Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі музичної школи № 2 за адресою: Донецька область, м Білицьке, вул. Горького, будинок 28 (коригування)
Очікувана вартість
9 056 283,80 UAH
UA-2020-02-18-003098-b 7af78f39af6843d9a1612d8778bc3fb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Літвінова

+380507627327
+380506510277
kultura001@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 00183762
Місцезнаходження: 85000, Україна , Донецька обл., Донецкая область, ул.Первомайская, 83
Контактна особа: Юлія Літвінова
+380507627327,+380506510277
kultura001@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 12:03
Очікувана вартість: 9 056 283,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 562,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Предмет закупівлі фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України». Умови закупівлі встановлені відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком. Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі музичної школи № 2 за адресою: Донецька область, м Білицьке, вул. Горького, будинок 28 (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85004, Україна, Донецька область, м.Білицьке, вул. Горького, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»(аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 16:08
технічне завдання МШ 2.docx
18 лютого 2020 16:08
експертиза.pdf
18 лютого 2020 16:08
!UERP Примірна ТД v4 НОВА о.docx
18 лютого 2020 16:08
пз.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

просимо надати роз`яснення до наступних запитань:
Дата подання: 27 лютого 2020 12:07
Дата відповіді: 02 березня 2020 18:26
1. На ст.12, п.191 технічного завдання вказан шифр розцінки до Розділу 4. Кабельно-провідникова продукція. Поясніть, будь ласка, чи треба брати у розрахунок додаткову роботу відповідну до шифру РН17-12-10 і в якої кількості. 2. На ст.12, п.189 шифр РН17-12-2 не відповідає виду виконання робіт по встановленню штепсельних розеток, чи не має тут помилки? 3. На ст.12, п. 190 Предбачено встановлення датчика, поясніть , будь ласка, який датчик мається на увазі. 4. На ст. 12, п.258,260,261предбачено види робіт, які не охоплює збірники РБН ДСТУ, вони були створені індівідуально проектувальником для конкретно оголошеного проекту. Надайте, будь ласка, одиничний розрахунок відповідних розцінок РН19-28-1ИНД,РН19-28-1ИНД, Е34-58-1ИНД. 5.ст.5-8,13, п.46,п72 ,п.83,п.98,п.107,п.117,п,230 просимо надати проектну товщину теплоізоляції. 6. ст.9,п.132 РН7-31-5 застос. Улаштування пружний прокладки. Поясніть, будь ласка, з якою метою предбачена проектом ця робота,та яку функцію буде виконувати ця прокладка. 7.ст.11 п.173, п.174, п.176,177,178,180,181 просимо надати наименування обладнання, яке предбачено та розраховано проектом. 8.ст.12, п.192-195 просимо надати наименування проводів або кабелю,та їх переріз, які предбачені та розраховані проектом. 9. ст.13,п.221 РН8-24-1Улаштування підкосів , ця робота не охоплюється збірником РБН ДСТУ просимо надати наименування матеріалів, предбачених проектом. 10.ст.13-14, п.223,232,233 просимо надати наименування матеріалів, предбачених проектом. 11.с.14,п.242,п.244,п.245,п.246, п.249 просимо надати наименування матеріалів та обладнання, предбачених проектом. 12.ст.17, п.302,304 просимо надати проектні розміри колодязів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. На ст.12, п.191 технічного завдання вказан шифр розцінки до Розділу
4. Кабельно-провідникова продукція. Поясніть, будь ласка, чи треба брати
у розрахунок додаткову роботу відповідну до шифру РН17-12-10 і в якої
кількості.
Відповідь: п.191 це найменування Розділу 4 (шифр РН17-12-10 написано помилково)
2. На ст.12, п.189 шифр РН17-12-2 не відповідає виду
виконання робіт по встановленню штепсельних розеток, чи не має тут
помилки?
Відповідь: це помилка, згідно кошторису шифр РН17-12-10
3. На ст.12, п. 190 Предбачено встановлення датчика, поясніть ,
будь ласка, який датчик мається на увазі.
Відповідь: інфрачервоний датчик руху з кутом огляду 2700 накладний, 220 В, IP55.
4. На ст. 12,
п.258,260,261предбачено види робіт, які не охоплює збірники РБН ДСТУ,
вони були створені індівідуально проектувальником для конкретно
оголошеного проекту. Надайте, будь ласка, одиничний розрахунок
відповідних розцінок РН19-28-1ИНД, РН19-28-1ИНД, Е34-58-1ИНД.
Відповідь: на майданчику не передбачено у відповіді прикріпляти файли, також обмежено кількість символів, тому в разі Вашого звернення на нашу електронну адресу, ми надамо матеріали.
5.ст.5-8,13, п.46,п72 ,п.83,п.98,п.107,п.117,п,230 просимо надати
проектну товщину теплоізоляції.
Відповідь: п.46, п72 , п.83, п.98, п.107, п.117- товщина теплоізоляції підлоги 50 мм; п.230 – товщина утеплення чердачного перекриття - 200 мм
6. ст.9,п.132 РН7-31-5 застос.
Улаштування пружний прокладки. Поясніть, будь ласка, з якою метою
предбачена проектом ця робота, та яку функцію буде виконувати ця
прокладка.
Відповідь: проектом ця робота не передбачена
7.ст.11 п.173, п.174, п.176,177,178,180,181 просимо надати
наименування обладнання, яке предбачено та розраховано проектом.
Відповідь: на майданчику не передбачено у відповіді прикріпляти файли, також обмежена кількість символів, тому в разі Вашого звернення на нашу електронну адресу, ми надамо матеріали.
8.ст.12, п.192-195 просимо надати наименування проводів або кабелю,та їх
переріз, які предбачені та розраховані проектом.
Відповідь: на майданчику не передбачено у відповіді прикріпляти файли, також обмежена кількість символів, тому в разі Вашого звернення на нашу електронну адресу, ми надамо матеріали.
9. ст.13,п.221
РН8-24-1Улаштування підкосів , ця робота не охоплюється збірником РБН
ДСТУ просимо надати наименування матеріалів, предбачених проектом.
Відповідь: бруси обрізні з хвойних порід 60*180 мм, довжина 2700 мм, 2300 мм.
10.ст.13-14, п.223,232,233 просимо надати наименування матеріалів,
предбачених проектом.
Відповідь: на майданчику не передбачено у відповіді прикріпляти файли, також обмежена кількість символів, тому в разі Вашого звернення на нашу електронну адресу, ми надамо матеріали.
11.с.14,п.242,п.244,п.245,п.246, п.249 просимо
надати наименування матеріалів та обладнання, предбачених проектом.
Відповідь: на майданчику не передбачено у відповіді прикріпляти файли, також обмежена кількість символів, тому в разі Вашого звернення на нашу електронну адресу, ми надамо матеріали.
12.ст.17, п.302,304 просимо надати проектні розміри колодязів.
Відповідь: діаметр 1500 мм, повна глибина колодязя 2250 мм (висота робочої частини 1800 мм).


Індивідуальна ресусная елементна кошторисна норма №1
Улаштування утеплення цоколя нижче відм. землі

Склад робіт: 1.Розпилювання плит. 2.Укладання теплоізоляційних матеріалів із припасовуванням їх по місцю.
Одиниця виміру: 1 м3 ізоляції

РН-19-28-1-ІНД Улаштування утеплення цоколя нижче відм. землі
Шифр ресурсу Наименування ресурсу Одиниця виміру РН-19-28-1-ІНД
1 Витрати труда робітників-будівельників люд-год 14,616
2 Середній розряд робіт розряд 2,95
Матеріали по проекту
С114-4-У
варіант 3 Вироби із екструдованого пінополістиролу ЕППС щільністю 30 кг/м3, 50мм м3 П/2,03
С111-327А
варіант 2 Клей-піна "Техноніколь" 500 (750мл) бал П/4,218


Індивідуальна ресусная елементна кошторисна норма №2
Улаштування утеплення цоколя вище відм. землі

Склад робіт: 1.Розпилювання плит. 2.Укладання теплоізоляційних матеріалів із припасовуванням їх по місцю.
Одиниця виміру: 1 м3 ізоляції

РН-19-28-1-ІНД Улаштування утеплення цоколя вище відм. землі
Шифр ресурсу Наименування ресурсу Одиниця виміру РН-19-28-1-ІНД
1 Витрати труда робітників-будівельників люд-год 16,8084
2 Середній розряд робіт розряд 2,5
Матеріали по проекту
С114-4-У
варіант 1 Базальтовий утеплювач ТЕХНОНІКОЛЬ Технофас, товщиною 150мм м3 П/8,78
С111-327А
варіант 2 Клей-піна "Техноніколь" 500 (750мл) бал П/6,1
С111-140-2
варіант 2 Дюбель фасадний пластмасовий, 220мм шт П/493


Індивідуальна ресусная елементна кошторисна норма №3
Обклеювання склотканиною стiн в один шар
Склад робіт. 1.Обклеювання поверхонь.
Одиниця виміру: 100 м2

Е 34-58-1-ІНД Обклеювання склотканиною стiн в один шар

Шифр ресурсу Наименування ресурсу Одиниця виміру Е 34-58-1-ІНД
1 Витрати труда робітників-будівельників люд-год 41,262
2 Середній розряд робіт розряд 3,2
Матеріали
С111-1649 Клей т 0.037
С114-103 Тканина скляна конструкційна Т-11- ГСВ- 9 м2 105

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-003098-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:40250918
Дата подання: 31 березня 2020 15:39
Вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», наше підприємство має право повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати нам відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Наша пропозиція відхилена рішенням тендерного комітету, (Протокол №22 від 27 березня 2020 року) як така, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт будівлі музичної школи №2 за адресою: Донецька область, м. Білицьке, вул. Горького, буд. 28. Коригування», на підставі пункту 4 частини1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИМАГАЄМО:
Надати інформацію з посиланням на розділ, пункт, підпункт, абзац, конкретну фразу документації конкурсних торгів, ЩО СВІДЧИТЬ про невідповідність нашої пропозиції до встановлених вимог Документації конкурсних торгів, а саме:
- за першою підставою: надати інформацію, чому тендерний комітет вирішив, що наш працівник, який склав пояснювальну записку, підсумкову відомість ресурсів, локальні кошториси та оформив їх своїм підписом поряд з підписом керівника (керівник - уповноважена посадова особа щодо підпису документів), є уповноваженим представником процедури закупівлі щодо підпису документів нашої тендерної пропозиції. Вимагаємо зазначити розділ, пункт, підпункт, абзац вимог документації, де зазначено, що особи які підписали окремі документи у складі пропозиції, повинні бути оформленими як уповноважені представники процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
- за другою підставою: зазначити розділ, пункт, підпункт, абзац, тобто окремі вимоги документації, щодо необхідності надання сканованої копії, або оригіналу протоколу яким затверджений статут підприємства який є невід'ємною його частиною;
- за третьою підставою: надати інформацію чому в супереч наявності у складі нашої пропозиції довідки №7 від 04.03.2020 року «Про надання згоди з умовами проекту договору» (яка складена відповідно до вимог підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ документації), підписаного проекту договору, відсутності від нас будь-яких зауважень, непогоджень до викладеного проекту договору за Додатком 2 документації, Ви зазначаєте про відсутність даного документа у складі нашої пропозиції. Вимагаємо зазначити розділ, пункт, підпункт, абзац, тобто окремі вимоги документації, щодо необхідності надання - «Документально підтвердженої згоди з умовами проекту договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до цієї тендерної документації» за встановленим Вами змістом тексту.

Також вимагаємо:
Зазначити окремі вимоги документації, де вимагається, учасником процедури закупівлі, на всіх документах тендерної пропозиції зазначати повну назву предмету закупівлі (із зазначенням номеру та назви класифікатору ДК 021:2015)
Вимагаємо зазначити розділ, пункт, підпункт, абзац, окремі вимоги документації, де зазначено, що необхідно надати витяг з реєстру платників ПДВ, який повинен бути оформлений підписом та печаткою учасника та органу, який видав цей документ.
Вимагаємо надати інформацію – в якому неповному обсязі, не зазначена нами марка механізму, обладнання та транспортного засобу. Зазначте розділ, пункт, підпункт, абзац, конкретну фразу вимог документації, до якого конкретного обсягу, повинна відображатися інформація в довідці Додатку 5.
Вимагаємо надати інформацію – в якому неповному обсязі, не зазначена нами інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – спеціальність та розряд. Зазначте розділ, пункт, підпункт, абзац, конкретну фразу вимог Вашої документації, до якого конкретного обсягу повинна відображатися інформації в довідці Додатку 6.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 13:18
Рішення щодо вимоги до закупівлі
Капітальний ремонт будівлі музичної школи № 2 за адресою: Донецька область, м Білицьке, вул. Горького, будинок 28 (коригування) за кодом ДК 021- 2015: 45450000-6 .


Тендерний комітет Відділу культури і туризму міської ради, уважно розглянувши Вашу вимогу від 30.03.2020р. №34 Ідентифікатор UA-2020-02-18-003098-b.b1 про надання додаткової інформації з невідповідності пропозиції тендерної документації. За розглядом наданої тендерної документації Учасника ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" процесі перевірки було виявлено наступне :

Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція повинна містити документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше). Також відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник має надати довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.
Повноваження підпису представника учасника, ПІБ якого зазначеного у пояснювальній записці, підсумковій відомості ресурсів та локальному кошторисі не підтверджені документами відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Також Учасником не була надана інформація про зазначену особу у довідці за форму Додатку 6, тобто особа не є працівником Учасника.
Відповідно до пункту 9 статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» установчий документ юридичної особи (крім державного органу, органу місцевого самоврядування, юридичної особи, яка створена та діє на підставі модельного статуту) викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи). Справжність підписів на установчому документі юридичної особи, викладеному у письмовій формі (крім юридичної особи, створеної на підставі розпорядчого акта державного органу, органу місцевого самоврядування) нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом. Згідно з пунктом 6 статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується з обов’язковим використанням спеціальних бланків нотаріальних документів, крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису, а також інших випадків, передбачених законом.
Зазначаємо, що наданий у складі пропозиції сканований оригінал статуту не відповідає вимогам законодавства. Також у складі пропозиції відсутній протокол від 26.06.2017 року №2/2017 про затвердження Статуту Учасника, який підтверджує дійсність Статуту.
Згідно Додатку 1 Тендерна (цінова) пропозиція на закупівлю по предмету та Додаток 3 мають містити повну назву предмету закупівлі, яка зазначена у пункті 4.1 розділу І загальні положення, згідно визначеного коду класифікатора предмету закупівлі відповідно до єдиного закупівельного словника за 4 цифрою ДК 021:2015 з вказаним найменуванням товару, робіт чи послуг , відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.12.2016 року № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до пункту 4.4 Вимог до оформлення документів (ДСТУ 4163:2003) затверджені Наказом Держспоживстандарту України 07.04.2003 N 55 документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи (04), назва виду документа (09) (не зазначають на листах), дата документа (10), реєстраційний індекс документа (11), заголовок до тексту документа (19), текст документа (20), підпис (22).
Наданий у складі пропозиції учасника Витяг з реєстру платників ПДВ не відповідає чинному законодавству.
Також зазначаємо, що витяг є чинним до внесення змін до Реєстру. Так, витяг був сформований 11.08.2016 року, але на підставі постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 року № 162 було введено банківські рахунки за стандартом IBAN, тобто до витягу мали бути внесенні зміни в частині зніми реквізитів рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
Відповідно підпункту 5.1.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник мав надати довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Згідно з формою Додатку 5 Учасник не повинен відступати від даної форми.
Учасник надав лист №21 від 04.03.2020р., але не вказав інформацію, що вимагалася: у пунктах 2, 8, 12, 13 власної техніки та пунктах 1-20 орендованої техніки.
Відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник мав надати довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Згідно з формою Додатку 6 Учасник не повинен відступати від даної форми.
Учасник надав лист №5 від 04.03.2020р. , але не вказав інформацію, що вимагалася: не вказав спеціальність та розряд працівників, що будуть залучені.
Зазначаємо, що відповідно до підпункту 11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник має надати копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними.
За технічним завданням передбачені на «Капітальний ремонт будівлі музичної школи №2 за адресою: Донецька область, м. Білицьке, вул. Горького, буд. 28.» Коригування код ДК 021-2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи передбачені роботи на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, роботи з монтажу блискавкозахисту та вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій.
У складі тендерної пропозиції учасника відсутні:
- копії дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт на висоті понад 1,3 метра;
- копії ліцензій на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом
необхідних для виконання робіт з монтажу блискавкозахисту та вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій.
Відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник має надати довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Згідно з частиною сьомою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Замовник звернувся до Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України ( Лист від 20.03.2020 року № 01-24/75) з проханням надати інформацію про осіб за яких ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» вносить єдиний соціальний внесок до Пенсійного фонду України. Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України у відповідь надало лист від 23.03.2020 року №4687/07, у якому зазначено, що страхувальником ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» за лютий 2020 року у «Звіті про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів» відображено нарахування заробітної плати по 11 особах.

Документи подані скаржником

31 березня 2020 15:39
Вимога.pdf

Документи

03 квітня 2020 13:18
скан відп.вим..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" 8 925 748,47
UAH
7 280 000,00
UAH
Документи
ТОВ "РБК "ГЕЛІОС" 8 998 452,10
UAH
7 290 000,00
UAH
Документи
ТОВ ВКФ Техноцентр 8 994 970,61
UAH
8 994 970,61
UAH
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 12:03
Електронний підпис
13 березня 2020 12:01
95.ims
13 березня 2020 12:01
91.imd
10 березня 2020 14:16
Електронний підпис
10 березня 2020 14:07
Досвід Шахтарське № 115.pdf
10 березня 2020 13:27
Електронний підпис
10 березня 2020 13:19
Уповноважена особа.pdf
10 березня 2020 13:19
Субпідрядники.pdf
10 березня 2020 13:19
Статут2частина.PDF
10 березня 2020 13:19
Статут1частина.PDF
10 березня 2020 13:19
Рішіння зміна місцез..PDF
10 березня 2020 13:19
Рішіння зміна місц..pdf
10 березня 2020 13:19
Проект договору.pdf
10 березня 2020 13:19
Про включення ПДВ.pdf
10 березня 2020 13:19
План фінансування.pdf
10 березня 2020 13:19
Паспорт Ященко.pdf
10 березня 2020 13:19
Пакт Додаток 9 УКР.pdf
10 березня 2020 13:19
Пакт Додаток 9 ENG.pdf
10 березня 2020 13:19
Пакт Додаток 8 УКР.pdf
10 березня 2020 13:19
Пакт Додаток 8 ENG.pdf
10 березня 2020 13:19
Ненадання свідоцтва ПДВ.pdf
10 березня 2020 13:19
Ліцензія.PDF
10 березня 2020 13:19
Кошторис.pdf
10 березня 2020 13:19
Згода з умовами договру.PDF
10 березня 2020 13:19
Зведена довідка.pdf
10 березня 2020 13:19
Заява пропозиція.pdf
10 березня 2020 13:19
Захист довкілля.PDF
10 березня 2020 13:19
Досвід Шахтарське № 115.pdf
10 березня 2020 13:19
Досвід Андреевка № 125.pdf
10 березня 2020 13:19
Додаток 7 досвід.PDF
10 березня 2020 13:19
Додаток 6 працівники.PDF
10 березня 2020 13:19
Додаток 5 обладнання.pdf
10 березня 2020 13:19
Графік календ..pdf
10 березня 2020 13:19
Витяг ПДВ.pdf
10 березня 2020 13:19
Баланс.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 10:21
ДОКУМЕНТИ.rar
06 березня 2020 10:21
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Публічні документи

07 квітня 2020 15:47
Електронний підпис
07 квітня 2020 15:42
Довідка корупція
07 квітня 2020 15:39
Довідки
03 квітня 2020 17:15
Довідка корупція
03 квітня 2020 17:06
Довідка банкрутство
10 березня 2020 14:04
Відомість ресурсів Н.pdf
10 березня 2020 14:04
ЛС 2-1-5 Н.pdf
10 березня 2020 14:04
ЛС 2-1-4 Н.pdf
10 березня 2020 14:04
ЛС 2-1-3 Н.pdf
10 березня 2020 14:04
ЛС1 2-1-2 Н.pdf
10 березня 2020 14:04
ЛС 2-1-1 Н.pdf
10 березня 2020 13:33
План фінансування.PDF
10 березня 2020 13:33
Проект договора Н.pdf
10 березня 2020 13:33
ЗВР.PDF
10 березня 2020 13:33
ЗКР ДЦ Н.PDF
10 березня 2020 13:33
Тендерна пропозиція Н.PDF
09 березня 2020 19:59
Накладні обладнення.PDF
09 березня 2020 19:59
Додаток 9.PDF
09 березня 2020 19:59
Додаток 8.PDF
09 березня 2020 19:59
Договор відгук ЦРЛ .pdf
09 березня 2020 19:59
Довідка судимість.PDF
09 березня 2020 19:59
Довідка працівники.PDF
09 березня 2020 19:59
Довідка підпис торгів.PDF
09 березня 2020 19:59
Довідка корупція.PDF
09 березня 2020 19:59
Довідка досвід.PDF
09 березня 2020 19:59
Довідка банкрутство.PDF
09 березня 2020 19:59
Проект договору .pdf
09 березня 2020 19:59
Довідка субпідрядник.PDF
09 березня 2020 19:59
ЗВР.PDF
09 березня 2020 19:59
Відомість ресурсів.pdf
09 березня 2020 19:59
Витяг ТОВ Аверт груп.PDF
09 березня 2020 19:59
ЛС 2-1-5.PDF
09 березня 2020 19:59
Виписка ТОВ Аверт Груп.PDF
09 березня 2020 19:59
ЛС 2-1-4Н.pdf
09 березня 2020 19:59
Протокол Аверт груп.PDF
09 березня 2020 19:59
Устав Аверт ГРУП.PDF
09 березня 2020 19:59
План фінансування.PDF
09 березня 2020 19:59
ЛС 2-1-3.PDF
09 березня 2020 19:59
ЛС 2-1-2 Н.pdf
09 березня 2020 19:59
ЛС 2-1-1.PDF
09 березня 2020 19:59
ЗКP ДЦ.PDF
09 березня 2020 19:59
Обсяги робіт.pdf
09 березня 2020 19:59
Тенднерна пропозиція.PDF
09 березня 2020 19:59
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
09 березня 2020 19:59
Паспорт ИНН Гура Л.П..pdf
09 березня 2020 19:59
Наказ підпис торгів.PDF
09 березня 2020 19:59
Наказ директор.PDF
09 березня 2020 19:59
Форма 2-М 2019р.PDF
09 березня 2020 19:59
Форма 2-М 2018р.PDF
09 березня 2020 19:59
Форма 2-М 2017р.PDF
09 березня 2020 19:59
Форма 2-М 2016р.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"

ТОВ "РБК "ГЕЛІОС"

ТОВ ВКФ Техноцентр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"
#40250918
Відхилено 7 280 000,00
UAH
27 березня 2020 13:04
ТОВ "РБК "ГЕЛІОС"
#42937537
Відхилено 7 290 000,00
UAH
31 березня 2020 15:02
ТОВ ВКФ Техноцентр
#30998099
Переможець 8 994 970,61
UAH
03 квітня 2020 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВКФ Техноцентр
#30998099
8 994 970,61
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2023 19:10
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:20
СКАН ДОДАТКОВА УГОДА №5.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2021 16:19
2021-10-18_доп угода кап ремонт.pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 16:17
до60.pdf зміни до договору
30 березня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 13:11
скан догов. підряду МШ2.pdf укладений
17 квітня 2020 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 794 955,32
UAH (в тому числі ПДВ 1 299 159,22 UAH)