Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2020-02-17-001792-b b56af5dca5b44916beabc5589d718ba8
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войцехівська Наталія Володимирівна

380444019264 tonya_1610@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне медичне об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 39125291
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Юнкерова, 28
Контактна особа: Войцехівська Наталія Володимирівна
380444019264
tonya_1610@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 13:38
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
Кухонне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Юнкерова, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 17:03
Інформація_кухонне приладдя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 10:52
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ 11 900,00
UAH з ПДВ
11 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" 15 800,00
UAH з ПДВ
11 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА 14 372,50
UAH з ПДВ
13 999,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 15 500,00
UAH з ПДВ
15 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕГАРІ" 15 500,00
UAH з ПДВ
15 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"

ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА

ТОВ Дебют-центр

ТОВ "ФЕГАРІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ
#2937810731
Рішення скасоване 11 740,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 14:07
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ
#2937810731
Відхилено 11 740,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 14:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"
#42257173
Переможець 11 800,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 14:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"
#42257173
11 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 15:40
Договір_ТОВ ПРІМІ-ОФІС_3922.pdf укладений
10 березня 2020 15:39