Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
188 957,60 UAH
UA-2020-02-18-001564-b 44f071eb208c46bf939fcba8531edc3b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжеліка Пересада

+380965630084 ddy167@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №167 "ЗОЛОТИЙ ВУЛИК" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 36599656
Місцезнаходження: 87551, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Курчатова, 35
Контактна особа: Анжеліка Пересада
+380965630084
ddy167@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Меню1- 740 одиниць.Меню 2-2560 одиниць. Всього:3300 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 одиниця
Послуги з організації харчування за кодом - ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування. (Меню1-740 одиниць. Меню 2-2560 одиниць. . Всього: 3300 одиниць.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87551, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Курчатова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

18 лютого 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 188 957,60
UAH
18 лютого 2020 13:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 14:17
додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 13:51
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 14:18
Спецификация 167с1 (прямой).pdf укладений
18 лютого 2020 14:16
Договор 167с1 питание (прямой).pdf укладений
18 лютого 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 167/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML