Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт теплових мереж та їх аварійне та інше обслуговування (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Ongoing repair of thermal networks and their emergency and other maintenance (according to DK 021: 2015 - 45000000-7 - Construction works and current repair)
Очікувана вартість
26 300 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001935-b b6c6ee56f1fb4390b8b6c875a9f56d74
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пещук Юлія Федорівна

+380569506370 teplo_kmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Кам`янської міської ради "Тепломережі"
Код ЄДРПОУ: 03342573
Місцезнаходження: 51914, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Камьянське, вулиця Тритузна, 168
Контактна особа: Пещук Юлія Федорівна
+380569506370
teplo_kmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Kamyanka City Council "Teplomerezhi"
National ID: 03342573
Contact point: Peshuk Yulia Fedorivna
+380569506370
teplo_kmr@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 22:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 12:10
Очікувана вартість: 26 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 263 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 17 лютого 2020 22:19
Enquiries until: 21 березня 2020 12:00
Complaints submission until: до 27 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 березня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 26 300 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 263 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт теплових мереж та їх аварійне та інше обслуговування (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Ongoing repair of thermal networks and their emergency and other maintenance (according to DK 021: 2015 - 45000000-7 - Construction works and current repair)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 21:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 22:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 22:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 16:04
33 від 23.03.2020 внесення змін_аварийка загальна_Зміни 3.pdf
23 березня 2020 16:04
Додаток 3_Зміна 3.pdf
11 березня 2020 22:24
Додаток 3_Зміна 1.pdf
17 лютого 2020 22:23
Додаток 3.pdf
23 березня 2020 16:04
Додаток 5_Зміна 3.pdf
11 березня 2020 22:24
Додаток 5_Зміна 1.pdf
17 лютого 2020 22:23
Додаток 5.pdf
23 березня 2020 16:04
ТД ремон та аварійне обслуговування теплових мереж_26.300.000_Зміна 3.pdf
18 березня 2020 21:04
ТД ремон та аварійне обслуговування теплових мереж_26.300.000_Зміна 2.pdf
11 березня 2020 22:24
ТД ремон та аварійне обслуговування теплових мереж_26.300.000_Зміна 1.pdf
17 лютого 2020 22:23
ТД ремон та аварійне обслуговування теплових мереж_26.300.000.pdf
18 березня 2020 21:04
32 від 18.03.2020 внесення змін_аварийка загальна_Зміни 2.pdf
11 березня 2020 22:24
__ від 11.03.2020 внесення змін_аварийка загальна_Зміни 1.pdf
17 лютого 2020 22:23
Додаток 1.pdf
17 лютого 2020 22:23
Додаток 2.pdf
17 лютого 2020 22:23
Додаток 4.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-06-000012 ● 88b207d724f64afeaafd6aebfc8cd9c9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2020 18:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.04.2020 № 71

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.04.2020 № 71


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

6
UA-2020-02-17-001935-b 17.02.2020 Комунальне підприємство Кам`янської міської ради "Тепломережі" (код ЄДРПОУ 03342573) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-07 21:53:33

Пояснення з власної ініціативи

Частиною 5 статті 7-1 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що "протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Замовник у межах строку здійснення моніторингу закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі."
Ураховуючи норми законодавсва, просимо Вас, запитати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі або підвантажити в систему закупівель детальні/розгорнуті підстави проведення моніторингу закупівлі для того щод Замовниг міг скористатися своїм законним провом з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Дякуємо.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-04-07 22:01:52

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-02-17-001935-b) очікуваною вартістю 26 300 000,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
На підтвердження кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору згідно додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати, зокрема, договір.
Відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції договору від 03.02.2020 №02-01/20 ФОП Вагнер М.В. є Замовником послуг, тоді як виконавцем послуг згідно з договором вказано ТОВ «БК Будуправління №12».
Таким чином учасником не підтверджено досвід виконання аналогічного договору.
Окрім того, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації ФОП Вагнер М.В. у довідці №25 від 30.03.2020 зазначено 3 особи, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю, а саме, безпосередньо Вагнер М.В., комірник та сортувальник. При цьому, під час надання послуг субпідрядні організації ФОП не планує залучати.
Отже, наявність працівників відповідної кваліфікації ФОП Вагнер М.В. також не підтверджено.
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Вагнер М.В.?
2. Чому Замовником не відмінено торги на підставі частини 1 статті 31 Закону через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити документальне підтвердження стосовно прийняття рішення про надання роз'яснень (протоколи засідань тендерного комітету чи інші документи).

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-22 22:01:11

Пояснення з власної ініціативи

В межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-02-17-001935-b) очікуваною вартістю 26 300 000,00 надаємо пояснення з наступних питань:
1. На підтвердження кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору згідно додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати «Довідку (за формою наведеною у Додатку 1) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію по виконанню аналогічного* договору із підтверджуючими документами (сканованим оригіналом договору, сканованим оригіналом акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг та сканованим оригіналом позитивного листа - відгуку від контрагента за договором, що зазначений в даній довідці.». У складі пропозиції Учасника ФОП Вагнер М.В надано:
- аналогічний договір від 03.02.2020 №02-01/20, так дійсно в поданому аналогічному договорі зазначено, що Замовником є ФОП Вагнер М.В, а виконавцем є ТОВ «БК Будуправління №12». Але у складі пропозиції подано лист відгук/подяка №02-40 від 30.03.2020 року, який свідчить про те, що Виконавцем послуг є ФОП Вагнер М.В., а Замовником є ТОВ «БК Будуправління №12». Також у складі пропозиції є довідка про досвід виконання аналогічного договору №27 від 30.03.2020 року, яка також свідчить про те, що виконавцем послуг є ФОП Вагнер М.В., а Замовником є ТОВ «БК Будуправління №12». Відповідно до норм частини 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник звернувся до ТОВ «БК Будуправління №12» за підтвердженням інформації, наданої учасником. ТОВ «БК Будуправління №12» підтвердив, що за договором від 03.02.2020 №02-01/20 ТОВ «БК Будуправління №12» є Замовником, а Виконавцем послуг є ФОП Вагнер М.В. та наголосив, що у даному договорі юристом допущена механічна помилка. У зв’язку із зазначеним, підстави відхилення пропозиції в цій частині ВІДСУТНІ.
2. На підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати «Довідку (за формою наведеною нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності), в якій учасник зазначає інформацію про працівників, які будуть залучені для виконання замовлення, що є предметом закупівлі. В даній довідці також зазначаються як працівники робітничого класу, так і працівники ІТР (у разі наявності)». У складі пропозиції Учасника ФОП Вагнер М.В надано:
- довідка №25 від 30.03.2020 в якій зазначено 3ри працівника (як працівники робітничого класу, так і працівники ІТР). Тобто даний учасник виконав вимогу Замовника і в змозі виконати дане замовлення 3-ма працівниками. Оскільки, вимогами ТД не встановлено чіткої кількості працівників, то і підстави для відхилення пропозиції в цій частині ВІДСУТНІ.

Стосовно питання «При цьому до пояснень просимо долучити документальне підтвердження стосовно прийняття рішення про надання роз'яснень (протоколи засідань тендерного комітету чи інші документи)», просимо надати детальне уточнення - надати протокольні рішення стосовно прийняття рішення про надання ЯКИХ САМЕ РОЗ’ЯСНЕНЬ?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

В межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-02-17-001935-b) очікуваною вартістю 26 300 000,00 східний офіс Держаудитслужби зобов’язав КМ КМР «Тепломережі» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходи щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З огляду на те, що після укладання договору не має можливості усунути виявлені порушення КП КМР «Тепломережі» та на те, що проплати за укладеним договором не здійснювалися було прийнято рішення розірвати укладений від 24.04.2020 № 00.08.0210 договір за згодою сторін. Між КП КМР «Тепломережі» та ТОВ "Обслуговування теплових мереж" підготовлено та підписано додаткову угоду №1 від 05.05.2020 про розірвання договору за згодою сторін. Додаткова угода №1 від 05.05.2020 буде завантажено в систему в строк встановлений ЗУ «Про публічні закупівлі».

2020-05-05 17:26:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 березня 2020
UA-2020-02-17-001935-bb6c6ee56f1fb4390b8b6c875a9f56d74
Найменування: КП Кам`янської міської ради "Тепломережі"
Код ЄДРПОУ: 03342573
Місцезнаходження: 51914, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Камьянське, вулиця Тритузна, 168
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Обслуговування теплових мереж" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

31 березня 2020 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 квітня 2020 17:33
Електронний підпис
10 квітня 2020 17:30
Переможець.PDF
10 квітня 2020 17:30
МВД.pdf
10 квітня 2020 17:30
public_doc.pdf
30 березня 2020 14:33
Електронний підпис
30 березня 2020 14:33
Електронний підпис
30 березня 2020 14:25
SCAN0106.PDF
30 березня 2020 14:25
SCAN0105.PDF
30 березня 2020 14:25
SCAN0104.PDF
30 березня 2020 14:25
SCAN0145.PDF
30 березня 2020 14:25
SCAN0144.PDF
30 березня 2020 14:25
SCAN0143.PDF
30 березня 2020 14:25
ПБ2.pdf
30 березня 2020 14:25
ПБ1.pdf
30 березня 2020 14:25
Персональні дані.PDF
30 березня 2020 14:25
Відомості ЄДРПОУ.PDF
30 березня 2020 14:25
Аналог.договір.PDF
30 березня 2020 14:25
Статутні.PDF

Документи

31 березня 2020 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

31 березня 2020 10:33
Електронний підпис
31 березня 2020 10:33
Електронний підпис
30 березня 2020 21:39
Договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Обслуговування теплових мереж"

ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Обслуговування теплових мереж" 21 296 047,00
UAH з ПДВ
21 296 047,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 25 698 750,70
UAH з ПДВ
25 698 750,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 17:33
Електронний підпис
10 квітня 2020 17:30
Переможець.PDF
10 квітня 2020 17:30
МВД.pdf
10 квітня 2020 17:30
public_doc.pdf
30 березня 2020 14:33
Електронний підпис
30 березня 2020 14:33
Електронний підпис
30 березня 2020 14:25
SCAN0106.PDF
30 березня 2020 14:25
SCAN0105.PDF
30 березня 2020 14:25
SCAN0104.PDF
30 березня 2020 14:25
SCAN0145.PDF
30 березня 2020 14:25
SCAN0144.PDF
30 березня 2020 14:25
SCAN0143.PDF
30 березня 2020 14:25
ПБ2.pdf
30 березня 2020 14:25
ПБ1.pdf
30 березня 2020 14:25
Персональні дані.PDF
30 березня 2020 14:25
Відомості ЄДРПОУ.PDF
30 березня 2020 14:25
Аналог.договір.PDF
30 березня 2020 14:25
Статутні.PDF

Публічні документи

31 березня 2020 10:33
Електронний підпис
31 березня 2020 10:33
Електронний підпис
30 березня 2020 21:39
Договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Обслуговування теплових мереж"

ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Обслуговування теплових мереж"
#43423058
Переможець 21 296 047,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 21:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 21:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Обслуговування теплових мереж"
#43423058
21 296 047,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 11:28
д.у. 1 розірвання.pdf укладений
06 травня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 21:22
Договір без кошторису.pdf укладений
24 квітня 2020 21:20
IMG_0002 (1).zip укладений
24 квітня 2020 21:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: розірвано за згодою сторін ЦКУ