Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Городоцька центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02004216 |
Місцезнаходження: | 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул.Шевченка, 40 |
Контактна особа: |
Хоменко Олександр Анатолійович +380385131614 gorodok3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 15:27 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 15:27 |
Очікувана вартість: | 427 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 278,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Деревина | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 14:49 |
Додаток 1 до Протоколу 14.pdf | |
26 лютого 2020 14:49 |
Протокол 14-зміни.pdf | |
26 лютого 2020 14:48 |
Тендерна документація-зміни3.doc | |
25 лютого 2020 16:21 |
Протокол_11-додаток1.pdf | |
25 лютого 2020 16:21 |
Протокол_11-зміни.pdf | |
25 лютого 2020 16:21 |
Додаток 5-зміни.docx | |
25 лютого 2020 16:21 |
Додаток 2-зміни2.docx | |
21 лютого 2020 21:05 |
Протокол 9 зміни.pdf | |
21 лютого 2020 21:05 |
Додаток 4-зміни.docx | |
17 лютого 2020 15:23 |
Додаток 3.docx | |
17 лютого 2020 15:23 |
Додаток 1.docx |
26 лютого 2020 14:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 лютого 2020 14:49 |
Додаток 1 до Протоколу 14.pdf
|
|||||||||
26 лютого 2020 14:49 |
Протокол 14-зміни.pdf
|
|||||||||
26 лютого 2020 14:48 |
Тендерна документація-зміни3.doc
|
|||||||||
25 лютого 2020 16:21 |
Протокол_11-додаток1.pdf
|
|||||||||
25 лютого 2020 16:21 |
Протокол_11-зміни.pdf
|
|||||||||
25 лютого 2020 16:21 |
Додаток 5-зміни.docx
|
|||||||||
25 лютого 2020 16:21 |
Додаток 2-зміни2.docx
|
|||||||||
21 лютого 2020 21:05 |
Протокол 9 зміни.pdf
|
|||||||||
21 лютого 2020 21:05 |
Додаток 4-зміни.docx
|
|||||||||
17 лютого 2020 15:23 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||
17 лютого 2020 15:23 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-18-000037 ● ba28234cf00348339b26b194943c91c4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2020 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.02.2020 № 9
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 18.02.2020 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-17-002019-a 17.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
КНП "Городоцька ЦРЛ" здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
2020-02-25 18:01:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом внесення змін в тендерну документацію. Протокол засідання тендерного комітету №14 від 26.02.2020
2020-03-06 09:48:47