Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво зовнішніх мереж питного водопроводу вул. Тичини, Набережна, Центральна, Л. Українки в селі Слобідка – Охрімовецька, Віньковецького району, Хмельницької області.» (коригування)
Очікувана вартість
1 963 556,00 UAH
UA-2020-02-18-002605-b 75ce5f6eaa4b49a1a68a5ed6b8ec849e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маринюк Марія Іванівна

+380384624463 ohrimsr@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Охрімовецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04403396
Місцезнаходження: 32522, Україна , Хмельницька обл., село Охрімівці, вулиця Заславська, 1
Контактна особа: Маринюк Марія Іванівна
+380384624463
ohrimsr@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 14:54
Очікувана вартість: 1 963 556,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 963,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Нове будівництво зовнішніх мереж питного водопроводу вул. Тичини, Набережна, Центральна, Л. Українки в селі Слобідка – Охрімовецька, Віньковецького району, Хмельницької області.» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки можуть проводитися шляхом: оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до пунктів 2, 6 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 30 млн. гривень: 20%
Понад 20 млн. грн. до 30 млн. грн. включно: 15%
Понад 10 млн. грн. до 20 млн. грн. включно: 10%
Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: 5%
Понад 1 млн. грн. до 5 млн. грн. включно: 2%
До 1 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 30 працівників: 10%
Від 20 до 30 працівників включно: 7%
Від 10 до 20 працівників включно: 5%
Від 5 до 10 працівників включно: 3%
До 5 працівників: 0%
18 лютого 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 15:28
4.6. Додаток_5_Iнформацiя.doc
18 лютого 2020 15:28
4.5. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
18 лютого 2020 15:28
4.4. Додаток_3_Проект_договору.doc
18 лютого 2020 15:28
4.3. Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
18 лютого 2020 15:27
4.2. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
18 лютого 2020 15:27
4.1.ТД Охрімівці.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо накладення ЕЦП на кожен документ, поданий у складі тендерної пропозиції
Дата подання: 21 лютого 2020 14:14
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:43
Шановний Замовнику! В абзаці 3 підпункту 3.1.4. пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації міститься наступна вимога: "Відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника на кожен документ, поданий у складі тендерної пропозиції, та тендерну пропозицію після її подачі через авторизований авторизований електронний майданчик." Прошу Вас надати чітку та аргументовану відповідь на наступне питання: яким саме чином Учасники процедури закупівлі повинні накладати електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Учасника на КОЖЕН ДОКУМЕНТ, ПОДАНИЙ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ? Учасник знайомий лише з практикою накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію в цілому. Механізм накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника на КОЖЕН ДОКУМЕНТ, ПОДАНИЙ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, Учаснику не знайомий.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.

Відповідно до ч.1 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".

При цьому, згідно ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" (ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису (ст.12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).

Створити електронні документи шляхом накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника на кожен документ, поданий у складі тендерної пропозиції Ви можете за допомогою відповідних веб-ресурсів за посиланнями - https://ca.informjust.ua/sign, https://czo.gov.ua/sign.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-002605-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", Код ЄДРПОУ:35651353
Дата подання: 16 березня 2020 14:40
Вимога скасувати неправомірне рішення замовника
Замовник виніс неправомірне рішення
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2020 17:16
Доброго дня!
Тендерним комітетом уважно вивчено Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII не надає вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись замовником.
Відповідно до п.п. 5.1.7. п.1 Розділу V ТД, Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Згідно п. 2.3. Розділу І ТД, особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в тендерній документації являється Козачок Сергій Володимирович.
Разом з тим, згідно п.4. Оголошення про проведення Відкритих торгів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-18-002605-b/print/open/pdf) особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів являється Маринюк Марія Іванівна.
Однак, в тендерній пропозиції ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (Маринюк Марія Іванівна), що не відповідає вимогам ТД.
Аналогічна позиція висвітлена у позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ №18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року.

Документи подані скаржником

16 березня 2020 14:40
ВИМОГА.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-18-002605-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", Код ЄДРПОУ:35651353
Дата подання: 27 березня 2020 12:29
Скарга на неправомірне рішення Охрімовецької сільської ради
Неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 березня 2020 21:03

Документи подані скаржником

27 березня 2020 12:29
СКАРГА.pdf
27 березня 2020 12:29
document(3).pdf
27 березня 2020 14:40
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

14 квітня 2020 13:16
пояснення до скарги
14 квітня 2020 13:16
пояснення до скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" 1 962 437,35
UAH з ПДВ
1 950 470,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 365 329 Документи
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ" 1 961 934,82
UAH з ПДВ
1 314 285,71
UAH з ПДВ
1.3142857143 1 000 000 Документи
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" 1 785 000,00
UAH з ПДВ
1 028 571,42
UAH з ПДВ
1.1428571429 899 999.99 Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОДПРОЕКТ" 1 587 036,98
UAH з ПДВ
1 284 285,71
UAH з ПДВ
1.4285714286 899 000 Документи

Публічні документи

19 березня 2020 14:55
Електронний підпис
19 березня 2020 10:42
податкова
19 березня 2020 10:42
мвс
18 березня 2020 16:11
оновлені розрахунки
18 березня 2020 16:09
оновлена пропозиція
03 березня 2020 09:38
Електронний підпис
03 березня 2020 09:37
пропозиція.rar

Публічні документи

04 березня 2020 15:24
Електронний підпис
04 березня 2020 15:23
Електронний підпис
04 березня 2020 15:23
Електронний підпис
04 березня 2020 15:21
Ліцензія.PDF
04 березня 2020 15:21
копія Статуту.PDF
04 березня 2020 15:21
КБ-3, КБ-2 до Договору №271.PDF
04 березня 2020 15:21
КБ-3, КБ-2 до Договору №162.PDF
04 березня 2020 15:21
Дозвіл 0231_17_68.PDF
04 березня 2020 15:21
Дозвіл 0230_17_68.PDF
04 березня 2020 15:21
Довідка про працівників.PDF
04 березня 2020 15:21
ВИТЯГ.PDF
04 березня 2020 15:21
Відомості про учасника.PDF
04 березня 2020 15:21
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
04 березня 2020 15:21
Проект Договору.PDF
04 березня 2020 15:20
Локальний кошторис.PDF
04 березня 2020 15:20
Договірна ціна.PDF
04 березня 2020 15:20
Відомість ресурсів.PDF

Публічні документи

04 березня 2020 09:00
Електронний підпис
04 березня 2020 08:50
44. Лист (істотні умови).pdf
04 березня 2020 08:50
43.1. Проект договору.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 08:50
43.1. Проект договору.pdf
04 березня 2020 08:50
37. Довіреність.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 08:50
37. Довіреність.pdf
04 березня 2020 08:50
30. Довідка (відомості).pdf
04 березня 2020 08:50
29. Лист (забезпечення ТП).pdf
04 березня 2020 08:50
28.3. Свідоцтво ПДВ.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 08:50
28.3. Свідоцтво ПДВ.pdf
04 березня 2020 08:50
27.3. Довідка (Статут).pdf.(1).P7S
04 березня 2020 08:50
27.3. Довідка (Статут).pdf
04 березня 2020 08:50
27.1. Статут Учасника.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 08:50
27.1. Статут Учасника.pdf
04 березня 2020 08:50
25.1. довідка (субпідряд).pdf
04 березня 2020 08:50
17.6. Зведений кошторис.pdf
04 березня 2020 08:50
17.5. розрахунок витрат.pdf
04 березня 2020 08:50
17.4. розрахунки.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 08:50
17.4. розрахунки.pdf
04 березня 2020 08:50
17.3. Відомість ресурсів.pdf
04 березня 2020 08:50
17.2. Локальний кошторис.pdf
04 березня 2020 08:50
17.1. договірна ціна.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 08:50
17.1. договірна ціна.pdf
04 березня 2020 08:50
16. Лист(Нові матеріали).pdf
04 березня 2020 08:50
14. Технічне завдання.pdf
04 березня 2020 08:50
10. Довідка (резидент).pdf
04 березня 2020 08:50
9. Довідка (юр. особа).pdf.(1).P7S
04 березня 2020 08:50
9. Довідка (юр. особа).pdf
04 березня 2020 08:50
8. Лист (ст 17).pdf.(1).P7S
04 березня 2020 08:50
8. Лист (ст 17).pdf
04 березня 2020 08:50
7.2. Відгук Мурафа.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 08:50
7.2. Відгук Мурафа.pdf
04 березня 2020 08:50
6.2.2. Кошторис Мурафа.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 08:50
6.2.2. Кошторис Мурафа.pdf
04 березня 2020 08:50
4. довідка (працівники).pdf
04 березня 2020 08:50
2. Довідка (обладнання).pdf
04 березня 2020 08:50
1. пропозиція.pdf.(1).P7S
04 березня 2020 08:50
1. пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 11:02
Електронний підпис
04 березня 2020 15:25
Електронний підпис
04 березня 2020 12:49
Паспорт директора.pdf
04 березня 2020 12:49
Листи-відгуки .pdf
04 березня 2020 12:49
Лист-згода.pdf
04 березня 2020 12:48
Копія Статуту.pdf
04 березня 2020 12:48
Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2020 12:48
Код доступу Статута.pdf
04 березня 2020 12:48
ЗВІТ 1-ДФ.pdf
04 березня 2020 12:48
Договідна ціна.pdf
04 березня 2020 12:48
Довідка з Статистики.pdf
04 березня 2020 12:47
Витяг з реєстру ПДВ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ"

ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ"

ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОДПРОЕКТ"
#01039607
Відхилено 1 284 285,71
UAH з ПДВ
13 березня 2020 16:03
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
#35651353
Відхилено 1 028 571,42
UAH з ПДВ
13 березня 2020 16:07
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ"
#32630220
Відхилено 1 314 285,71
UAH з ПДВ
18 березня 2020 15:59
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ"
#03335563
Переможець 1 950 470,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 17:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ"
#03335563
1 950 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 09:47
дод угода 3 370.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 09:46
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 14:35
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
11 травня 2021 14:34
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 14:31
ДУ.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 18:23
Договір укладений
28 квітня 2020 18:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/370
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML