Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина
Очікувана вартість
427 800,00 UAH
UA-2020-02-17-002019-a 8e6185bef01d4c33b08965a363720eb5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Олександр Анатолійович

+380385131614 gorodok3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Городоцька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02004216
Місцезнаходження: 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул.Шевченка, 40
Контактна особа: Хоменко Олександр Анатолійович
+380385131614
gorodok3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 15:27
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 15:27
Очікувана вартість: 427 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 278,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
620 м.куб
"Деревина" (Дрова паливні твердої породи (окрім берези))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м.Городок, вул.Шевченка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Деревина Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 14:49
Додаток 1 до Протоколу 14.pdf
26 лютого 2020 14:49
Протокол 14-зміни.pdf
26 лютого 2020 14:48
Тендерна документація-зміни3.doc
25 лютого 2020 16:21
Протокол_11-додаток1.pdf
25 лютого 2020 16:21
Протокол_11-зміни.pdf
25 лютого 2020 16:21
Додаток 5-зміни.docx
25 лютого 2020 16:21
Додаток 2-зміни2.docx
21 лютого 2020 21:05
Протокол 9 зміни.pdf
21 лютого 2020 21:05
Додаток 4-зміни.docx
17 лютого 2020 15:23
Додаток 3.docx
17 лютого 2020 15:23
Додаток 1.docx
26 лютого 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 21:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 14:49
Додаток 1 до Протоколу 14.pdf
26 лютого 2020 14:49
Протокол 14-зміни.pdf
26 лютого 2020 14:48
Тендерна документація-зміни3.doc
25 лютого 2020 16:21
Тендерна документація-зміни2.doc
21 лютого 2020 21:05
Тендерна документація-зміни1.doc
17 лютого 2020 15:23
Тендерна документація.doc
25 лютого 2020 16:21
Протокол_11-додаток1.pdf
25 лютого 2020 16:21
Протокол_11-зміни.pdf
25 лютого 2020 16:21
Додаток 5-зміни.docx
21 лютого 2020 21:05
Додаток 5.docx
25 лютого 2020 16:21
Додаток 2-зміни2.docx
21 лютого 2020 21:05
Додаток 2-зміни.docx
17 лютого 2020 15:23
Додаток 2.docx
21 лютого 2020 21:05
Протокол 9 зміни.pdf
21 лютого 2020 21:05
Додаток 4-зміни.docx
17 лютого 2020 15:23
Додаток 4.docx
17 лютого 2020 15:23
Додаток 3.docx
17 лютого 2020 15:23
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесіть зміни в специфікацію, там бензин і дизельне паливо
Дата подання: 21 лютого 2020 15:15
Дата відповіді: 21 лютого 2020 21:10
Внесіть зміни в специфікацію, надайте технічний опис
Відповідь: Зміни в специфікацю внесено 21.02.2020 р., технічний опис додано Додатком 5.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-18-000037 ● ba28234cf00348339b26b194943c91c4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020 17:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.02.2020 № 9
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 18.02.2020 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

4 UA-2020-02-17-002019-a 17.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

КНП "Городоцька ЦРЛ" здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.

2020-02-25 18:01:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін в тендерну документацію. Протокол засідання тендерного комітету №14 від 26.02.2020

2020-03-06 09:48:47

Інформація про відміну

Дата відміни
11 березня 2020 15:27
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій