Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
School furniture (school desk and chair) for elementary elementary schools
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145168 |
Місцезнаходження: | 68601, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62 |
Контактна особа: |
Генчева Анастасія Сергіївна +380484121185 buh.rayoo@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Генчева Анастасія Сергіївна +380484121185 rvoizmail@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Educationof Izmail Rayon State Administration |
National ID: | 02145168 |
Contact point: |
Hencheva Anastasiia +380484121185 buh.rayoo@gmail.com |
Additional contacts: |
Gencheva Anastasia +380484121185 rvoizmail@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2020 12:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2020 12:31 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 18 лютого 2020 12:26 |
Enquiries until: | 11 березня 2020 12:31 |
Complaints submission until: | до 17 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 березня 2020 12:31 |
Information
Estimated total value: | 1 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 15 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 16:21 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
20 лютого 2020 16:21 |
ТЕНДЕРНА ДАКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).pdf | |
20 лютого 2020 16:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf | |
18 лютого 2020 12:27 |
Тендерна документація.docx | |
18 лютого 2020 12:27 |
Тендерна документація.pdf |
20 лютого 2020 16:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2020 16:21 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
20 лютого 2020 16:21 |
ТЕНДЕРНА ДАКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).pdf
|
|||
20 лютого 2020 16:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
|
|||
18 лютого 2020 12:27 |
Тендерна документація.docx
|
|||
18 лютого 2020 12:27 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
Тобто, відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29.12.2017р. №500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01.01.2018р. скасовані стандарти державної системи сертифікації.
Таким чином, вимоги п. 3.5. Дод. 2 до тендерної документації порушують ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації та не вимагаються під час проведення переговорів з Учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства. А саме виключити вимоги, що передбачають п. 3.5. Дод. 2 до тендерної документації.
На сьогоднішній день системи управління якістю, розроблені відповідно до вимог стандарту ISO 9001, є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу. Тобто, ще до початку співпраці Замовник може бути впевненим у відповідальності Учасника, оскільки його виробництво було перевірено сторонньою організацією із сертифікації. Замовником встановлено в тендерній документації надання сертифікату на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», які не скасовані жодним нормативно-правовим документом та є чинними на сьогоднішній день.
Окрім того, діяльність будь-якого підприємства чи організації так чи інакше впливає на навколишнє середовище. І вплив цей, як правило, негативний: викиди газів у атмосферу, відходи виробництва – усе це забруднює довкілля. Одним з найперспективніших шляхів розв’язання екологічних проблем виробництва вважається системний підхід в екологічному управлінні, заснований на вимогах міжнародних стандартів серії ISO 14000. Одним з ключових стандартів, орієнтованих на поліпшення екологічних характеристик діяльності підприємства, є стандарт ISO 14001, який містить перелік та опис основних елементів системи управління навколишнім середовищем і керівні вказівки щодо їх застосування. Цей стандарт має структуру, подібну до стандарту ISO 9001, що дозволяє поєднати на підприємстві одночасно дві системи. В тендерній документації Замовник вимагає надання сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), який є чинним з 01.07.2016 року.
Зазначаємо, що отримання зазначених сертифікатів виробника продукції можливе будь-яким суб’єктом господарської діяльності (юридичні та фізичні особи), в Україні наявні сертифіковані виробники в достатній кількості. Тож Вас, як потенційного Учасника, ніщо не обмежує в отриманні даних сертифікатів для виконання вимоги Замовника.
Наголошуємо, що ч.3 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі» встановлено, що «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги в частині технічного завдання. А саме, в Україні є лише один виробник – ТОВ «Вема Кідс», який може виготовити товар з наступними технічними характеристиками:
«Всі зварні шви, гвинти та технологічні отвори мають бути прикриті декоративними пластиковими елементами.»
«Шухляда під стільницею повинна:
1. бути нерухомою;
2. бути виготовленою з цільнолитого ABS пластику чи pp пластику;
3. мати корисний об’єм більше 20 літрів;
4. мати висоту не менше 60 мм та не більше 135 мм.;
5. бути в середині ергономічно сегментованою для учнівського приладдя.
6. мати розмір не менше ніж 530*450*60 мм та не виходити за габаритні розміри столешні.»
«Спинка та сидіння стільця повинні бути виготовлені з цільнолитого АВS пластику зеленого кольору RAL 120 80 30 P та мати отвори для вентиляції повітря.»
Дискримінаційність зазначених вимог підтверджена Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3592 -р/пк-пз від 25.02.2020 у закупівлі UA-2020-01-15-003542-c (п.8 Рішення).
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги!
Також повідомляємо, що уважно ознайомившись із практикою АМКУ, та відповідно до рішення по аналогічному питанню №5053-р/пк-пз від 24.04.2019, наявні два та більше виробники зазначеного товару.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-08-000035 ● 17c9f742b9f349dc85bce3411d094622
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2020 Одеса № 98
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 08.04.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.04.2020 № 98
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-02-18-001218-а 18.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель усуненні шляхом відміни торгів.
2020-04-13 15:21:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
-
2020-04-13 16:02:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145168 |
Місцезнаходження: | 68601, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" |
1 496 598,00
UAH з ПДВ
|
1 496 598,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО" |
1 498 283,22
UAH з ПДВ
|
1 498 283,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" #42186354 |
Переможець |
1 496 598,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 12:43
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 13 квітня 2020 15:17 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель |
13 квітня 2020 15:17
|
Протокол |