Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи(апельсини,банани,буряк столовий, кабачки,капуста,лимони,мандарини,морква,огірок свіжий,помідори свіжі,родзинки,цибуля,яблука,полуниця,черешня)
Очікувана вартість
284 721,00 UAH
UA-2020-02-18-001002-a bff6c39bcd7842fa8d7590fd5f623996
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прижбило Людмила Олександрівна

+380933745437 osvita.lub.otg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти з питань освіти. культури, спорту та молодіжної політики Любашівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43127609
Місцезнаходження: 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, Вул. Володимира Князя, будинок 84
Контактна особа: Прижбило Людмила Олександрівна
+380933745437
osvita.lub.otg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 12:00
Очікувана вартість: 284 721,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 423,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Учасник поставляє товар протягом 2020 року згідно усної або письмової заявки Замовника до кожного дошкільного та навчального закладу за рахунок Учасника за адресою, згідно переліку (додаток 2 до договору)- Замовлення на доставку товарів надається телефоном, факсом. Постачальники продуктів харчування разом з керівником закладу складають графіки і маршрути постачання та обсяги завозу з урахуванням термінів придатності та наявності умов для зберігання.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12979 кг
Овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, Любашівський район, Навчальні заклади та дошкільні навчальні заклади,підпорядковані Відділу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5899 кг
Фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, Любашівський район, Навчальні заклади та дошкільні навчальні заклади,підпорядковані Відділу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем після поставки Постачальником замовленої партії товару згідно видаткової накладної протягом 10 банківських днів, в разі затримки фінансування розрахунок здійснюється на протязі 5 банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 11:32
ТД Овочі_ фрукти - 2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА 280 531,00
UAH з ПДВ
280 531,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 22:27
Електронний підпис
03 березня 2020 22:26
2. НОВА МТБ.pdf
03 березня 2020 22:26
2.3 Мед книжка водія.pdf
03 березня 2020 22:26
2.5 Посвідчення водія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА

Інформація про відміну

Дата відміни
04 березня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій