Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10
spare parts for diesel locomotives of series 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10
Очікувана вартість
3 559 200,00 UAH
UA-2020-02-18-003734-b de017200350247ef88769760c9d95ed8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 12:05
Очікувана вартість: 3 559 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 796,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 106700 UAH
Publication date: 18 лютого 2020 17:21
Enquiries until: 10 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 16 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 3 559 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 796 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10
spare parts for diesel locomotives of series 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Колектор випускний з патрубками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Колектор випускний з патрубками
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:18
3554_ТД_зч до 2ТЕ116.docx
18 лютого 2020 17:18
Додаток №9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-07-000028 ● f6d2023e0824456dbc5e3bb4d962be08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020 18:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.12.2020 № 241

Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.12.2020 № 241

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

10 UA-2020-02-18-003734-b 18.02.2020 Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» (код за ЄДРПОУ 40081347) Виявлена органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-18-003734-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 28 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-18-003734-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону та частини першої статті 31 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-18-003734-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 2. Щодо порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону та частини першої статті 31 Закону. Тендерною документацією вимагається надання документу «Дані на товар» у відповідності до Додатку № 4, в якому в колонці 5 необхідно зазначити Дату виготовлення. В інструкції щодо заповнення таблиці зазначено, що в колонці 5 необхідно вказати дату виготовлення продукції (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання), у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР з обов’язковим зазначенням місяця та року (саме у рекомендованому форматі). Учасником ТОВ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» в складі пропозиції надано документ «Дані на товар» в якому зазначено, що дата виготовлення не раніше 01.01.2020. Також, учасником зазначено, що товар не виготовлено виробником, але вимоги про те, що продукція має бути виготовлена на момент надання тендерної пропозиції, в тендерній документації немає. Учасником ТОВ «Компанія АМБ» в складі пропозиції надано документ «Дані на товар» в якому зазначено, що дата виготовлення не раніше 01.01.2020. Тобто, даними в цій частині. Зважаючи на вище викладене, учасниками виконано умову тендерної документації, а замовником не порушено вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону та частини першої статті 31 Закону.

2021-01-05 15:46:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 12.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Східний офіс Держаудитсулжби) про визнання протиправним та скасування висновків від 28.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами № UA-2020-02-18-003734-b
Дата публікації: 13 січня 2021

Документи:

13 січня 2021 13:25
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 квітня 2020
UA-2020-02-18-003734-bde017200350247ef88769760c9d95ed8
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 березня 2020 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 березня 2020 16:06
Цінова пропозиція.PDF
19 березня 2020 16:06
технічна частина.rar
19 березня 2020 16:06
Рейтинг_Скан.pdf
19 березня 2020 16:06
Рейтинг.zip
19 березня 2020 16:06
Ліцензія_скан.pdf
19 березня 2020 16:06
Лiцензiя.zip
19 березня 2020 16:06
кваліфікаційна частина.rar
19 березня 2020 16:06
Довіреність_скан.pdf
19 березня 2020 16:06
Довiренiсть_Рижий.zip
19 березня 2020 16:06
Гарантия 1153.zip

Документи

20 березня 2020 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 березня 2020 19:52
Електронний підпис
19 березня 2020 19:52
Електронний підпис
19 березня 2020 19:50
22. Ісо копія.pdf
19 березня 2020 19:50
23. Ісо оригінал.pdf
19 березня 2020 19:50
21. Лист-пояснення.pdf
19 березня 2020 19:50
17. Сертифікат.pdf
19 березня 2020 19:50
15. Дані на товар.pdf
19 березня 2020 19:50
14. Лист - пояснення акту.pdf
19 березня 2020 19:50
8. Витяг ПДВ (оригінал).pdf
19 березня 2020 19:50
2. Довідка про юр.особу.pdf
19 березня 2020 19:50
7. Лист-згода.pdf
19 березня 2020 19:50
10. Довідка про досвід.pdf
19 березня 2020 19:50
Лицензия Банковская.zip
19 березня 2020 19:50
Гайдун14(гарантії).zip
19 березня 2020 19:50
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ" 3 559 190,40
UAH з ПДВ
3 559 190,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» 3 559 200,00
UAH з ПДВ
3 559 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 16:06
Цінова пропозиція.PDF
19 березня 2020 16:06
технічна частина.rar
19 березня 2020 16:06
Рейтинг_Скан.pdf
19 березня 2020 16:06
Рейтинг.zip
19 березня 2020 16:06
Ліцензія_скан.pdf
19 березня 2020 16:06
Лiцензiя.zip
19 березня 2020 16:06
кваліфікаційна частина.rar
19 березня 2020 16:06
Довіреність_скан.pdf
19 березня 2020 16:06
Довiренiсть_Рижий.zip
19 березня 2020 16:06
Гарантия 1153.zip

Публічні документи

19 березня 2020 19:52
Електронний підпис
19 березня 2020 19:52
Електронний підпис
19 березня 2020 19:50
22. Ісо копія.pdf
19 березня 2020 19:50
23. Ісо оригінал.pdf
19 березня 2020 19:50
21. Лист-пояснення.pdf
19 березня 2020 19:50
17. Сертифікат.pdf
19 березня 2020 19:50
15. Дані на товар.pdf
19 березня 2020 19:50
14. Лист - пояснення акту.pdf
19 березня 2020 19:50
8. Витяг ПДВ (оригінал).pdf
19 березня 2020 19:50
2. Довідка про юр.особу.pdf
19 березня 2020 19:50
7. Лист-згода.pdf
19 березня 2020 19:50
10. Довідка про досвід.pdf
19 березня 2020 19:50
Лицензия Банковская.zip
19 березня 2020 19:50
Гайдун14(гарантії).zip
19 березня 2020 19:50
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"
#42074290
Переможець 3 559 190,40
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"
#42074290
3 559 190,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 10:07
ЦЗВ-01-02020-01.pdf укладений
05 травня 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:55
ЦЗВ-01-02020-01 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:55
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 11:05
ЦЗВ-01-02020-01.pdf укладений
07 травня 2020 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-02020-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 004 089,20
UAH (в тому числі ПДВ 667 348,20 UAH)