Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02011031 |
Вебсайт: | http://vokl.org |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46 |
Контактна особа: |
Лебідь Світлана Петрівна +380432355007 ks_nch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 610 753,59 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Тендерна документація
18 лютого 2020 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 14:25 |
тд фку 2610753.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-19-000012 ● 0896874c90a84732ba52cdfa00282938
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2020 №12
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 19.03.2020 №12
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-02-18-001427-a 18.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-23 17:48:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію (Лот 1 - Афеніл 1; Лот 2 - ФКУ Анамікс Інфант; Лот 3 - Афеніл гель; Лот 4 - ФКУ Нутрі 1 Енерджі; Лот5 - ФКУ Нутрі 1 Концентрат; Лот 6 - Коміда ФКУ А; Лот 7 - Коміда ФКУ А формула+LCP; Лот 8 - Коміда ФКУ В; Лот 9 - Коміда ФКУ В формула +LCD; Лот 10 - ФКУ Нутрі 2 Енерджі; Лот 11 - ФКУ Нутрі 2 Концентрат; Лот 12 - Афеніл експрес з нейтральним смаком), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-18-001427-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
Яким чином учасник тендеру ТОВ «Здорове майбутнє», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 12 березня 2020 року б/н), обрано переможцем торгів по лотах № 1, 3, 6, 7, 8, 9,12 виконав вимоги пункту 3.5.5 тендерної документації, в частині надання копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки або витягу із ЄДР (для фізичних осіб-підприємців);
З яких причин замовником не виконані вимоги частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо надання роз’яснення на звернення по змісту тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-03-26 16:26:57
Пояснення з власної ініціативи
Щодо порушення частини другої статті 23 Закону (надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї). Замовник не надав роз’яснень протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення на сайті відповідно до ст.10 Закону. Зазначені роз’яснення були надані несвоєчасно в зв’язку з великим навантаженням експерта по спеціалізованому дитячому харчуванню, який надавав відповідь до тендерного комітету 27.02.2020 , але не пізніше ніж за сім днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій (05.03.2020), тому строк подання пропозицій автоматично системою не продовжився.
Щодо вимоги пункту 3.5.5 тендерної документації, в частині надання копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки або витягу із ЄДР (для фізичних осіб-підприємців) .Верховною Радою України 7 квітня був прийнятий , а 7 травня 2011 вступив в дію Закон № 3205- VI про зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Даний закон вніс суттєві зміни до чинного законодавства Україн. Результатом стало скасування дії свідоцтва про державну реєстрацію для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.Замість свідоцтва тепер видають виписку з Єдиного державного реєстру. Виписка носить інформаційний характер, підтверджує відомості, що містяться в реєстрі на дату її видачі, але не гарантує достовірність цих відомостей на іншу конкретну дату.Таким чином замовник у своїй тендерній документації, керуючись також наказом Міністерства юстиції України від 10.06.16 № 1657/5 про затвердження подання відомостей з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб, вказав і копію свідоцтва про державну реєстрацію, виписку або витягу із ЄДР (для фізичних осіб-підприємців).Учасник ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" у своїй тендерній пропозиції надав копію виписки та витяг із ЄДР , тому замовник не вбачає не відповідність пропозиції пункту 3.5.5 тендерної документації.
Також враховуючи запровадження Урядом надзвичайної ситуації по всій території України для запобігання поширення в Україні вірусу Covid 19, ми як лікарня повинні безперервно надавати медичну допомогу та забезпечити безперебійне постачання лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію без якого існує смертельна загроза для життя дітей віком від 0-3 років (хворих на фенілкетонурію).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | афеніл 1 |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 182 485,62 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 824,86 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 14:25 |
тд фку 2610753.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" #39204954 |
Переможець |
182 454,18
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 16:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 02 квітня 2020 15:16 |
Коментар щодо відміни: | Торги не відбулися згідно ст. 31 ч.2. скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів. |
02 квітня 2020 15:16
|
протокол про відміну торгів |