Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пк в зборі
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-02-18-002506-b 81f336add0fa47af9ed44eec03cee594
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деревянко Олена Броніславівна

380964880737 alena100277@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188091
Місцезнаходження: 22870, Україна , Вінницька обл., смт. Брацлав, вул. Максима Кривоноса, 6
Контактна особа: Деревянко Олена Броніславівна
380964880737
alena100277@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 13:20
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Персональний комп'ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22870, Україна, Вінницька область, Немирівський р-н, смт, Брацлав, Максима Кривоноса, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 15:18
Тендерна документація ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:47
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:24
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.) п.4 Інформації про закупівлю - "Всі посилання на марки та бренди маються на увазі “або еквівалент” якщо він не гірший за аналог", та уважно читайте документацію по закупівлі - Додаток 3 "Технічне завдання".
2) До участі допускаються всі учасники як юридичні так і фізичні особи - підприємці. Якщо учасником є ФОП і не є платником ПДВ, то він подає свою пропозицію без ПДВ, але з урахуванням всіх витрат на комплектацію, доставку, обслуговування. Оцінка пропозиції учасника здійснюється за остаточною вартістю його цінової пропозиції. Так як 20% ПДВ входить до остаточної вартості цінової пропозиції то для замовника має значення вартість товару всього.
3) Очікувана вартість предмета закупівлі- це сума яка планується на придбання товару, роботи чи послуги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 17 292,00
UAH з ПДВ
17 292,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 23 796,00
UAH з ПДВ
23 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Рішення скасоване 17 292,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 14:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 17 292,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 14:24
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 23 796,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 15:41

Документи

Документи

04 березня 2020 14:24
Відмова (1).pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
23 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 15:19
Договір 59.pdf укладений
17 березня 2020 15:18