Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження
Очікувана вартість
325 160,00 UAH
UA-2020-02-18-002844-b 3f19b38ea61e4a2ba7c47cfa73183bed
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарнавський Олександр Миколайович

+380432599398 stkasbu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління Служби безпеки України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 20001473
Місцезнаходження: 20007, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Грушевського, 27, місто Вінниця, Вінницька область, Україна, 21007
Контактна особа: Тарнавський Олександр Миколайович
+380432599398
stkasbu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Щодо лоту 1, 2, згідно ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» Антимонопольним комітетом України (далі - Комітет) ведеться зведений перелік суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій – національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Згідно Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій, затвердженого постановою НКРЕКП від 19.10.2017 № 1268, внесення до Реєстру відомостей про суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах централізованого водопостачання та водовідведення, транспортування теплової енергії відповідно до ліцензій, виданих Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, здійснюється на підставі інформації, наданої до НКРЕКП Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця. Відомості щодо суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України. Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника приєднані безпосередньо до потужностей Учасника. Враховуючи ті обставини, що відомості щодо Учасника внесені до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, а також розгалуженість технологічних мереж, надавання послуг згідно предмету закупівлі іншими учасниками не є можливим, а тому з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі. Щодо Лоту 3, відповідно до листа №02-12-110 від 17.02.2016 р. Ямпільської міської ради Ямпільського району Вінницької області Приватне підприємство «Олімп» являється єдиним суб’єктом господарювання, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії на території де знаходиться Ямпільський МРВ. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 1. Закон України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р. № 1682-ІІІ. 2. Зведений перелік суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/). 3. Схема теплозабезпечення. 4. Лист №02-12-110 від 17.02.2016 р. Ямпільської міської ради Ямпільського району Вінницької області

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 16:20
Оскарження наміру укласти договір: 24 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Тендерна документація

18 лютого 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: постачання теплової енергії, приєднане теплове навантаження
Опис предмету закупівлі:
постачання теплової енергії - 104,039 Гкал., приєднане теплове навантаження - 0,636 Гкал*год
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

104.039 Гкал
постачання теплової енергії
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Грушевського, 27
Дата доставки: 31 грудня 2020
0.636 Гкал
приєднане теплове навантаження
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Грушевського, 27
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Споживач, не пізніше 25 числа розрахункового місяця вносить плату за приєднане теплове навантаження, визначене в додатку №1 до Договору та сплачує 70 відсотків вартості від обсягу теплової енергії та гарячого водопостачання, який передбачений на наступний розрахунковий період. Аванс 25 Календарні 70
Поставка товару Остаточні розрахунки за спожиту теплову енергію та гаряче водопостачання Споживач проводить до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим Пiсляоплата 10 Календарні 30

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
Переможець 170 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 16:20

Документи

18 лютого 2020 16:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 16:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2020 16:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 11:48
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:10
Дод уг тепло термін дії.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 15:22
Дод угода 1.PDF зміни до договору
10 березня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 17:52
договір укладений
27 лютого 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 5926/035-020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/055-020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 5926/035-020
Договір:
Номер додаткової угоди: 273-020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 170 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 333,33 UAH)