Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко рідке, пастеризоване (жирн. 2,6%), згущене молоко (8,5%)
Очікувана вартість
435 538,95 UAH
UA-2020-02-17-002080-a 2434bcc6168d4edab22c9c0e0e123f78
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Соколенко

+380473340183 osvitasmilaprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38627941
Вебсайт: http://www.osvita.smila.com
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Перемоги, 18
Контактна особа: Ірина Соколенко
+380473340183
osvitasmilaprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 13:32
Очікувана вартість: 435 538,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 177,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19866.2 літр
Молоко рідке, пастеризоване (жирн. 2,6%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Перемоги, б. 18 (підпорядковані заклади дошкільної освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
587.9 кілограми
Згущене молоко (8,5%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Перемоги, б. 18 (підпорядковані заклади дошкільної освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:14
Перелік змін.docx
24 лютого 2020 16:14
ТД_молоко нова редакція.doc
17 лютого 2020 15:29
Проект дог молоко.docx
24 лютого 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:14
Перелік змін.docx
24 лютого 2020 16:14
ТД_молоко нова редакція.doc
17 лютого 2020 15:29
ТД_молоко.doc
17 лютого 2020 15:29
Проект дог молоко.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

2. Додаток 2 до тендерної документації - Технічна специфікація.
Дата подання: 21 лютого 2020 15:46
Дата відповіді: 24 лютого 2020 16:08
Доброго дня! В тендерній документації вказано, що є Додаток 1 до тендерної документації. Проект договору про закупівлю; Порядок змін умов договору про закупівлю та Додаток 2 до тендерної документації - Технічна специфікація. Як можна побачити додаток 2, коли він вітсутній в додатках до тендерної документації?
Відповідь: У зв'язку із виявленням технічної помилки, у тендерну документацію внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 415 388,29
UAH з ПДВ
415 388,29
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДРАЧ ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА 430 500,00
UAH з ПДВ
430 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 15:32
Електронний підпис
10 березня 2020 15:31
довідка про несуд..pdf
10 березня 2020 15:29
довідка дфс.pdf
02 березня 2020 16:40
Електронний підпис
02 березня 2020 16:39
ОТ. ЯКІСТЬ МОЛОКО.pdf
02 березня 2020 16:39
кк. ТЗ 72-79.pdf
02 березня 2020 16:39
КК. ТЗ 21-51.pdf
02 березня 2020 16:39
СТ. 17 ДОВІДКА Ч1._Ч2.pdf
02 березня 2020 16:39
2 КК. КОПІЯ СВІДОЦТВ ТЗ.pdf
02 березня 2020 16:39
8 КК Оренда складу.pdf
02 березня 2020 16:39
кк. оренда майна.pdf
02 березня 2020 16:39
ІН.Паспорт + код.pdf
02 березня 2020 16:39
от. тех. спец..pdf
02 березня 2020 16:39
ін. потужності.pdf
02 березня 2020 16:39
кк. довідка МТБ.pdf
02 березня 2020 16:39
ІН. ВИТЯГ З ЄДР.pdf
02 березня 2020 16:39
КК. ТЗ 54-11.pdf
02 березня 2020 16:39
КК. ВІДГУК 3 ЛІКАРНЯ.pdf
02 березня 2020 16:39
ІН.КОПІЯ ВИПИСКИ З ЄДР.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 16:13
Електронний підпис
03 березня 2020 16:12
ін. Паспорт код.pdf
03 березня 2020 16:12
ІН.печатка.pdf
03 березня 2020 16:12
кк.Довідка працівники.pdf
03 березня 2020 16:12
КК. КОПІЯ САН. ПАСПОРТ.pdf
03 березня 2020 16:12
1.1 КК. Довідка МТЗ.pdf
03 березня 2020 16:12
ст.17.pdf
03 березня 2020 16:12
ін. КОПІЯ Виписка ЄДР.pdf
03 березня 2020 16:12
ОТ. ДОВІДКА-ОПИС молоко.pdf
03 березня 2020 16:12
от якість молоко.pdf
03 березня 2020 16:12
ін. Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП ДРАЧ ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#2931607704
Переможець 415 388,29
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#2931607704
415 388,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2022 12:51
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 12:29
ДУ №4 до Дог№96 від 2021-02-24 (1).pdf зміни до договору
24 лютого 2021 12:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:44
ДУ_3_дог_96.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:36
ДУ_2 від_96.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 09:53
ДУ1 договір 96 19052020.pdf зміни до договору
19 травня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 09:44
договир 96 26032020.pdf укладений
26 березня 2020 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розділу 3 Договору затвердити подану цінову пропозицію (додається). Сума договору після внесення змін складає 218448,39 грн. (двісті вісімнадцять тисяч чотириста сорок вісім грн. 39 коп.) без ПДВ та зменшується на 196939,90 грн. Кількість (молоко рідке, пастеризоване (жирн. 2,6%)) зменшується на 9122,0 кг. та після внесення змін складає 10744,2 кг. Кількість (згущене молоко (8,5%)) зменшується на 332,0 кг. та після внесення змін складає 255,9 кг. Дана додаткова угода вступає в дію з дати підписання та діє до 31.12.2020року. Всі інші пункти Договору залишити без змін. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках – по одному для кожної із сторін є невід’ємною складовою частиною Договору від 26.03.2020 № 96.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У з'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (відповідно до п. 1 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII), Сторони домовились внести наступні зміни до Договору від 26.03.2020 №96: 1. Відповідно до розділу 3 Договору затвердити подану цінову пропозицію (додається). 2. Сума договору після внесення змін складає 218324,80 грн. без ПДВ та зменшується на 123,59 грн. 3. Кількість товару (молоко пастеризоване (жирн.2,6%)) зменшується на 0,200 л. та після внесення змін складає 10744 л. 4. Кількість товару (згущене молоко(8,5%)) зменшується на 1,2 кг. та після внесення змін складає 254,70 кг. 5. Дана додаткова угода вступає в дію з дати підписання та діє до 31.12.2020. 6.Всі інші пункти Договору залишити без змін. 7.Дана Додаткова угода складена у двох примірниках - по одному для кожної із сторін є невід'ємною частиною Договору від 26.03.2020 №96.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), відповідно до Договору від 26.03.2020 №96, сторони домовились продовжити дію договору на строк достатній для проведення тендерної процедури на початку 2021 року. Обсяги, що перевищують 20 відсотків суми визначеної в Договорі, будуть визначені після затвердження видатків на цю мету в установленому порядку. 1. Сума договору складає 43556 грн.60 коп. 2. Дана додаткова угода вступає в дію з дати підписання та діє до 31.03.2021 року. 3. Всі інші пункти Дорговору залишити без змін. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках - по одному для кожної із сторін є невід'ємною складовою частиною Договору від 26.03.2020 №96.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (відповідно до п. 1 ч.4 ст. 36 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII), Сторони домовились внести наступні зміни до Договору від 26.03.2020 №96: 1. Відповідно до розділу 3 Договору затвердити подану цінову пропозицію (додається). 2. Сума договору після внесення змін складає 43488,65 грн.. (сорок три тисячі чотириста вісімдесят вісім гривень, 65 коп.) без ПДВ та зменшується на 67,95 грн. 3. Кількість товару (молоко пастеризоване (жирн.2,6%)) зменшується на 1,00 л. Та після внесення змін складає 2147,00 л. 4. Кількість товару (згущене молоко (8,5%)) зменшується на 0,500 кг. Та після внесення змін складає 49,5 кг. 5. Договір вважати виконаним. 6. Дана додаткова угода вступає в дію з дати підписання та діє до 31.12.2021. 7. Всі інші пункти Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 488,65
UAH