Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з забезпечення доставки Абонентам судових повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки)
Очікувана вартість
151 385,08 UAH
UA-2020-02-17-002385-a 91482707f442433ebcd1740fab0e4afc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Савчук

+380567450720 savchuk@dp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26239738
Вебсайт: http://dp.court.gov.ua/tu04/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 57
Контактна особа: Оксана Савчук
+380567450720
savchuk@dp.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 151 385,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72720000-3: Послуги у сфері глобальних мереж


1 повістка=1 послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
504617 послуга
Послуги з забезпечення доставки Абонентам судових повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72720000-3 — Послуги у сфері глобальних мереж

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата здійснюється протягом 7 банківських днів з момменту отримання Замовником рахунку та акту наданих послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 16:11
ТД СМС 2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги.
Дата подання: 18 лютого 2020 10:18
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:36
Доброго дня! Підкажіть будь ласка: - яка загальна кількість повісток по контракту? - розмір (кількість частин) смс у повістці? - бажаний протокол інтеграції АДСУ? - загальний процес розсилки данних повісток? Дякую!
Відповідь: доброго дня!
Загальна кількість повісток по контракту: чітко зазначена в оголошенні та в тендерній документації та складає 504617 судових повісток
Кількість частин в повідомленні коливається в залежності від розміру тексту, який буде вказано в повістці працівником суду, в середньому може складати від 1 до 5 частин на повідомлення.
Бажаний протокол інтеграції АДСУ - адміністратором АСДС визначено ДП «Інформаційні судові системи», всі питання щодо інтеграції до розробників даного ПЗ.
Процес розсилки повісток:
1. В АСДС створюється документ «Повістка», текст якого відправляється на вказаний номер телефону.
2. Відправлення та доставка абоненту контролюється працівником суду через признак статусу повідомлення(на відправлення, відправлено, доставлено, абонент тимчасово недоступний та інші)
3. Від оператора приходить підтвердження доставки повідомлення
4. Після отримання працівник суду роздруковує підтвердження доставки/недоставки повідомлення
з повагою,
Голова ТК Карпеко Є.В. (протокол засідання ТК №3 від 18.02.2020)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Інформаційні судові системи" 150 590,58
UAH з ПДВ
150 590,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 15:04
Електронний підпис
03 березня 2020 14:57
Пропозиція смс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Інформаційні судові системи

Інформація про відміну

Дата відміни
03 березня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій