Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуги з технічного обслуговування мереж адмінбудівлі Мінсоцполітики: послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики)
Очікувана вартість
1 379 872,98 UAH
UA-2020-02-18-000781-a 19d1d2610770432186736e649abd84e1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гур'єва

+380442894046
+380442896207
23-2@mlsp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство соціальної політики України
Код ЄДРПОУ: 37567866
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Алла Гур'єва
+380442894046,+380442896207
23-2@mlsp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 35 Закону: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Так, відповідно до Протоколу засідання Тендерного комітету від 14.01.2020 № 2 відмінено процедуру відкритих торгів за кодом: ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуги з технічного обслуговування мереж адмінбудівлі Мінсоцполітики: послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики), очікуваною вартістю 1 475 800,00 грн з ПДВ, внаслідок подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-28-000504-b).
Замовником повторно було оголошено процедуру відкритих торгів на вищевказану закупівлю, яку в подальшому також було відмінено (Протокол засідання Тендерного комітету від 05.02.2020 № 5) внаслідок подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, а саме: у торгах прийняв участь лише один учасник ТОВ „ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС”, з ціною пропозиції 1 379 872,98 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-15-001287-c).
Таким чином, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1) звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-28-000504-b;
2) звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-01-15-001287-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 11:22
Оскарження наміру укласти договір: 29 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування мереж адмінбудівлі Мінсоцполітики: послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул.Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

18 лютого 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Переможець 1 379 872,98
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 11:22

Документи

18 лютого 2020 11:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 11:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
1 379 872,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2020 11:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 травня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:57
ПЗД 1.doc зміни до договору
31 грудня 2020 11:37
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 10:56
Договір.pdf укладений
02 березня 2020 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію Договору № 06-ПП/2020 від 02.03.2020 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуги з технічного обслуговування мереж адмінбудівлі Мінсоцполітики: послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинку Мінсоцполітики), в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі № 06-ПП/2020 від 02.03.2020. 2. Сума додаткової угоди складає 267 804 грн 29 коп (двісті шістдесят сім тисяч вісімсот чотири грн 29 коп), в т.ч. ПДВ – 44 634 грн 05 коп, за рахунок кошторисних призначень – 214 752 грн 29 коп, за рахунок відновлення касових видатків – 53 052 грн 00 коп. 3. Строк надання послуг з 01 січня 2021 року по 28 лютого 2021 року включно. 4. Додаткова угода діє з 01 січня 2021 року по 30 квітня 2021 року. 5. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. 6. Ця додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору – по одному для кожної із Сторін.»
Номер договору про закупівлю: 06-ПП/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 647 677,27
UAH (в тому числі ПДВ 274 612,87 UAH)