Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги цілодобової фізичної охорони в адміністративних будівлях Вінницької міської ради.
Очікувана вартість
1 809 000,00 UAH
UA-2020-02-18-003870-b e75a006661714ba09c3d09cf67f39805
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Ніна Миколаївна

380432595367 melnyk4@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: виконавчий комітет Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084813
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59
Контактна особа: Мельник Ніна Миколаївна
380432595367
melnyk4@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Підстава для застосування переговорної процедури закупівлі згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
14 січня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2020-01-15-002316-с. Проте станом на 31.01.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому, 31 січня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-01-31-000947-с.
Проте знову ж таки станом на 17 лютого 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок, торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 75240000-0 (Послуги цілодобової фізичної охорони в адміністративних будівлях Вінницької міської ради) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі , відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 – VIII від 25.12.2015 року.
Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір із зазначенням обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 17:49
Оскарження наміру укласти договір: 29 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
Послуги цілодобової фізичної охорони в адміністративних будівлях Вінницької міської ради.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок проводиться за надані послуги згідно акту наданих послуг та табелю робочого часу працівників протягом 5 – ти банківських днів після підписання сторонами акту наданих послуг при наявності фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

18 лютого 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Військова частина 3008 Національної гвардії України
#08803572
Переможець 1 809 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 17:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 17:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Військова частина 3008 Національної гвардії України
#08803572
1 809 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 16:04
Додаткова угода № 2.PDF зміни до договору
12 січня 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:34
Додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 15:49
Договір (охорона).PDF укладений
03 березня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) Сторони дійшли до взаємної згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, сума договору після внесення змін становить 2127600 грн. 00 коп., кількість- охорона 5 (п'яти) об'єктів.
Номер договору про закупівлю: № 101/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ідповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) Сторони дійшли до взаємної згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, сума договору після внесення змін становить 2127600 грн. 00 коп., кількість- охорона 5 (п'яти) об'єктів.
Номер договору про закупівлю: № 101/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 2 127 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 354 600,00 UAH)