Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000773-a b0febef3ae4a4f53b17db252dd28a17d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Владислав Чубар

+380995585262 chubar_vladislav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33612019
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А
Контактна особа: Владислав Чубар
+380995585262
chubar_vladislav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 13:00
Очікувана вартість: 77 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


згідно вимог Замовника та в межах умов укладеного договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2399 одиниця
Канцелярські товари (власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі товару замовником Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:00
Дата відповіді: 19 лютого 2020 10:22
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Товар, який Ви хочете запропонувати повинен відповідати технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, що зазначені у Додатку № 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі. Участь у закупівлі може взяти фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 70 000,01
UAH з ПДВ
70 000,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 11:33
СЕС 2019.PDF
25 лютого 2020 11:33
гигиена Инвестпак.pdf
25 лютого 2020 11:33
Локси ручки (2).jpg
25 лютого 2020 11:33
Локси ручки (1).jpg
25 лютого 2020 11:33
Папки картон АЛЬФ.pdf
25 лютого 2020 11:33
MAESTRO special_SYK.pdf
25 лютого 2020 11:33
С5 75г м.кв 3452.pdf
25 лютого 2020 11:33
27сертифікат ІСО (1).pdf
25 лютого 2020 11:33
ТУ перечень2.jpg
25 лютого 2020 11:33
ТУ перечень.jpg
25 лютого 2020 11:33
Титульный лист (1).jpg
25 лютого 2020 11:33
2018 бум бел.jpg
25 лютого 2020 11:33
СЭС Клей 23.05.2017.pdf
25 лютого 2020 11:33
Диллерство Виват.jpg
25 лютого 2020 11:33
70000,01.pdf
25 лютого 2020 11:33
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 70 000,01
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 12:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
70 000,01
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Канцелярські товари 02 03.pdf укладений
02 березня 2020 11:38