Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (парта та стілець) для початкових класів закладів загальної середньої освіти
School furniture (school desk and chair) for elementary elementary schools
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-02-18-001218-a 278e634d868d4719a24b18ef20ae6d4c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Генчева Анастасія Сергіївна

+380484121185 buh.rayoo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145168
Місцезнаходження: 68601, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62
Контактна особа: Генчева Анастасія Сергіївна
+380484121185
buh.rayoo@gmail.com
Додаткові контактні особи: Генчева Анастасія Сергіївна
+380484121185
rvoizmail@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Educationof Izmail Rayon State Administration
National ID: 02145168
Contact point: Hencheva Anastasiia
+380484121185
buh.rayoo@gmail.com
Additional contacts: Gencheva Anastasia
+380484121185
rvoizmail@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2020 12:31
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2020 12:31
Початок аукціону: 02 квітня 2020 12:22
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 18 лютого 2020 12:26
Enquiries until: 11 березня 2020 12:31
Complaints submission until: до 17 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 березня 2020 12:31

Information

Estimated total value: 1 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 15 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
601 комплекти
Шкільні меблі (парта та стілець) для початкових класів закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, Заклади освіти Ізмаїльського району (загальноосвітні школи та НВК)
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

School furniture (school desk and chair) for elementary elementary schools
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 01 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 16:21
Тендерна документація (нова редакція).docx
20 лютого 2020 16:21
ТЕНДЕРНА ДАКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).pdf
20 лютого 2020 16:21
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
18 лютого 2020 12:27
Тендерна документація.docx
18 лютого 2020 12:27
Тендерна документація.pdf
20 лютого 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 16:21
Тендерна документація (нова редакція).docx
20 лютого 2020 16:21
ТЕНДЕРНА ДАКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).pdf
20 лютого 2020 16:21
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
18 лютого 2020 12:27
Тендерна документація.docx
18 лютого 2020 12:27
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-001218-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КОМЕРЗАН ЮРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3123925752
Дата подання: 20 лютого 2020 20:06
невідповідність вимог тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
На вимогу п. 3.5 Дод. 2 до тендерної документації, повідомляємо , що з 1 січня 2018 р. була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Дикрету КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 11.06.1997 зі змінами та доповненнями. Власне сам Декрет втратив свою чинність.
З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
Тобто, відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29.12.2017р. №500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01.01.2018р. скасовані стандарти державної системи сертифікації.
Таким чином, вимоги п. 3.5. Дод. 2 до тендерної документації порушують ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації та не вимагаються під час проведення переговорів з Учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства. А саме виключити вимоги, що передбачають п. 3.5. Дод. 2 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 12:43
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
На сьогоднішній день системи управління якістю, розроблені відповідно до вимог стандарту ISO 9001, є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу. Тобто, ще до початку співпраці Замовник може бути впевненим у відповідальності Учасника, оскільки його виробництво було перевірено сторонньою організацією із сертифікації. Замовником встановлено в тендерній документації надання сертифікату на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», які не скасовані жодним нормативно-правовим документом та є чинними на сьогоднішній день.
Окрім того, діяльність будь-якого підприємства чи організації так чи інакше впливає на навколишнє середовище. І вплив цей, як правило, негативний: викиди газів у атмосферу, відходи виробництва – усе це забруднює довкілля. Одним з найперспективніших шляхів розв’язання екологічних проблем виробництва вважається системний підхід в екологічному управлінні, заснований на вимогах міжнародних стандартів серії ISO 14000. Одним з ключових стандартів, орієнтованих на поліпшення екологічних характеристик діяльності підприємства, є стандарт ISO 14001, який містить перелік та опис основних елементів системи управління навколишнім середовищем і керівні вказівки щодо їх застосування. Цей стандарт має структуру, подібну до стандарту ISO 9001, що дозволяє поєднати на підприємстві одночасно дві системи. В тендерній документації Замовник вимагає надання сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), який є чинним з 01.07.2016 року.
Зазначаємо, що отримання зазначених сертифікатів виробника продукції можливе будь-яким суб’єктом господарської діяльності (юридичні та фізичні особи), в Україні наявні сертифіковані виробники в достатній кількості. Тож Вас, як потенційного Учасника, ніщо не обмежує в отриманні даних сертифікатів для виконання вимоги Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-02-18-001218-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КОМЕРЗАН ЮРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3123925752
Дата подання: 20 лютого 2020 20:07
вимоги щодо дод.2 тендерної документаціїї
Шановний замовнику, просимо внести зміни або уточнення до п.3.3 дод.2. Якщо в учасника є гігієнічний висновок на продукцію в цілому, навіщо йому надавати гігієнічні висновки на окремі його складові. Адже висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на парти та стільці і так безумовно передбачає його безпечність та відповідність всім санітарним нормам разом з усіма його складовими (MDF, фанера, фарба порошкова, грунт, ABS пластик, меблева фурнітура, тощо)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 13:00
Шановний Учасник, дана вимога тендерної документації встановлена з метою підтвердження безпечності матеріалів, з яких виготовляється запропонований товар, оскільки ним будуть користуватись діти в тому числі. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи містить лише назву товару, без вказання матеріалів (складових), з яких виготовлена продукція, що становить предмет закупівлі та висновків щодо їх безпечності.
Наголошуємо, що ч.3 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі» встановлено, що «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Номер вимоги: UA-2020-02-18-001218-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН", Код ЄДРПОУ:32153207
Дата подання: 10 березня 2020 14:40
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги в частині технічного завдання
Шановний замовнику!

Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги в частині технічного завдання. А саме, в Україні є лише один виробник – ТОВ «Вема Кідс», який може виготовити товар з наступними технічними характеристиками:

«Всі зварні шви, гвинти та технологічні отвори мають бути прикриті декоративними пластиковими елементами.»

«Шухляда під стільницею повинна:
1. бути нерухомою;
2. бути виготовленою з цільнолитого ABS пластику чи pp пластику;
3. мати корисний об’єм більше 20 літрів;
4. мати висоту не менше 60 мм та не більше 135 мм.;
5. бути в середині ергономічно сегментованою для учнівського приладдя.
6. мати розмір не менше ніж 530*450*60 мм та не виходити за габаритні розміри столешні.»

«Спинка та сидіння стільця повинні бути виготовлені з цільнолитого АВS пластику зеленого кольору RAL 120 80 30 P та мати отвори для вентиляції повітря.»

Дискримінаційність зазначених вимог підтверджена Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3592 -р/пк-пз від 25.02.2020 у закупівлі UA-2020-01-15-003542-c (п.8 Рішення).

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 15:12
Замовник не обмежує Вас як потенційного постачальника і зазначає у додатку 2, що «не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності. Товар гірший по якісних показниках не є еквівалентом. Учасник заповнює і подає у складі тендерної пропозиції таблицю відповідності технічним (якісним) вимогам товару згідно Додатку 2 до ТД із зазначенням повної інформації про товар, вказує: виробника, адреси приміщення/будівлі, на території яких знаходяться виробничі потужності, торгову марку, модель, артикул, габаритні розміри з додаванням зображення зразка запропонованої продукції.». Ви маєте право пропонувати еквівалентний товар, зазначивши його характеристики у відповідних документах.
Також повідомляємо, що уважно ознайомившись із практикою АМКУ, та відповідно до рішення по аналогічному питанню №5053-р/пк-пз від 24.04.2019, наявні два та більше виробники зазначеного товару.

Документи подані скаржником

04 березня 2020 19:45
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-08-000035 ● 17c9f742b9f349dc85bce3411d094622
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2020 Одеса № 98

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 08.04.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.04.2020 № 98
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-02-18-001218-а 18.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель усуненні шляхом відміни торгів.

2020-04-13 15:21:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

-

2020-04-13 16:02:25

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 березня 2020
UA-2020-02-18-001218-a278e634d868d4719a24b18ef20ae6d4c
Найменування: Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145168
Місцезнаходження: 68601, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62
Учасник Документи Рішення
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 березня 2020 12:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 квітня 2020 18:21
Електронний підпис
03 квітня 2020 18:21
Електронний підпис
03 квітня 2020 18:21
Копія МВС Васильєв.pdf
21 березня 2020 10:40
Електронний підпис
21 березня 2020 10:40
Електронний підпис
21 березня 2020 10:39
Висновки ДСЕЕ матеріали.pdf
21 березня 2020 10:39
Копія Статуту.pdf
21 березня 2020 10:39
Сертифікат ISO9001 2019.pdf
21 березня 2020 10:39
аналогічний договір 62Т.pdf
21 березня 2020 10:39
сертифікат ISO 14001.pdf
21 березня 2020 10:39
Копія Паспорт та ІПН.pdf
21 березня 2020 10:39
Копія Виписки ЄДРПОУ.pdf
21 березня 2020 10:39
Проект договору.pdf
21 березня 2020 10:39
Згода з тз.pdf
21 березня 2020 10:39
Копія Витягу ПДВ.pdf
21 березня 2020 10:39
технічна специфікація.pdf
21 березня 2020 10:39
Лист відгук_Ізмаїл.pdf
21 березня 2020 10:39
Порівняльна таблиця.pdf
21 березня 2020 10:39
Лист виробника.pdf
21 березня 2020 10:39
Довідки рахунки банків.pdf
21 березня 2020 10:39
ст 17 додаток 5.pdf
21 березня 2020 10:39
ст 17 Інформація.pdf
21 березня 2020 10:38
Санкції.pdf
21 березня 2020 10:38
Захист довкілля.pdf
21 березня 2020 10:38
Повноваження.pdf
21 березня 2020 10:38
Ненадання свідоцтва ПДВ.pdf
21 березня 2020 10:38
Мат тех база.pdf
21 березня 2020 10:38
Лист згода опд.pdf.p7s
21 березня 2020 10:38
Право підпису.pdf
21 березня 2020 10:38
Дислокація.pdf
21 березня 2020 10:38
працівники5.pdf
21 березня 2020 10:38
Лист згода опд.pdf
21 березня 2020 10:38
Складові ціни.pdf
21 березня 2020 10:38
Товар новий.pdf
21 березня 2020 10:38
Зразки.pdf
21 березня 2020 10:38
погодження строку ТП 90.pdf
21 березня 2020 10:38
Довідка банки.pdf
21 березня 2020 10:38
Основні умови договору.pdf
21 березня 2020 10:38
Доставка.pdf
21 березня 2020 10:38
Ліцензування.pdf
21 березня 2020 10:38
Довідка довкілля.pdf
21 березня 2020 10:38
Занижені ціни.pdf
21 березня 2020 10:38
Відомості про учасника.pdf
21 березня 2020 10:38
Гарантія на товар 24 міс.pdf
21 березня 2020 10:38
Відсутність обтяжень.pdf
21 березня 2020 10:38
тендерна пропозиція.pdf.p7s
21 березня 2020 10:38
тендерна пропозиція.pdf

Документи

21 березня 2020 12:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 1 496 598,00
UAH з ПДВ
1 496 598,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО" 1 498 283,22
UAH з ПДВ
1 498 283,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 18:21
Електронний підпис
03 квітня 2020 18:21
Електронний підпис
03 квітня 2020 18:21
Копія МВС Васильєв.pdf
21 березня 2020 10:40
Електронний підпис
21 березня 2020 10:40
Електронний підпис
21 березня 2020 10:39
Висновки ДСЕЕ матеріали.pdf
21 березня 2020 10:39
Копія Статуту.pdf
21 березня 2020 10:39
Сертифікат ISO9001 2019.pdf
21 березня 2020 10:39
аналогічний договір 62Т.pdf
21 березня 2020 10:39
сертифікат ISO 14001.pdf
21 березня 2020 10:39
Копія Паспорт та ІПН.pdf
21 березня 2020 10:39
Копія Виписки ЄДРПОУ.pdf
21 березня 2020 10:39
Проект договору.pdf
21 березня 2020 10:39
Згода з тз.pdf
21 березня 2020 10:39
Копія Витягу ПДВ.pdf
21 березня 2020 10:39
технічна специфікація.pdf
21 березня 2020 10:39
Лист відгук_Ізмаїл.pdf
21 березня 2020 10:39
Порівняльна таблиця.pdf
21 березня 2020 10:39
Лист виробника.pdf
21 березня 2020 10:39
Довідки рахунки банків.pdf
21 березня 2020 10:39
ст 17 додаток 5.pdf
21 березня 2020 10:39
ст 17 Інформація.pdf
21 березня 2020 10:38
Санкції.pdf
21 березня 2020 10:38
Захист довкілля.pdf
21 березня 2020 10:38
Повноваження.pdf
21 березня 2020 10:38
Ненадання свідоцтва ПДВ.pdf
21 березня 2020 10:38
Мат тех база.pdf
21 березня 2020 10:38
Лист згода опд.pdf.p7s
21 березня 2020 10:38
Право підпису.pdf
21 березня 2020 10:38
Дислокація.pdf
21 березня 2020 10:38
працівники5.pdf
21 березня 2020 10:38
Лист згода опд.pdf
21 березня 2020 10:38
Складові ціни.pdf
21 березня 2020 10:38
Товар новий.pdf
21 березня 2020 10:38
Зразки.pdf
21 березня 2020 10:38
погодження строку ТП 90.pdf
21 березня 2020 10:38
Довідка банки.pdf
21 березня 2020 10:38
Основні умови договору.pdf
21 березня 2020 10:38
Доставка.pdf
21 березня 2020 10:38
Ліцензування.pdf
21 березня 2020 10:38
Довідка довкілля.pdf
21 березня 2020 10:38
Занижені ціни.pdf
21 березня 2020 10:38
Відомості про учасника.pdf
21 березня 2020 10:38
Гарантія на товар 24 міс.pdf
21 березня 2020 10:38
Відсутність обтяжень.pdf
21 березня 2020 10:38
тендерна пропозиція.pdf.p7s
21 березня 2020 10:38
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
Переможець 1 496 598,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
1 496 598,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 квітня 2020 15:17
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
13 квітня 2020 15:17
Протокол