Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний, канцелярські товари
Очікувана вартість
359 898,00 UAH
UA-2020-02-17-003014-a 11058b41ce6b484d84996779afe6d8d5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лиховий Віталій Миколайович

+380442533015 lihovii@ombudsman.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ
Код ЄДРПОУ: 21661556
Вебсайт: http://www.ombudsman.gov.ua/
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8
Контактна особа: Лиховий Віталій Миколайович
+380442533015
lihovii@ombudsman.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 12:00
Очікувана вартість: 359 898,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

24 лютого 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 17:18
перелік змін до ТД-3019-н.pdf
24 лютого 2020 17:18
ТД-30190000-7-н.pdf
24 лютого 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 17:18
перелік змін до ТД-3019-н.pdf
24 лютого 2020 17:18
ТД-30190000-7-н.pdf
17 лютого 2020 18:13
30190000-7.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні параметри
Дата подання: 20 лютого 2020 13:31
Дата відповіді: 24 лютого 2020 17:19
В технічних характеристиках тендерної документації - додаток №2 (Лот№ 1 - папір офісний), ви вказали папір клас А. Які повинні бути показники паперу по: білизні , яскравості, товщині, непрозорості?
Відповідь: Шановний запитувачу, замовником торгів переглянуті технічні вимоги до предмету закупівлі за ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (2 лоти) та внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-003014-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 20 лютого 2020 17:06
Вимога на умови лоту "2. Канцелярські товари"
Доброго дня, шановний Замовнику! Маємо намір взяти участь в закупівлі UA-2020-02-17-003014-a по лоту "Канцелярські товари". Вивчивши вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик товару, просимо надати роз'яснення щодо характеристик товару, та внести зміни в тендерну документацію. По позиціям 2, 3, 4, 5 "Біндер" в колонці "Кількість" од. виміру "шт." вказана кількість, просимо пояснити, мається на увазі штуки чи пачки. По позиціям "Конверт С-5", "Конверт С-4", "Конверт В-4" крафт не вказаний тип склеювання та щільність паперу, просимо доповнити інформацію. В позиції "Коректор-ручка" та "Коректор-стрічка"- просимо внести уточнення щодо об'єму та розміру. По позиціям "Степлер №24/6" та "Степлер №10"- не вказана кількість аркушів, що зшиває степлер. По поз. "Маркер червоний" не вказано тип маркера, також вказана товщина лінії письма 1-4,5 мм, але на ринку України немає маркера текстового червоного з такою товщиною лінії письма. Таким розмірам відповідає маркер рожевого кольору, або якщо ж вимагається червоний колір, тоді необхідно вказувати товщину лінії письма 1-4,6 мм (ТМ Centropen). По поз. "Маркер перм. чорний" вказана лінія письма 1-4,5 мм, але на ринку України відсутній маркер з такими характеристиками, тому просимо змінити товщину лінії на ту, що є у маркерів, які присутні на ринку (наприклад 1-4,6 мм ТМ Centropen, 2-4 мм ТМ Buromax, або 1-3 мм ТМ 4Office або ТМ SCHOLZ). По поз. "Підставка настільна, органайзер" не вказано кількість відділень. Також відсутня інформація, чи можно пропонувати товар з кращими технічними та якісними характеристками, або необхідно запропонувати товар за вказаними характеристиками без можливості надання покращеного еквіваленту . Просимо внести відповідні зміни в технічні вимоги тендерної документації, а також включити вимогу до Учасників вказувати торгівельну марки і артикул товару, який пропонується, для забезпечення відкритості та рівних умов для всіх Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 17:20
Шановний запитувачу, замовником торгів переглянуті технічні вимоги до предмету закупівлі за ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (2 лоти) та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-003014-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 20 лютого 2020 17:36
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-02-17-003014-a на закупівлю «Папір офісний» де Замовником виступає СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-02-17-003014-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу були встановлені дуже неоднозначно та не містять конкретних показників якості. Зважаючи на це папір, який може бути запропонований учасниками неможливо ідентифікувати та підтвердити його якість, адже фактично відсутні технічні вимоги окрім позначки «клас А».
Просимо Вас виключити параметр до паперу А4 - «клас А», та внести конкретні технічні показники, такі як: білизна, товщина, непрозорість та інші для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 17:20
Шановний запитувачу, замовником торгів переглянуті технічні вимоги до предмету закупівлі за ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (2 лоти) та внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Папір офісний
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 192 150,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 960,75 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 березня 2020 13:16
Закінчення: 05 березня 2020 13:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2007 шт
Папір офісний
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київська область, Київ, Інститутська, 21/8
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 17:17
перелік змін до ТД-3019-н.pdf
24 лютого 2020 17:17
ТД-30190000-7-н.pdf
24 лютого 2020 17:17
перелік змін до ТД-3019-н.pdf
24 лютого 2020 17:17
ТД-30190000-7-н.pdf
17 лютого 2020 18:13
30190000-7.pdf

