Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:79410000-1 консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Інформаційно – консультаційні послуги по проведенню процесу сертифікаційного аудиту системи менеджменту) Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету.
Очікувана вартість
157 806,33 UAH
UA-2020-02-17-001814-b d02fff2185ca4d8686c14dee3ca0ea8c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скляр Олександр Володимирович

+380457929694 Topchiy.K@slav.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Славутицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04527684
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., місто Славутич, Центральна площа, 7
Контактна особа: Скляр Олександр Володимирович
+380457929694
Topchiy.K@slav.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


В договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Код ДК 021:2015:79410000-1 консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Інформаційно – консультаційні послуги по проведенню процесу сертифікаційного аудиту системи менеджменту) Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, Центральна площа, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2023
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює 50 % передплату вартості послуг на поточний рахунок Виконавця, вказаний в договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури. Аванс 10 Банківські 50
Надання послуг Остаточна оплата за відповідний етап здійснюється після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг на поточний рахунок виконавця протягом 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

17 лютого 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтернешнл менеджмент сістемс"
#41065766
Переможець 157 806,33
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 17:34

Документи

17 лютого 2020 17:34
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:33
протокол 89

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2023 11:13
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 11:40
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
02 червня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 10:33
додаткова угода 1pdf.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 09:33
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 17:49
договір 89 укладений
17 лютого 2020 17:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку № 1 до договору
Номер договору про закупівлю: 3294140120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Додатку № 1 до договору №3294140120 від 17.02.2020
Номер договору про закупівлю: 3294140120
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 01 березня 2023
Сума оплати за договором: 157 806,33
UAH (в тому числі ПДВ 26 301,05 UAH)