Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 2. РДЕС. Осередки 1, 2, 3. Установка піддонів під маслонаповнене обладнання, кожухів на фланцеві з'єднання і сальникову арматуру та монтаж трубопроводів зливу палива і масла з кожухів і піддонів. БМР. (РПЗ-п.4.17)
Очікувана вартість
1 521 564,32 UAH
UA-2020-02-18-000165-c 4b971ac14f5a47238dac59a0bfb71595
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Франко Юрій Аркадійович

+380513642177 y_franko@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" Відокремлений підрозділ "Южно-Українська АЕС"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Назарівська, 3
Контактна особа: Франко Юрій Аркадійович
+380513642177
y_franko@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 09:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 09:43
Очікувана вартість: 1 521 564,32 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. З технічних питань: Тюпа Олег Васильович, провідний інженер ЕЦ, тел.(05136) 4-13-01, o_tyupa@sunpp.atom.gov.ua Пустовєтов Сергій Олексійович, провідний інженер-технолог ВВ СМтаР, тел. (05136) 4-12-62, s_pustovetov@sunpp.atom.gov.ua З організаційних питань: Довганюк Ірина Григорівна, економіст ВСКТ, тел. (05136) 4-22-86; Білоус Анастасія Ігорівна, інженер ВСКТ, тел. (05136) 4-22-86. Строк виконання робіт: монтажні роботи виконати у період ППР-2020 енергоблоку № 2, закінчення: 30.06.2020 . Тривалість виконання монтажних робіт – у відповідності графіку виведення в ремонт осередків РДЕС-1, 2, 3.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 2. РДЕС. Осередки 1, 2, 3. Установка піддонів під маслонаповнене обладнання, кожухів на фланцеві з'єднання і сальникову арматуру та монтаж трубопроводів зливу палива і масла з кожухів і піддонів. БМР. (Джерело фінансування закупівлі: Кошти від господарської діяльності підприємства)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, Промзона
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в протягом 45 банківських днів. Підрядник складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
гарантійне обслуговування: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%
18 лютого 2020 09:39
Креслення.7z
18 лютого 2020 09:39
Кошториси.7z
18 лютого 2020 09:39
Додаток 4 Форма страхової гарантії.doc
18 лютого 2020 09:39
Додаток 3 Технічні вимоги.pdf
18 лютого 2020 09:39
Додаток 2 Проект договору.doc
18 лютого 2020 09:39
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
18 лютого 2020 09:39
ДДЗ.docx
18 лютого 2020 09:39
ОГОЛОШЕННЯ _11.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 09:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ТМ Одеса 1 427 326,72
UAH
1 427 326,72
UAH
1.1111111111 1 284 594.05 Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 20:33
19. Додатки.rar
24 лютого 2020 20:33
17.1 Відгуки.pdf
24 лютого 2020 20:32
13.1 Декларація Альянс.pdf
24 лютого 2020 20:32
13. Дозвіл ТМ ОДЕСА.pdf
24 лютого 2020 20:32
12. Ліцензія.pdf
24 лютого 2020 20:32
11. Санкції.pdf
24 лютого 2020 20:32
4. Технічні вимоги.pdf
24 лютого 2020 20:32
3. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТМ Одеса

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТМ Одеса
#00121169
Переможець 1 427 326,72
UAH
02 березня 2020 12:45

Документи

02 березня 2020 12:45
433.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТМ Одеса
#00121169
1 427 326,72
UAH
Документи

Документи

02 березня 2020 12:45
433.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 15:20
Д с 1 к 03 2020 зарег.PDF зміни до договору
28 серпня 2020 14:48
Дог. 03 2020 зар .PDF укладений
25 березня 2020 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди, а саме «Корегування ПКД» була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 20-123-11-20-06229
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 426 646,27
UAH