Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стелаж н/ж на 4 полиці 1500*500*1800, Стелаж н/ж на 4 полиці 1000*400*1800, Стіл н/ж з полкой та бортом 1200*600*850, Стіл н/ж без борту
Очікувана вартість
56 389,21 UAH
UA-2020-02-19-000085-c 5e649124fd7b4dada2c3679485bae099
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Стелаж н/ж на 4 полиці 1500*500*1800, Стелаж н/ж на 4 полиці 1000*400*1800, Стіл н/ж з полкой та бортом 1200*600*850, Стіл н/ж без борту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Стелаж н/ж на 4 полиці 1500*500*1800, Стелаж н/ж на 4 полиці 1000*400*1800, Стіл н/ж з полкой та бортом 1200*600*850, Стіл н/ж без борту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлені товари згідно з видатковими накладними на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

19 лютого 2020 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гончаренко Лариса Олександрівна
#2912713725
Переможець 56 389,21
UAH
19 лютого 2020 09:28

Документи

19 лютого 2020 09:28
Електронний підпис
19 лютого 2020 09:28
SCAN0047.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 09:31
SCAN0047.PDF укладений
19 лютого 2020 09:28