Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки, шпінгалети, петлі, пружини, завіси
Очікувана вартість
472 900,00 UAH
UA-2020-02-18-001742-a cfda2fa95e0043128eae891da28f6f7c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Андрій

+380931004541 kk_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, 03134, м.Київ, ВУЛ. СИМИРЕНКА, будинок 17
Контактна особа: Антоненко Андрій
+380931004541
kk_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 09:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 13:36
Очікувана вартість: 472 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 364,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4729 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Код ДК 021:2015: 44520000-1 – Замки, ключі та петлі (замки, шпінгалети, петлі, пружини, завіси)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6040 шт
Замки, шпінгалети, петлі, пружини, завіси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 16:33
Тендерна документація. Замки. П.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 19 лютого 2020 10:40
Дата відповіді: 21 лютого 2020 08:28
Доброго дня. Чи можливе постачання товару однією партією після підписання договору?
Відповідь: Відповідно до додатку № 3 тендерної документації, поставка товару здійснюється окремими партіями, за попереднім замовленням, протягом одного робочого дня з дати замовлення. Кількість замовлень не обмежена. Термін поставки – до 31.12.2020.
Поставка товару
Дата подання: 20 лютого 2020 11:23
Дата відповіді: 21 лютого 2020 08:28
Доброго дня !!! Вкажіть будь ласка, чи можливе постачання всього об'єму продукції однією партією одразу після підписання договору? Якщо поставка товарів планується згідно заявок, то яка орієнтовна кількість партій? А також, поставка здійснюється протягом одного родочого дня з дати замовлення, чи можна збільшити цей період??
Відповідь: Відповідно до додатку № 3 тендерної документації, поставка товару здійснюється окремими партіями, за попереднім замовленням, протягом одного робочого дня з дати замовлення. Кількість замовлень не обмежена. Термін поставки – до 31.12.2020.
Поставка товару!
Дата подання: 22 лютого 2020 11:33
Дата відповіді: 26 лютого 2020 10:59
Доброго дня! Чому не можливо збільшити термін поставки товару по партії? Чому такий короткий термін на поставку, а саме один день від отримання заявки на партію? Просимо аргументувати дану умову, адже таким чином Ви зменшуєте коло потенційних учасників.
Відповідь: Доброго дня
Враховуючи суспільну значущість характеру діяльності замовника, та важливість товарів, що є предметом закупівлі, для ліквідації аварійних ситуацій, що можуть призвести до значних матеріальних втрат, замовником встановлено особливості строку поставки товарів. Замовник не має власних складських приміщень для зберігання усього товару, що є предметом закупівлі. Так, Додатокм № 3 тендерної документації встановлено, що Учасник зобов’язаний поставити товар протягом одного робочого дня з дати замовлення на вказані адреси. Товар поставляється партіями, кількість замовлень не обмежена.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-001742-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 13 березня 2020 18:37
Корумпована закупівля
Замовник навмисне не помічає доданої інформації, яка начебто йому потрібна. Більш того уповноважені особи Замовника відверто спотворюють результати аукціону, а саме: 1. не бачать виробників зазначених навіть в формі, яку надав сам Замовник - виробники та країни походження Учасником ВКАЗАНО в Додатку 1 !!! - відверте спотворення!!; 2. Не бачать гарантійних зобов'язань Учасника в Додатку 3 - вказано відсутність гарантійного листа - відверте спотворення!!!; 3 - ігнорують лист про згоду Учасника з проектом договору та навіть заповнений Договір - посилаючись на відсутність вказаної суми договору (до проведення торгів - яка сума ?!?) - відверте спотворення!!! - не бачать в тому ж Додатку 3 гарантію постачання товару протягом одного дня, навіть виділене ЖИРНИМ ШРИФТОМ!!! - відверте спотворення інформації. Тобто всі три, начебто невідповідності це спотворена інформація. Незважаючи на можливість Учасника протягом 24 годин на виправлення помилок, Замовник відхиляє пропозицію з найменшою ціною, забуваючи при цьому про персональну відповідальність за свої дії або бездіяльність. Вимагаємо відміни рішення про дискваліфікацію, повернення на етап розгляду пропозицій та неупередженого ставлення до всіх Учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 16:38
Доброго дня.

В наданому Вами в складі тендерної пропозиції файлі «Додаток 3.pdf» не було зазначено виробників позицій товарів.

Також серед наданих документів не надано окремого гарантійнийого листа щодо поставки першої партії товару у термін, що не перевищує один робочий день з дати надходження замовлення, як цього вимагалось пунктом 3.11. Додатку № 2 Тендерної документації.

Окрім того, не було дотримано вимог щодо оформлення проекту договору, що встановлені в Додатку № 4 тендерної документації.

В той же час, можливість виправлення учасниками процедури закупівлі невідповідностей в інформації/документах протягом 24 годин, передбачена редакцією Закону України «Про публічні закупівлі», яка вступить в дію лише з 19.04.2020 року.

Таким чином, керуючись принципами здійснення закупівель, вважаємо рішення щодо відхилення пропозиції Учасника правомірним.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА 355 455,00
UAH з ПДВ
352 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАНАТ" 428 992,00
UAH з ПДВ
423 392,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС" 456 149,40
UAH з ПДВ
456 149,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 17:08
Електронний підпис
04 березня 2020 18:52
Довідка ан. дог..pdf
04 березня 2020 15:33
Електронний підпис
04 березня 2020 14:33
Згода на обробку перс..pdf
04 березня 2020 14:33
Гарантійний наявність.pdf
04 березня 2020 14:33
Довідка без санкцій.pdf
04 березня 2020 14:33
Паспорт.pdf
04 березня 2020 14:33
Захист довкілля.pdf
04 березня 2020 14:33
ІПН.pdf
04 березня 2020 14:33
Виписка ФОП Мілова І.М..jpg
04 березня 2020 14:33
Довідка не потр дозволу.pdf
04 березня 2020 14:33
Довідка працівники.pdf
04 березня 2020 14:33
Згода з договором Св..pdf
04 березня 2020 14:33
Гарантія по паперу.pdf
04 березня 2020 14:33
Циліндровий механізм.pdf
04 березня 2020 14:33
Проушина.pdf
04 березня 2020 14:33
Шпінгалет.pdf
04 березня 2020 14:33
Завіса універсальна.pdf
04 березня 2020 14:33
Комплект.pdf
04 березня 2020 14:33
Завіса приварна.pdf
04 березня 2020 14:33
Пружина.pdf
04 березня 2020 14:33
Пряма провушина.pdf
04 березня 2020 14:33
ВС-3.pdf
04 березня 2020 14:33
ВС-5.pdf
04 березня 2020 14:33
ВС-6.pdf
04 березня 2020 14:33
Завіса 4-хштирьова.pdf
04 березня 2020 14:33
Завіса віконна.pdf
04 березня 2020 14:33
Додаток 4_0001.pdf
04 березня 2020 14:33
Додаток 3.pdf
04 березня 2020 14:33
Додаток 1.pdf
04 березня 2020 14:33
Довідка наявність мтб.pdf
04 березня 2020 14:33
ВИТЯГ з Єдиного.pdf
04 березня 2020 14:33
Стан позичкової ПБ.jpg
04 березня 2020 14:33
Довідка податкова.jpg

Публічні документи

16 березня 2020 10:49
Електронний підпис
16 березня 2020 10:45
Довідка МВС.pdf
05 березня 2020 09:40
Електронний підпис
05 березня 2020 09:38
Рішення Статут новий.pdf
05 березня 2020 09:38
Опис 2018.pdf
05 березня 2020 09:38
наказ2 директор.pdf
05 березня 2020 09:38
Документи якості.pdf
05 березня 2020 09:38
додаток 4.pdf
05 березня 2020 09:38
Додаток 3.pdf
05 березня 2020 09:38
Додаток 1 Пропозиція.pdf
05 березня 2020 09:38
Договор суборенди.pdf
05 березня 2020 09:38
Договор перевезення.pdf
05 березня 2020 09:38
Довіреність.pdf
05 березня 2020 09:38
довідка захист довкілля.pdf
05 березня 2020 09:38
Довідка банк.pdf
05 березня 2020 09:38
Витяг ПДВ 2019.pdf
05 березня 2020 09:38
Витяг ЄДРПОУ 25.02.20.pdf
05 березня 2020 09:38
виписка з ЄДР.pdf
05 березня 2020 09:38
виписка з ЄДР 2стр.pdf
05 березня 2020 09:38
Аналог.договор, відгук.pdf
05 березня 2020 09:38
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
05 березня 2020 09:38
Statut новий.pdf
05 березня 2020 09:38
Rishennya-1.pdf
05 березня 2020 09:38
Dovirenist_Savchenko.zip
05 березня 2020 09:38
Dovidka pro nazvu.zip
05 березня 2020 09:38
Bankivska Licenzia.zip

Публічні документи

05 березня 2020 17:54
Електронний підпис
05 березня 2020 17:52
Електронний підпис
05 березня 2020 17:52
Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 17:52
Статут Нова редакція.pdf
05 березня 2020 17:52
Сертифікат шпінгалет.pdf
05 березня 2020 17:51
Сертифікат пружина 21.pdf
05 березня 2020 17:51
Сертифікат зіваса ф22.pdf
05 березня 2020 17:51
Сертифікат завіса 125.pdf
05 березня 2020 17:51
Сертифікат Бруно.pdf
05 березня 2020 17:51
Сертифікат Аріко ВС6.pdf
05 березня 2020 17:51
Сертифікат Аріко ВС5.pdf
05 березня 2020 17:51
Сертифікат Аріко ВС3.pdf
05 березня 2020 17:51
Протокол №1.pdf
05 березня 2020 17:51
Протокол № 3.pdf
05 березня 2020 17:51
Проект договору.pdf
05 березня 2020 17:51
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ-1.pdf
05 березня 2020 17:51
Наказ №1.pdf
05 березня 2020 17:50
Довідка ст17.pdf
05 березня 2020 17:50
Довідка захист довкілля.pdf
05 березня 2020 17:50
Витяг з ЄДРФЮО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА

ТОВ "МАНАТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#2295801448
Відхилено 352 800,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:45
ТОВ "МАНАТ"
#40350246
Переможець 423 392,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАНАТ"
#40350246
423 392,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:23
Додаткова угода № 1 (6).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 16:01
Договір № 143 від 26.03.2020.pdf укладений
26 березня 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником на початку наступного року процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 249 664,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 610,67 UAH)