Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-02-17-002717-a b64d981bf50948df8837a0cfe52170b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сатківська Алла Вікторівна

+380382655390 vidnosyny@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03198563
Вебсайт: http://soczahist.km.ua
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32
Контактна особа: Сатківська Алла Вікторівна
+380382655390
vidnosyny@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 11:19
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 найменувань
Офісне устаткування та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, будинок 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1 Розрахунок проводиться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 4.2 Оплата вважається здійсненою з дати зарахування відповідної суми грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4.3. Замовник оплачує поставлений Виконавцем товар згідно договору та накладної протягом 7 робочих днів з моменту підписання сторонами накладної на поставлений товар. 4.4. Оплата товару здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 17:00
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx
17 лютого 2020 17:00
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
17 лютого 2020 17:00
4.1 Додаток 1 Форма тендерна пропозиція.docx
17 лютого 2020 17:00
4 ТД канцтовари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:51
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:37
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У разі, коли у додатку 2 у якості вимог до предмета закупівлі зазначено вказівку на виробника товару чи матеріалу або його складових, торгову марку, комерційне найменування, то учасник має право за власним вибором пропонувати на торги зазначений товар, або його еквівалент. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
2. На виконання вимог Тендерної документації учасники надають тендерну пропозицію із зазначенням товару, який пропонується , а також пояснювальну записку з детальним описом основних технічних характеристик товару.
3. Участь можуть брати як фізичні, так і юридичні особи без обмежень. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ. Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Просимо дати роз’яснення щодо деяких позицій товарів:
Дата подання: 19 лютого 2020 13:24
Дата відповіді: 26 лютого 2020 18:03
Доброго дня! Згідно частині ІІІ, розділу 6, пункту 3.6.4. тендерної документації: «У разі, коли у додатку 2 у якості вимог до предмета закупівлі зазначено вказівку на виробника товару чи матеріалу або його складових, торгову марку, комерційне найменування, то учасник має право за власним вибором пропонувати на торги зазначений товар, або його еквівалент. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками». Чи будуть прийняті до розгляду еквіваленти, які не повністю відповідають показникам предмету закупівлі, а мають кращі технічні характеристики? Яка кількість поставок планується? В якому обсязі? Просимо дати роз’яснення щодо деяких позицій товарів: 1. Поз. 9 згідно Додатку №3 до тендерної документації – Коректор-ручка Delta by AXENT 0.8 мм 12 мл. Згідно з інформацією, наведеною на сторінці в мережі інтернет ТМ «Axent» за адресою: https://axent.com.ua/uk/kancelyarske-pryladdya-ta-dribnyci/korektory/korektor-ruchka-axent-7004-12-ml не підтверджується параметр 0,8мм. Просимо уточнити технічне завдання. 2. Поз. 12 згідно Додатку №3 до тендерної документації – Календар перекидний Buromax (настільний). Настільні перекидні календарі бувають двох типів: у вигляді «будиночку» та у вигляді окремих аркушів, які вставляються в спеціальну підставку. Який саме календар потрібен? 3. Поз. 25 - Ручки гелеві GEL Ink Pen 0,5 (чорні). Просимо уточнити технічні характеристики товару, тому що "GEL Ink Pen" цен не торговельна марка та не артикул товару, а позначення гелевої ручки. 4. Поз. 27 - Підставка під перекидний календар СП-к ПК. Просимо уточнити артикул підставки, тому що при пошуку підставки з артикулом "СП-к ПК" у мережі Internet у результатах немаэ підставок з потрідним артикулом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть розглядатися еквіваленти товару, які відповідають технічним характиристикам Замовника або є кращими.
Щодо позиції 9 - Додатку 3 Тендерної документації визначальними характиристиками є: коректор-ручка, торгової марки Axent об'єм 12 мл;
Щодо позиції 12 - Додатку 3 Тендерної документації потрібно надати календарі перекидні у вигляді окремих аркушів;
Щодо позиції 25 - Додатку 3 Тендерної документації: ручка гелева, товщина пера 0.5 мм, гумовий грип, колір чорнила - чорний, не автоматична;
Щодо позиції 27 - Додатку 3 Тендерної документації: підставка під календар, артикул ПКУ-01

Поставка товару - згідно заявки Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОРВЕТ 170 692,68
UAH з ПДВ
167 692,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 178 541,28
UAH з ПДВ
169 192,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 208 896,30
UAH з ПДВ
208 896,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 11:59
Електронний підпис
16 березня 2020 11:57
довідка про несудимість
05 березня 2020 14:54
довідка МВС
24 лютого 2020 12:44
Електронний підпис
24 лютого 2020 12:29
товари з РФ.pdf
24 лютого 2020 12:29
Статут.pdf
24 лютого 2020 12:29
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 лютого 2020 12:29
проект договору.pdf
24 лютого 2020 12:29
про формування ціни.pdf
24 лютого 2020 12:29
про санкції.pdf
24 лютого 2020 12:29
про аналоги.pdf
24 лютого 2020 12:29
Копія паспорта.pdf
24 лютого 2020 12:29
Копія коду.pdf
24 лютого 2020 12:29
Захист довкілля.pdf
24 лютого 2020 12:29
доставка за адресою.pdf
24 лютого 2020 12:29
довідка щодо ліцензій.pdf
24 лютого 2020 12:28
довідка про витрати.pdf
24 лютого 2020 12:28
довідка по ст.17.pdf
24 лютого 2020 12:28
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 лютого 2020 12:28
Витяг по Корвету 10.12.2019.pdf
24 лютого 2020 12:28
Виписка.pdf
24 лютого 2020 12:28
01 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 17:26
Електронний підпис
03 березня 2020 17:26
ч. 2 ст.17.pdf
03 березня 2020 17:26
технічне завдання.pdf
03 березня 2020 17:26
тендерна пропозиція.pdf
03 березня 2020 17:26
таблиця відповідності.pdf
03 березня 2020 17:26
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 березня 2020 17:26
Протокол.pdf
03 березня 2020 17:26
проект договору.pdf
03 березня 2020 17:26
п.9 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 17:26
п.7 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 17:25
п.6 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 17:25
п.4 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 17:25
п.3 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 17:25
п.2 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 17:25
п.1 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 17:25
п. 8 ч.1 ст.17.pdf
03 березня 2020 17:25
Наказ.pdf
03 березня 2020 17:25
загальні відомості.pdf
03 березня 2020 17:25
Договір Апеляційний суд.pdf
03 березня 2020 17:25
довідка санкції.pdf
03 березня 2020 17:25
довідка про досвід.pdf
03 березня 2020 17:25
Довідка ЄДРПОУ.pdf
03 березня 2020 17:24
Витяг ПДВ Ромус.pdf
03 березня 2020 17:24
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
03 березня 2020 17:24
Виписка.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 10:47
Електронний підпис
02 березня 2020 16:03
Електронний підпис
02 березня 2020 16:01
Таблиця відповідності.pdf
02 березня 2020 16:01
Проект договору (Дод. 3).pdf
02 березня 2020 16:01
Довідка про ціни.pdf
02 березня 2020 16:01
Довідка ДФС (До. 6.03).pdf
02 березня 2020 16:01
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
02 березня 2020 16:01
Довідка МВС ( до 22.03).pdf
02 березня 2020 16:01
Довідка НАЗК (до 13.03).zip
02 березня 2020 16:01
Лист про несертифікацію.pdf
02 березня 2020 16:01
Лист гарантія по ст 17.pdf
02 березня 2020 16:01
Довідка про печатку.pdf
02 березня 2020 16:01
Лист про санкнції.pdf
02 березня 2020 16:01
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
02 березня 2020 16:01
Довідка по СТ_9п_9.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОРВЕТ

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОРВЕТ
#21337459
Переможець 167 692,68
UAH з ПДВ
11 березня 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОРВЕТ
#21337459
167 692,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 15:40
договір укладений
23 березня 2020 15:24