
Протокол № 6.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій