Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
spare parts for flaw detectors
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 14:11 |
Очікувана вартість: | 14 412 906,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 064,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 432300 UAH |
Publication date: | 18 лютого 2020 17:15 |
Enquiries until: | 10 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 16 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 березня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 14 412 906 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 72 065 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 17:12 |
Додаток А_3.docx | |
18 лютого 2020 17:12 |
Додаток А_2.docx | |
18 лютого 2020 17:12 |
Додаток А_1.docx | |
18 лютого 2020 17:12 |
Додаток А_4.docx | |
18 лютого 2020 17:12 |
3549_ТД_зч дефектоскопів.docx | |
18 лютого 2020 17:12 |
Додаток № 9.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-21-000028 ● f7b4ec56747d436f92f01116761c36df
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 13:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.12.2020 №76
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.12.2020 №76
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-02-18-001826-a 18.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-30 10:19:03
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до дефектоскопів (ДК 021:2015:34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-18-001826-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «Науково-технічне підприємство «ІНТЕРТЕХПРОМ», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання :
-у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою документів у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації?
-не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-05 15:32:11
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 30.12.2020 (10:19:03), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі запасних частин до дефектоскопів (ДК 021:2015:34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-18-001826-a) та повідомляє наступне.
Учасником ТОВ «НТП «Інтертехпром», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації шляхом надання їх за адресою, яка зазначена в тендерній документації. Про отримання документів було складено реєстр отриманих документів від 23.04.2020, що додається. (Додаток № 3 у форматі PDF файлу з назвою «реєстр 3549»)
Учасником ТОВ «НТП «Інтертехпром», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору. Переможцем процедури закупівлі 28.04.2020 було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Договір поставки укладено 04.05.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-02-18-001826-a надано до укладання договору.
Документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору додається (Додаток № 4 у форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 3549»).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-06 10:15:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до дефектоскопів (ДК 021:2015:34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-18-001826-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином ТОВ «Науково-технічне підприємство «ІНТЕРТЕХПРОМ», з яким укладено договір поставки від 04.05.2020 №ЦЗВ-03-01320-01 (далі - Договір), строк дії якого продовжено до 31.03.2021, виконано вимоги розділу ІІ додатку №7 тендерної документації та пункту 9.2. Договору в частині терміну дії забезпечення виконання договору на весь строк дії договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-13 13:46:56
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 06.01.2021 (10:15:39), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Запасних частин до дефектоскопів (за №ЦБД: UA-2020-02-18-001826-a) та повідомляє наступне.
П. 7.5. тендерної документації вимагається від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору.
На момент укладання договору учасником-переможцем торгів було надано забезпечення виконання договору з терміном дії на весь строк дії договору, чим було виконано вимогу розділу ІІ Додатку № 7 тендерної документації та пункту 9.2. Договору в частині терміну дії забезпечення виконання договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 січня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРТЕХПРОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРТЕХПРОМ" |
14 411 895,60
UAH з ПДВ
|
14 411 895,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" |
14 412 906,00
UAH з ПДВ
|
14 412 906,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРТЕХПРОМ" #39317326 |
Переможець |
14 411 895,60
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 16:58
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 квітня 2020 16:58
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРТЕХПРОМ" #39317326 |
14 411 895,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 15:32
|
ЦЗВ-03-01320-01.pdf | укладений |
05 травня 2021 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:57
|
ЦЗВ-03-01320-01 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 11:58
|
Договір_ЦЗВ-03-01320-01.pdf | укладений |
04 травня 2020 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публіні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-01320-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |