Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Planting and maintenance services of green areas
Очікувана вартість
3 790 000,00 UAH
UA-2020-02-18-001208-c d117478a590a4ba1ac2244f5e2e006bf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of housing and communal services of Cherkasy city council
National ID: 26323404
Contact point: Gaidukov Mykola
+380939187480
DGKK_CK@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 3 790 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 18 лютого 2020 16:57
Enquiries until: 09 березня 2020 18:00
Complaints submission until: до 15 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 березня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 3 790 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Scope of the procurement

Тендерна документація

18 лютого 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 16:54
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
18 лютого 2020 16:54
ТД рослинництво.doc
18 лютого 2020 16:54
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000030 ● ede3cbd72c5c49e09037113d3f472996
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 13:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
21.07.2020 № 47
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.07.2020 № 47
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-18-001208-с 18.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу, в ході якого Замовнику не було надано змоги надати обгрунтовані пояснення щодо вашого розсілдування, повідомляємо, що тендерні пропозиції ФОП Ткаченко М.А.(лот № 1) та ПП "Зелена Країна" (лот № 2) відповідають умовам пункту 5 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації Замовника, та кваліфікаційним критеріям установленими статтею 16 Закону. Зокрема, надані в складі тендерної пропозиції переліки наявного обладнання і матеріально-технічної бази містять зазначений Замовником мінімум технічної бази, необхідний для надання послуг за предметом закупівлі, а саме міні трактори з культиваторами (лот №1), мотоблоки (лот № 2). Так як замовник визначив надання міні трактору, мотоблоку, ТОЩО, маючи на увазі один з перелічених механізмів, що за своїм функціоналом є подібними пристроями, які взаємозамінюють один одного. Щодо мотобуру: даний агрегат не є колісним транспортним засобом та не потребує обов’язкової реєстрації з виданням реєстраційних документів. На підтвердження наявності його у учасника, учасником у складі тендерної пропозиції було надано Інструкції з експлуатації та технічного обслуговування на одній сторінці. Щодо наданих довідок ДПІ про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів. Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами , а саме:  відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;  службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;  фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;  службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;  довідку ДПІ про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). ВИЩЕВКАЗАНА ДОВІДКА МАЄ БУТИ СФОРМОВАНА СТАНОМ НЕ РАНІШЕ ДНЯ ОГОЛОШЕННЯ ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ. Тобто завантажені довідки відповідають усім вимогам замовника Умови укладених між Замовником та переможцями ФОП Ткаченко М.А. (лот № 1) та ПП "Зелена Країна" (лот № 2), договорів надання послуг від 23.04.2020 року № 104 , та від 23.04.2020 року № 105 не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону ( у тому числі ціни за одиницю ) переможця процедури закупівлі. Істотні умови даних договорів НЕ ЗМІНЮВАЛИСЬ після їх підписання. Тому вимоги частини четвертої статті 36 Закону № 922 при їх підписанні замовником порушено не було. Дійсно, відповідно до статті 37 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону, які замовником порушені не були. Щодо порушення чинного законодавства: Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.

2020-08-19 22:04:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Озеленення та утримання зелених насаджень вздовж доріг міста
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 300 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 33 000,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1. Landscaping and maintenance of green spaces along the city roads
Current status: Complete
Estimated total value: 3 300 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 33 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 01 квітня 2020 14:28
Auction planned date: 01 квітня 2020 14:28
Закінчення: 01 квітня 2020 14:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Озеленення та утримання зелених насаджень вздовж доріг міста
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиці міста Черкаси
Дата доставки: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020

Landscaping and maintenance of green spaces along the city roads
CPV: 77310000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться після надання послуг на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 березня 2020
UA-2020-02-18-001208-cd117478a590a4ba1ac2244f5e2e006bf
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Учасник Документи Рішення
ФОП Ткаченко Марина Андріївна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП БИКОВ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 березня 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 квітня 2020 15:38
довідки МВС, ДФС
09 квітня 2020 15:38
Корупція
19 березня 2020 11:14
цінова пропозиція.pdf
19 березня 2020 11:14
проект договору.pdf
19 березня 2020 11:14
інші документи.pdf

Документи

19 березня 2020 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 березня 2020 12:38
Інші документи.pdf
19 березня 2020 12:38
Проект договору.pdf
19 березня 2020 12:38
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ткаченко Марина Андріївна

ФОП БИКОВ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ткаченко Марина Андріївна 3 101 110,00
UAH з ПДВ
3 101 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БИКОВ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 3 250 600,00
UAH з ПДВ
3 250 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 15:38
довідки МВС, ДФС
09 квітня 2020 15:38
Корупція
19 березня 2020 11:14
цінова пропозиція.pdf
19 березня 2020 11:14
проект договору.pdf
19 березня 2020 11:14
інші документи.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 12:38
Інші документи.pdf
19 березня 2020 12:38
Проект договору.pdf
19 березня 2020 12:38
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ткаченко Марина Андріївна

ФОП БИКОВ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткаченко Марина Андріївна
#2630121501
Переможець 3 101 110,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ткаченко Марина Андріївна
#2630121501
3 101 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:10
Додаткова угода № 1 до договору № 104 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 12:18
Договір надання послуг № 104.pdf укладений
23 квітня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1.2, пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг № 104 від 23.04.2020 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 2 956 510,00 грн. (два мільйони дев’ятсот п’ятдесят шість тисяч п’ятсот десять гривень 00 копійок) без ПДВ. 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML