Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Замки, шпінгалети, петлі, пружини, завіси
Очікувана вартість
472 900,00 UAH
UA-2020-02-18-001742-a ● cfda2fa95e0043128eae891da28f6f7c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, 03134, м.Київ, ВУЛ. СИМИРЕНКА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Антоненко Андрій +380931004541 kk_urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 13:36 |
Очікувана вартість: | 472 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 364,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4729 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі
Код ДК 021:2015: 44520000-1 – Замки, ключі та петлі (замки, шпінгалети, петлі, пружини, завіси)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6040 шт
Замки, шпінгалети, петлі, пружини, завіси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 16:33 |
Тендерна документація. Замки. П.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка
Дата подання: 19 лютого 2020 10:40
Дата відповіді: 21 лютого 2020 08:28
Доброго дня. Чи можливе постачання товару однією партією після підписання договору?
Відповідь: Відповідно до додатку № 3 тендерної документації, поставка товару здійснюється окремими партіями, за попереднім замовленням, протягом одного робочого дня з дати замовлення. Кількість замовлень не обмежена. Термін поставки – до 31.12.2020.
Поставка товару
Дата подання: 20 лютого 2020 11:23
Дата відповіді: 21 лютого 2020 08:28
Доброго дня !!! Вкажіть будь ласка, чи можливе постачання всього об'єму продукції однією партією одразу після підписання договору? Якщо поставка товарів планується згідно заявок, то яка орієнтовна кількість партій? А також, поставка здійснюється протягом одного родочого дня з дати замовлення, чи можна збільшити цей період??
Відповідь: Відповідно до додатку № 3 тендерної документації, поставка товару здійснюється окремими партіями, за попереднім замовленням, протягом одного робочого дня з дати замовлення. Кількість замовлень не обмежена. Термін поставки – до 31.12.2020.
Поставка товару!
Дата подання: 22 лютого 2020 11:33
Дата відповіді: 26 лютого 2020 10:59
Доброго дня!
Чому не можливо збільшити термін поставки товару по партії? Чому такий короткий термін на поставку, а саме один день від отримання заявки на партію? Просимо аргументувати дану умову, адже таким чином Ви зменшуєте коло потенційних учасників.
Відповідь: Доброго дня
Враховуючи суспільну значущість характеру діяльності замовника, та важливість товарів, що є предметом закупівлі, для ліквідації аварійних ситуацій, що можуть призвести до значних матеріальних втрат, замовником встановлено особливості строку поставки товарів. Замовник не має власних складських приміщень для зберігання усього товару, що є предметом закупівлі. Так, Додатокм № 3 тендерної документації встановлено, що Учасник зобов’язаний поставити товар протягом одного робочого дня з дати замовлення на вказані адреси. Товар поставляється партіями, кількість замовлень не обмежена.
Враховуючи суспільну значущість характеру діяльності замовника, та важливість товарів, що є предметом закупівлі, для ліквідації аварійних ситуацій, що можуть призвести до значних матеріальних втрат, замовником встановлено особливості строку поставки товарів. Замовник не має власних складських приміщень для зберігання усього товару, що є предметом закупівлі. Так, Додатокм № 3 тендерної документації встановлено, що Учасник зобов’язаний поставити товар протягом одного робочого дня з дати замовлення на вказані адреси. Товар поставляється партіями, кількість замовлень не обмежена.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-18-001742-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 13 березня 2020 18:37
Корумпована закупівля
Замовник навмисне не помічає доданої інформації, яка начебто йому потрібна. Більш того уповноважені особи Замовника відверто спотворюють результати аукціону, а саме: 1. не бачать виробників зазначених навіть в формі, яку надав сам Замовник - виробники та країни походження Учасником ВКАЗАНО в Додатку 1 !!! - відверте спотворення!!; 2. Не бачать гарантійних зобов'язань Учасника в Додатку 3 - вказано відсутність гарантійного листа - відверте спотворення!!!; 3 - ігнорують лист про згоду Учасника з проектом договору та навіть заповнений Договір - посилаючись на відсутність вказаної суми договору (до проведення торгів - яка сума ?!?) - відверте спотворення!!! - не бачать в тому ж Додатку 3 гарантію постачання товару протягом одного дня, навіть виділене ЖИРНИМ ШРИФТОМ!!! - відверте спотворення інформації. Тобто всі три, начебто невідповідності це спотворена інформація. Незважаючи на можливість Учасника протягом 24 годин на виправлення помилок, Замовник відхиляє пропозицію з найменшою ціною, забуваючи при цьому про персональну відповідальність за свої дії або бездіяльність. Вимагаємо відміни рішення про дискваліфікацію, повернення на етап розгляду пропозицій та неупередженого ставлення до всіх Учасників торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 16:38
Доброго дня.
В наданому Вами в складі тендерної пропозиції файлі «Додаток 3.pdf» не було зазначено виробників позицій товарів.
Також серед наданих документів не надано окремого гарантійнийого листа щодо поставки першої партії товару у термін, що не перевищує один робочий день з дати надходження замовлення, як цього вимагалось пунктом 3.11. Додатку № 2 Тендерної документації.
Окрім того, не було дотримано вимог щодо оформлення проекту договору, що встановлені в Додатку № 4 тендерної документації.
В той же час, можливість виправлення учасниками процедури закупівлі невідповідностей в інформації/документах протягом 24 годин, передбачена редакцією Закону України «Про публічні закупівлі», яка вступить в дію лише з 19.04.2020 року.
Таким чином, керуючись принципами здійснення закупівель, вважаємо рішення щодо відхилення пропозиції Учасника правомірним.
В наданому Вами в складі тендерної пропозиції файлі «Додаток 3.pdf» не було зазначено виробників позицій товарів.
Також серед наданих документів не надано окремого гарантійнийого листа щодо поставки першої партії товару у термін, що не перевищує один робочий день з дати надходження замовлення, як цього вимагалось пунктом 3.11. Додатку № 2 Тендерної документації.
Окрім того, не було дотримано вимог щодо оформлення проекту договору, що встановлені в Додатку № 4 тендерної документації.
В той же час, можливість виправлення учасниками процедури закупівлі невідповідностей в інформації/документах протягом 24 годин, передбачена редакцією Закону України «Про публічні закупівлі», яка вступить в дію лише з 19.04.2020 року.
Таким чином, керуючись принципами здійснення закупівель, вважаємо рішення щодо відхилення пропозиції Учасника правомірним.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА |
355 455,00
UAH з ПДВ
|
352 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНАТ" |
428 992,00
UAH з ПДВ
|
423 392,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС" |
456 149,40
UAH з ПДВ
|
456 149,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА #2295801448 |
Відхилено |
352 800,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 15:45
|
ТОВ "МАНАТ" #40350246 |
Переможець |
423 392,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:23
|
Додаткова угода № 1 (6).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 16:01
|
Договір № 143 від 26.03.2020.pdf | укладений |
26 березня 2020 16:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником на початку наступного року процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 143 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |