Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-02-18-000346-a 0fdcfb735ecb42cc82b6bd30d2f53e05
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Бойчук

+380506466383 marinkaosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02142690
Місцезнаходження: 85600, Україна , Донецька обл., місто Мар'їнка, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 20
Контактна особа: Максим Бойчук
+380506466383
marinkaosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Територіально об’єкти надання послуг з централізованого водовідведення розташовані в Донецької області. Відповідно до реєстру суб'єктів господарювання, які провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, діяльність яких регулюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, станом на 31.12.2019, розміщеного на офіційному сайті Антимонопольного Комітету України комунальне підприємства- надавачі послуг є монополістами в сфері централізованого водопостачання та водовідведення, здійснюють господарську діяльність в Донецькій області та зазначені в зведеному переліку природних монополій. Відповідно п.2 статті 35 ЗУ «Про публічні закупівлі», (далі-Закон), «…відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи…», укладання договорів на послуги з централізованого водовідведення можливо тільки з підприємствами, які здійснюють свою діяльність на вказаних територіях. У даному випадку відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі” переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 10:55
Оскарження наміру укласти договір: 24 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Тендерна документація

18 лютого 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з централізованого водовідведення для загальноосвітніх навчальних закладів м.Курахове.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 154 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з централізованого водовідведення для загальноосвітніх навчальних закладів м.Курахове.
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, загальноосвітні навчальні заклади м.Курахове, загальноосвітні навчальні заклади
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 09:46
Лист МСЄЗ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#32371188
Переможець 154 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 10:55

Документи

18 лютого 2020 10:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 10:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#32371188
154 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2020 10:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:02
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:23
ду 2 від 24.12 до дог 18-20 В від 25.02.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 10:36
ду 1 від 24.11.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 10:33
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 11:13
дог 18-20 в МСЄЗ від 25.02..pdf укладений
26 лютого 2020 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та суми договору
Номер договору про закупівлю: 18-20/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 19588,39 грн
Номер договору про закупівлю: 18-20/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 94 411,61
UAH (в тому числі ПДВ 15 735,26 UAH)