Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари (папір туалетний, рушники)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-02-17-002741-a aabcc284d3db4d038b321b6e7d8bd72f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вадим Киричук

+380442925908 econom@charts.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Вадим Киричук
+380442925908
econom@charts.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 12:52
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2428 упаковка
Господарчі товари (папір туалетний, рушники) (за власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, Київ, проспект Гагаріна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:52
Дата відповіді: 19 лютого 2020 09:52
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Поставка еквіваленту не передбачено. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та оцінюємо пропозицію ФО-П неплатників ПДВ: розглядаємо його ціну як остаточну .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ " 36 990,40
UAH з ПДВ
36 990,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" 38 645,52
UAH з ПДВ
38 645,52
UAH з ПДВ
Документи
ООО ВАЛАНТА 39 571,00
UAH з ПДВ
39 571,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 12:17
Електронний підпис
21 лютого 2020 12:16
Згода з договором.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 13:25
Zewa.pdf
19 лютого 2020 13:25
Виписка Валанта 2019.pdf
19 лютого 2020 13:25
Гарантійний лист.pdf
19 лютого 2020 13:25
Довідка якість товару.pdf
19 лютого 2020 13:25
наказ0001.pdf
19 лютого 2020 13:25
ПДВ_Валанта.pdf
19 лютого 2020 13:25
Пропозиція.pdf
19 лютого 2020 13:24
Статут_стор.2.PDF
19 лютого 2020 13:24
статут0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА"

ООО ВАЛАНТА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "
#2592310439
Переможець 36 990,40
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:59

Документи

24 лютого 2020 16:58
protocol_6.JPEG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "
#2592310439
36 990,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2020 16:58
protocol_6.JPEG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:58
dogovir.PDF укладений
10 березня 2020 09:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 36 990,40
UAH