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 11:01
Дата відповіді: 20 лютого 2020 16:54
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання. Тендерною документацією на закупівлю паперу офісного та канцелярських товарів за ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне не міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, учасники мають право подавати тендерні пропозиції, які відповідають вимогам тендерної документації, в тому числі технічним.
Щодо другого питання. Тендерною документацією на закупівлю паперу офісного та канцелярських товарів за ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне передбачена форма тендерної пропозиції (додаток 3 до Тендерної документації), яка є обов’язковою для подання учасником в складі тендерної пропозиції та яка передбачає надання учасником інформації про товар, що пропонується учасником.
Щодо третього питання Тендерною документацію на закупівлю паперу офісного та канцелярських товарів за ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне визначена недискримінація учасників щодо участі в процедурі закупівлі. Також тендерною документацією визначені критерії та методика оцінки тендерних пропозицій.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-003014-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 20 лютого 2020 17:36
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-02-17-003014-a на закупівлю «Папір офісний» де Замовником виступає СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-02-17-003014-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу були встановлені дуже неоднозначно та не містять конкретних показників якості. Зважаючи на це папір, який може бути запропонований учасниками неможливо ідентифікувати та підтвердити його якість, адже фактично відсутні технічні вимоги окрім позначки «клас А».
Просимо Вас виключити параметр до паперу А4 - «клас А», та внести конкретні технічні показники, такі як: білизна, товщина, непрозорість та інші для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 17:20
Шановний запитувачу, замовником торгів переглянуті технічні вимоги до предмету закупівлі за ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (2 лоти) та внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 150 002,52
UAH з ПДВ
133 766,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 144 159,60
UAH з ПДВ
139 914,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 17:09
Електронний підпис
12 березня 2020 17:09
переможець.pdf
05 березня 2020 14:15
Електронний підпис
05 березня 2020 14:15
Пропозиція оновлена.pdf
05 березня 2020 14:08
Електронний підпис
04 березня 2020 11:38
Електронний підпис
04 березня 2020 10:11
Електронний підпис

Публічні документи

04 березня 2020 11:51
Електронний підпис
04 березня 2020 11:51
ч. 2 ст.17.pdf
04 березня 2020 11:51
технічні вимоги.pdf
04 березня 2020 11:51
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 березня 2020 11:51
Протокол.pdf
04 березня 2020 11:51
пропозиція.pdf
04 березня 2020 11:51
проект договору.pdf
04 березня 2020 11:51
п.9 ч.1 ст.17.pdf
04 березня 2020 11:51
п.7 ч.1 ст.17.pdf
04 березня 2020 11:51
п.6 ч.1 ст.17.pdf
04 березня 2020 11:51
п.4 ч.1 ст.17.pdf
04 березня 2020 11:51
п.3 ч.1 ст.17.pdf
04 березня 2020 11:50
п.2 ч.1 ст.17.pdf
04 березня 2020 11:50
п.1 ч.1 ст.17.pdf
04 березня 2020 11:50
п. 8 ч.1 ст.17.pdf
04 березня 2020 11:50
Наказ.pdf
04 березня 2020 11:50
Звітність на 25.02.2020р..pdf
04 березня 2020 11:50
Договір Апеляційний суд.pdf
04 березня 2020 11:50
довідка санкції.pdf
04 березня 2020 11:50
довідка про досвід.pdf
04 березня 2020 11:50
Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2020 11:50
відомості про учасника.pdf
04 березня 2020 11:50
Витяг ПДВ Ромус.pdf
04 березня 2020 11:50
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
04 березня 2020 11:50
Виписка.pdf
04 березня 2020 11:50
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 березня 2020 11:50
Протокол.pdf
04 березня 2020 11:49
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
04 березня 2020 11:49
Наказ.pdf
04 березня 2020 11:49
Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2020 11:49
Витяг ПДВ Ромус.pdf
04 березня 2020 11:49
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
04 березня 2020 11:49
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Рішення скасоване 133 766,40
UAH з ПДВ
30 березня 2020 18:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 133 766,40
UAH з ПДВ
30 березня 2020 18:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Рішення скасоване 139 914,48
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 16:58
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 139 914,48
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 17:56

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

30 березня 2020 18:15
Електронний підпис
30 березня 2020 18:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
30 березня 2020 18:14
30_03_20.doc

Документи

01 квітня 2020 17:56
Електронний підпис
01 квітня 2020 17:55
лот 1-ост.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
01 квітня 2020 17:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі