Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Адміністративної будівлі (ректорат) Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, бул. Т. Шевченка, буд. 13)
Очікувана вартість
1 267 410,00 UAH
UA-2020-02-18-002986-b 0a3b6308c64f4d51bcfa6ca91db2686a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Мельник

+380442348177 universitet_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Код ЄДРПОУ: 02010787
Вебсайт: http://nmu.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13
Контактна особа: Едуард Мельник
+380442348177
universitet_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 267 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 337,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Адміністративної будівлі (ректорат) Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, бул. Т. Шевченка, буд. 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, бул. Т. Шевченка,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 11:02
Оголошення пожежена сигналізація Адмінкорпус.doc
19 лютого 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 11:02
Оголошення пожежена сигналізація Адмінкорпус.doc
18 лютого 2020 17:50
Оголошення Админкорпус.doc
18 лютого 2020 15:59
Оголошення-Админ-ПожСигналізація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договори
Дата подання: 18 лютого 2020 17:24
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:14
В оголошенні передбачено: "документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та надати належним чином завірені копії 2-х договорів з аналогічним предметом виконаних за період 2018-2019 роки та копію звітів до них не нижче класа наслідків СС 2" Копії звітів можуть надаватися лише до аналогічних договорів на предмет проектування пожежної сигналізації, Даною закупівлею є монтаж сигналізації. Які звіти ви вимагаєте?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Оголошення оновлено. Вимог про надання вказаних Вами звітів в ньому вже немає.
уточнення щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 10:43
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:08
У розділі 4 тендерної документації одним із документів, визначених замовником, які учасник має надати є "довідка про взяття на облік платника податку у державній податковій інспекції". ОднаВідповідно до наказу Мінфіну від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», довідки форми 4-ОПП визнаються такими що втратили чинність та не видаються. Інформація про взяття на облік платника податків міститься в витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб, підприємств та громадських формувань
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Якщо у Вас є довідка 4-ОПП, то надайте її, якщо немає, то надайте власну довідку в довільній формі з вказаним Вами поясненням та посиланням на ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб, підприємств та громадських формувань, а ми врахуємо як належне виконання умов оголошення.
Уточнення щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 10:48
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:09
У розділі 4 тендерної документації одним із документів, визначених замовником, які учасник має надати є "довідка про взяття на облік платника податку у державній податковій інспекції". Однак, відповідно до наказу Мінфіну від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», довідки форми 4-ОПП визнаються такими що втратили чинність та не видаються. Інформація про взяття на облік платника податків міститься в витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб, підприємств та громадських формувань. З огляду на викладене вище, просимо прибрати даний пункт із числа вимог дендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Якщо у Вас є довідка 4-ОПП, то надайте її, якщо немає, то надайте власну довідку в довільній формі з вказаним Вами поясненням та посиланням на ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб, підприємств та громадських формувань, а ми врахуємо як належне виконання умов оголошення.
Лист
Дата подання: 21 лютого 2020 17:40
Доброго Дня. Згідно тендерної документації необхідно надати: . У разі наявності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті інтернет-порталу http://kyivaudit.gov.ua, в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» , Замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Внесення Контрагентом Учасника в список досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою є суб’єктивною думкою конкретного суб’єкта господарської діяльності та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, так як суб’єктивна думка не має юридичної сили і є суб’єктивною оцінкою Замовника без права надання пояснення Учасника з приводу даного негативного відгуку. Подібні списки мають право з’являтися лише на підставі рішення суду або іншого державного органу, які мають право розгадали справи про неналежне виконання договору про виконання робіт або надання послуг. Тобто бути сформовані на законних підставах з урахування всіх наданих доказів з боку як Замовника, так і Учасника. Учасники неодноразово оскаржували ряд закупівель, що проводили Замовники з даною вимогою і завжди дані скарги задовольнялись. Саме тому зазначимо, що дані відгуки є необґрунтованими і не правдивими та наносять шкоду нашій діловій репутації. І загалом не зрозуміло чи проходить Замовник верифікацію в системі, що не дає можливість встановити дійсність відгуку, який залишили і суб’єкта, що залишив даний відгук. Просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Декларація на зварювання
Дата подання: 21 лютого 2020 17:45
Добрий день. Згідно Тендерної документації необхідно надати: копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, робіт верхолазних та зварювальних . Хочемо зауважити, що Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання зварювальних робіт надається у разі монтажу та технічного обслуговування системи пожежогасіння, а не системи пожежної сигналізації. Тому просимо видалити дану вимогу з Тендерної документації, так як дана вимога є неправомірною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Лист від Виробника
Дата подання: 21 лютого 2020 17:52
Добрий день. Відповідно до тендерної документації необхідно надати:гарантійний лист від Виробника (імпортера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей, що буде монтуватися (прибор, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною. Так я ми не можемо гарантувати надання такого листа від Виробника. Виробник не зобов'язаний надавати такі гарантії. Тому ми не можемо точно знати чи надасть нам Виробник дану гарантію чи ні. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" 1 199 754,00
UAH з ПДВ
1 199 754,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 14:39
Електронний підпис
26 лютого 2020 14:24
кошторис адмінкорпус.pdf
26 лютого 2020 14:24
аналог.договір та акт.pdf
26 лютого 2020 14:24
декларація .pdf
26 лютого 2020 14:24
тех.вимоги шевченка.pdf
26 лютого 2020 14:23
витяг эдр к.pdf
26 лютого 2020 14:23
витяг эдр о.pdf
26 лютого 2020 14:23
Статут.pdf
26 лютого 2020 14:23
посвідчення еб к.pdf
26 лютого 2020 14:23
посвідчення еб о.pdf
26 лютого 2020 14:23
Декларація Пож БЕз .pdf
26 лютого 2020 14:23
Кваліф_сертиф.pdf
26 лютого 2020 14:23
посвідчення пб к.pdf
26 лютого 2020 14:23
посвідчення пб о.pdf
26 лютого 2020 14:23
опис до статуту.pdf
26 лютого 2020 14:23
ліцензія пояснення.pdf
26 лютого 2020 14:23
відгук.pdf
26 лютого 2020 14:23
OHSAS 18001+додаток.pdf
26 лютого 2020 14:23
Довідка ст 17.pdf
26 лютого 2020 14:23
ISO 27001.pdf
26 лютого 2020 14:23
ISO 14001+додаток.pdf
26 лютого 2020 14:23
ISO 3700 + додаток .pdf
26 лютого 2020 14:23
ISO 9001+додаток.pdf
26 лютого 2020 14:23
наявність обладнання.pdf
26 лютого 2020 14:23
виписка з ЄДР.pdf
26 лютого 2020 14:23
посвідчення оп к.pdf
26 лютого 2020 14:23
довідка аналог.дог.pdf
26 лютого 2020 14:23
конт.дані.pdf
26 лютого 2020 14:23
гарантія якості.pdf
26 лютого 2020 14:23
гл київаудит.pdf
26 лютого 2020 14:23
посвідчення оп о.pdf
26 лютого 2020 14:23
сертиф.навчання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
Переможець 1 199 754,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 17:26

Документи

27 лютого 2020 17:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
1 199 754,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2020 17:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 14:29
166.pdf укладений
10 березня 2020 14:27