Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000773-a ● b0febef3ae4a4f53b17db252dd28a17d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33612019 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А |
Контактна особа: |
Владислав Чубар +380995585262 chubar_vladislav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 77 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 385,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
згідно вимог Замовника та в межах умов укладеного договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2399 одиниця
Канцелярські товари (власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі товару замовником | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 10:38 |
Додаток 1 «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження».docx |
19 лютого 2020 10:38 |
оголошення про проведення допорогової закупівлі.docx |
18 лютого 2020 10:55 |
Додаток 2 «Пропозиція».docx |
18 лютого 2020 10:55 |
Додаток 5 «Лист-згода з проектом договору».docx |
18 лютого 2020 10:55 |
Додаток 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».docx |
18 лютого 2020 10:55 |
Додаток 4 «Проєкт договору».docx |
19 лютого 2020 10:38 |
Додаток 1 «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження».docx
|
||
19 лютого 2020 10:38 |
оголошення про проведення допорогової закупівлі.docx
|
||
18 лютого 2020 10:55 |
Додаток 2 «Пропозиція».docx
|
||
18 лютого 2020 10:55 |
Додаток 5 «Лист-згода з проектом договору».docx
|
||
18 лютого 2020 10:55 |
Додаток 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».docx
|
||
18 лютого 2020 10:55 |
Додаток 4 «Проєкт договору».docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:00
Дата відповіді: 19 лютого 2020 10:22
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Товар, який Ви хочете запропонувати повинен відповідати технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, що зазначені у Додатку № 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі. Участь у закупівлі може взяти фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Товар, який Ви хочете запропонувати повинен відповідати технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, що зазначені у Додатку № 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі. Участь у закупівлі може взяти фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
70 000,01
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Канцелярські товари 02 03.pdf | укладений |
02 березня 2020 11:38
|