Персональний комп’ютер для КПНЗ «Станція юних техніків» Довгинцівського району» КМР, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 74
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000745-c d427c2bb79254729a99d7986b5b96c89
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження замовника: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа замовника: Окунєва Ольга Юріївна
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Персональний комп’ютер для КПНЗ «Станція юних техніків» Довгинцівського району» КМР, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 74
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Персональний комп’ютер для КПНЗ «Станція юних техніків» Довгинцівського району» КМР, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 74
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул.Героїв АТО, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявністю бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 лютого 2020 14:11
Електронний цифровий підпис
18 лютого 2020 14:09
ТД-комп.техніка-СЮТ.docx
18 лютого 2020 14:09
Проект договору - додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:35
Дата відповіді: 21 лютого 2020 09:15
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо, що в ТД в Додатку 3 вказана модель товару (або його аналог). В п.4.14 додатку 4 до ТД зазначено: "В разі надання еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника". Крім того Учасники зобов'язані вказати в своїй пропозиції марку, модель запропонованого товару, який повинен відповідати технічним вимогам та характеристикам. Згідно ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" в закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності, сума ПДВ 20% не додається до суми учасника не платника податку. Ціни учасників не порівнюється без ПДВ. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників відбувається згідно ст 28 ЗУ "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович 22 545,75
UAH з ПДВ
22 545,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 21:18
sign.p7s
04 березня 2020 21:17
Тендерна документація.pdf
04 березня 2020 21:17
Тендерна пропозиція.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
05 березня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку