Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картридж)
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000397-a cff1d6ae72884a8ab34d9ac0f837a570
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сітак Світлана Дмитрівна

+380532630940
+380532630939
centr@csvpl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 02770127
Місцезнаходження: 36023, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Ціолковського, буд. 47
Контактна особа: Сітак Світлана Дмитрівна
+380532630940,+380532630939
centr@csvpl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 09:56
Очікувана вартість: 57 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


джерело фінансування кошти місцевого бюджету

Тендерна документація

18 лютого 2020 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картридж Konica Minolta TN 116(A1UC050) або еквівалент)
Опис предмету закупівлі:
Вартість доставки включено в ціну товару
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картридж Konica Minolta TN 116(A1UC050) або еквівалент)
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Дата доставки: 24 лютого 2020  —  11 березня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вартість доставки включено в ціну товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 09:55
Коніка.docx

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 09:56
Дата відповіді: 19 лютого 2020 13:18
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До участі в торгах допускаються учасник ФОП, їх цінова пропозиція розглядається як остаточна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 998,00
UAH з ПДВ
998,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
Переможець 998,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 16:54

Документи

27 лютого 2020 16:54
Електронний підпис
27 лютого 2020 16:53
Протокол 12.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2020 16:54
Електронний підпис
27 лютого 2020 16:53
Протокол 12.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 12:48
Імперіал картридж.pdf укладений
16 березня 2020 11:40