Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Очікувана вартість
13 000 000,00 UAH
UA-2020-02-17-003133-a c4e4fce7d2c649a9a5383797662347cc
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круцик Роман

+380673605948 dubnovoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 31525841
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., місто Дубно, ВУЛИЦЯ ГІРНИЦЬКА, будинок 3 А
Контактна особа: Круцик Роман
+380673605948
dubnovoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 21:20
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 22:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 15:32
Очікувана вартість: 13 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5400000 кіловат-година
Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35604, Україна, Рівненська область, Дубно, Гірницька 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 21:20
ТД електроенергія 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-18-000035 ● 5d48e7d8185340cc9dfd95efea4ee0c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.02.2020 № 17

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.02.2020 № 17.

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-17-003133-a 17.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області

Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-18 16:35:44

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-17-003133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель видом (предметом) закупівлі є товари.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель по відкритих торгах (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-02-17-003133-a) очікувана вартість закупівлі 13000000,00 грн. Дата оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу – 17 лютого 2020 року. Офіційний курс євро до гривні за інформацією Національного банку України станом на 17 лютого 2020 року – 26,49440000 грн. Враховуючи курс євро на 17.02.2020 сума еквівалентна 133 тисячам євро на вказану дату складає 3523755,20 грн.
Тобто, очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквівалентну 133тисячам євро.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому в електронній системі опубліковано річний план закупівлі UA-P-2020-02-17-009877-a на 2020 рік яким передбачено проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів, а не закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Вкажіть підстави не оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі додатково англійською мовою. Також, поясніть чому у зв’язку з перевищенням вартості закупівлі межі, встановленої у частині четвертій статті 10 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерна документація, оприлюднені не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, а не в строк не пізніше 30 днів, як це визначено частиною першою статті 10 Закону.
Під час проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація (додаток №1) Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 4, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Поясніть чому при складанні тендерної документації не враховано норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в цій частині.
Крім того, вказаний додаток до тендерної документації не містить вимоги про надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації згідно з частиною 2 статті 17 Закону. Тобто, при складанні ТД Замовником не враховано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-19 17:14:33

Відповідь на запит

Тендерний комітет помилково обрав процедуру закупівлі відкриті торгі замість проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з помилково (технічно) обраною процедурою закупівлі відкриті торги замість проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою відсутня можливість внести зміни в річний план щодо процедури закупівлі та у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону підприємство КП «ДУбноводоканал» відміняє торги.

2020-02-26 16:37:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Виявлені за результатами проведеного моніторингу порушення усунуті Замовником шляхом відміни торгів

2020-02-27 15:32:39

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 лютого 2020 16:56
Коментар щодо відміни: Допущена технічна (механічна) помилка
Документи:
24 лютого 2020 16:56
Електронний підпис
24 лютого 2020 16:54
Протокол № 4.jpg