Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Нове будівництво зовнішніх мереж питного водопроводу вул. Тичини, Набережна, Центральна, Л. Українки в селі Слобідка – Охрімовецька, Віньковецького району, Хмельницької області.» (коригування)
Очікувана вартість
1 963 556,00 UAH
UA-2020-02-18-002605-b ● 75ce5f6eaa4b49a1a68a5ed6b8ec849e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Охрімовецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04403396 |
Місцезнаходження: | 32522, Україна , Хмельницька обл., село Охрімівці, вулиця Заславська, 1 |
Контактна особа: |
Маринюк Марія Іванівна +380384624463 ohrimsr@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 14:54 |
Очікувана вартість: | 1 963 556,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 963,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Нове будівництво зовнішніх мереж питного водопроводу вул. Тичини, Набережна, Центральна, Л. Українки в селі Слобідка – Охрімовецька, Віньковецького району, Хмельницької області.» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки можуть проводитися шляхом: оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до пунктів 2, 6 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 30 млн. гривень: | 20% |
Понад 20 млн. грн. до 30 млн. грн. включно: | 15% |
Понад 10 млн. грн. до 20 млн. грн. включно: | 10% |
Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: | 5% |
Понад 1 млн. грн. до 5 млн. грн. включно: | 2% |
До 1 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Понад 30 працівників: | 10% |
Від 20 до 30 працівників включно: | 7% |
Від 10 до 20 працівників включно: | 5% |
Від 5 до 10 працівників включно: | 3% |
До 5 працівників: | 0% |
18 лютого 2020 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 15:28 |
4.6. Додаток_5_Iнформацiя.doc | |
18 лютого 2020 15:28 |
4.5. Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
18 лютого 2020 15:28 |
4.4. Додаток_3_Проект_договору.doc | |
18 лютого 2020 15:28 |
4.3. Додаток_2_Технiчне_завдання.doc | |
18 лютого 2020 15:27 |
4.2. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc | |
18 лютого 2020 15:27 |
4.1.ТД Охрімівці.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо накладення ЕЦП на кожен документ, поданий у складі тендерної пропозиції
Дата подання: 21 лютого 2020 14:14
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:43
Шановний Замовнику! В абзаці 3 підпункту 3.1.4. пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації міститься наступна вимога: "Відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника на кожен документ, поданий у складі тендерної пропозиції, та тендерну пропозицію після її подачі через авторизований авторизований електронний майданчик." Прошу Вас надати чітку та аргументовану відповідь на наступне питання: яким саме чином Учасники процедури закупівлі повинні накладати електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Учасника на КОЖЕН ДОКУМЕНТ, ПОДАНИЙ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ? Учасник знайомий лише з практикою накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію в цілому. Механізм накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника на КОЖЕН ДОКУМЕНТ, ПОДАНИЙ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, Учаснику не знайомий.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до ч.1 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
При цьому, згідно ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" (ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису (ст.12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Створити електронні документи шляхом накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника на кожен документ, поданий у складі тендерної пропозиції Ви можете за допомогою відповідних веб-ресурсів за посиланнями - https://ca.informjust.ua/sign, https://czo.gov.ua/sign.
Відповідно до ч.1 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
При цьому, згідно ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" (ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису (ст.12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Створити електронні документи шляхом накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника на кожен документ, поданий у складі тендерної пропозиції Ви можете за допомогою відповідних веб-ресурсів за посиланнями - https://ca.informjust.ua/sign, https://czo.gov.ua/sign.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-18-002605-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", Код ЄДРПОУ:35651353
Дата подання: 16 березня 2020 14:40
Вимога скасувати неправомірне рішення замовника
Замовник виніс неправомірне рішення
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2020 17:16
Доброго дня!
Тендерним комітетом уважно вивчено Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII не надає вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись замовником.
Відповідно до п.п. 5.1.7. п.1 Розділу V ТД, Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Згідно п. 2.3. Розділу І ТД, особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в тендерній документації являється Козачок Сергій Володимирович.
Разом з тим, згідно п.4. Оголошення про проведення Відкритих торгів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-18-002605-b/print/open/pdf) особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів являється Маринюк Марія Іванівна.
Однак, в тендерній пропозиції ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (Маринюк Марія Іванівна), що не відповідає вимогам ТД.
Аналогічна позиція висвітлена у позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ №18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року.
Тендерним комітетом уважно вивчено Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII не надає вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись замовником.
Відповідно до п.п. 5.1.7. п.1 Розділу V ТД, Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Згідно п. 2.3. Розділу І ТД, особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в тендерній документації являється Козачок Сергій Володимирович.
Разом з тим, згідно п.4. Оголошення про проведення Відкритих торгів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-18-002605-b/print/open/pdf) особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів являється Маринюк Марія Іванівна.
Однак, в тендерній пропозиції ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (Маринюк Марія Іванівна), що не відповідає вимогам ТД.
Аналогічна позиція висвітлена у позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ №18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-18-002605-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", Код ЄДРПОУ:35651353
Дата подання: 27 березня 2020 12:29
Дата подання: 27 березня 2020 12:29
Скарга на неправомірне рішення Охрімовецької сільської ради
Неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 березня 2020 21:03
рішення від 31.03.2020 №6095+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 21:03
Інформація про перенесення розгляду Скарги від 27.03.2020 № UA-2020-02-18-002605-b.b2.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 21:29
Інформація про перенесення розгляду Скарги від 27.03.2020 №UA-2020-02-18-002605-b.b2.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2020 20:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2020 №7492 .pdf
Дата публікації: 21 квітня 2020 16:18
рішення від 17.04.2020 №7492 .pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 21:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" |
1 962 437,35
UAH з ПДВ
|
1 950 470,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 365 329 | Документи |
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ" |
1 961 934,82
UAH з ПДВ
|
1 314 285,71
UAH з ПДВ
|
1.3142857143 | 1 000 000 | Документи |
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" |
1 785 000,00
UAH з ПДВ
|
1 028 571,42
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 899 999.99 | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОДПРОЕКТ" |
1 587 036,98
UAH з ПДВ
|
1 284 285,71
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 899 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОДПРОЕКТ" #01039607 |
Відхилено |
1 284 285,71
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 16:03
|
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" #35651353 |
Відхилено |
1 028 571,42
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 16:07
|
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ" #32630220 |
Відхилено |
1 314 285,71
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 15:59
|
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" #03335563 |
Переможець |
1 950 470,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 09:47
|
дод угода 3 370.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 14:35
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
11 травня 2021 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 14:31
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 18:23
|
Договір | укладений |
28 квітня 2020 18:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/370 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |