Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конверти
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-02-19-000213-c ● 52c8fcf2b2044f26937b1993d507ef38
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ ВАРТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 39985748 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17 |
Контактна особа: |
Чіпак Дмитро Олександрович +380952127731 CHIPAK.DMYTRO@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2020 11:30 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Товар повинен відповідати вимогам, які зазначені в документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 шт
Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Богдана Хмельницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату після здійснення постачання Товару в повному обсязі згідно із заявкою, на підставі накладних, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, відповідно до умов даного Договору в межах виділених Покупцю бюджетних асигнувань на 2020 рік. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 10:27 |
Додаток № 4.doc | |
19 лютого 2020 10:27 |
Додаток № 6.docx | |
19 лютого 2020 10:27 |
Оголошення Конверти 2020 Допорогові закупівлі .doc | |
19 лютого 2020 10:27 |
Додаток № 5.docx | |
19 лютого 2020 10:27 |
Додаток № 3.docx | |
19 лютого 2020 10:27 |
Додаток № 2.docx | |
19 лютого 2020 10:27 |
Додаток № 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 20 лютого 2020 09:50
Дата відповіді: 21 лютого 2020 14:24
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Питання, отримане на платформі smarttender.biz, повідомляємо наступне.
Відповідно до чинного законодавства вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
По завершенню аукціону Замовник приймає рішення щодо кваліфікації переможця за тендерною пропозицією, яка відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому Замовник повідомив про намір укласти договір.
Відповідно до чинного законодавства вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
По завершенню аукціону Замовник приймає рішення щодо кваліфікації переможця за тендерною пропозицією, яка відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому Замовник повідомив про намір укласти договір.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" |
18 660,00
UAH з ПДВ
|
13 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укрбланковидав |
24 720,00
UAH з ПДВ
|
15 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
43 440,00
UAH з ПДВ
|
43 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" #30972388 |
Рішення скасоване |
13 800,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 11:30
|
|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" #30972388 |
Відхилено |
13 800,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 16:15
|
|
ТОВ Укрбланковидав #36002620 |
Відхилено |
15 270,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 11:41
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
43 440,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 12:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій